Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

On the Verge. Kunne hatt potensiale, men litt for mye umodne og  nevrotiske damer, selv om de er godt voksne.

Anonymkode: 381a3...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AprilRyan

Vikings Valhalla.

Den virker ikke like bra som Vikings, men det skal vel litt til med alle karakterene som var med der. I tillegg liker jeg ikke at noen av vikingene er blitt kristne, men sånn var det vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Binget The Undoing i helgen....😍
Hugh Grant og Nicole Kidman i godt samspill og med nye tvister hele tiden. Digger serier der jeg bytter på hvem jeg tror er den skyldige i hver episode...
Ikke minst var det herlig med et gjensyn med legenden Donald Sutherland!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begynte å se catch and release (norsk krim) på tv2play, men gir meg etter 3 episoder. Tragisk elendig makkverk av en serie..

Anonymkode: 12c14...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor i all verden har jeg vært som ikke har hørt eller sett «Gåsmamman» før nå? Svensk fra 2015, 5 sesonger.  Må være beste skandinaviske all-time! Alltid noe som skjer, svært spennende. Er fullstendig hekta! Ser den på TV2 Play. 

Anonymkode: 86784...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor i all verden har jeg vært som ikke har hørt eller sett «Gåsmamman» før nå? Svensk fra 2015, 5 sesonger.  Må være beste skandinaviske all-time! Alltid noe som skjer, svært spennende. Er fullstendig hekta! Ser den på TV2 Play. 

Veldig bra. Er bekreftet en siste sesong.

Anonymkode: caf1e...3ce

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Veldig bra. Er bekreftet en siste sesong.

_20220302_220126.JPG

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

_20220302_220126.JPG

Fantastisk👏🏻👏🏻👏🏻 gleder meg allerede!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Mandalorian. Etter seks episoder er jeg usikker på om jeg gidder mer. Tenkte gi den en sjanse da jeg som regel liker SyFy, og Star Wars. Men det er liksom ingen rød tråd. Ingen karakterutvikling. Samtidig har den 8,8 på imdb… er litt skuffa, rett og,slett. 

regner med jeg gir den opp, og går over til noe helt annet, som jeg VET jeg liker: nemlig nyeste sesong av Marvelous Mrs Maisel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, Lill3My said:

The Mandalorian. Etter seks episoder er jeg usikker på om jeg gidder mer. Tenkte gi den en sjanse da jeg som regel liker SyFy, og Star Wars. Men det er liksom ingen rød tråd. Ingen karakterutvikling. Samtidig har den 8,8 på imdb… er litt skuffa, rett og,slett. 

regner med jeg gir den opp, og går over til noe helt annet, som jeg VET jeg liker: nemlig nyeste sesong av Marvelous Mrs Maisel

Mandalorian er❤️❤️

Anonymkode: 8c2cc...60a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...