Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Cecilie82 skrev (12 timer siden):

Bra?

Jeg ble hektet av historien, hadde ikke hørt om henne tidligere og er veldig glad i True crime og lignende. Men blir litt langdryg. Tror kanskje jeg hadde likt den bedre som dokumentar. 

Anonymkode: 55a82...514

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendes på paramount+, men 10 episoder i sesong 1. (Man kan vel få gratis prøve-abmnt? for å se? - Paramount+ er inkludert i strim som er gratis i 7 dager). 

Jeg så 8 episoder i slengen i går, og er ferdig med 9 nå.

Anbefales!

Jeg synes dette var en rar, men spennende serie. Jeg har igjen siste episode nå, men leste at det kommer en sesong 2 snart. 

Tanker/meninger om serien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michaelhe skrev (På 11.9.2021 den 22.47):

Jeg tror jeg har nesten femti kanaler som jeg aldri ser på? Jeg så en fin serie på netflix om homofile menn kalt Hollywood, et slags historisk tilbakeblikk (drama). Godt laget. Ellers så ser jeg ikke på TV overhodet, egentlig. Jeg så mye da jeg var yngre. Nå gidder jeg verken film eller TV.

Ja, den hadde jeg nesten glemt at jeg har sett! Den var utrolig bra, likte den veldig godt selv! Anbefales 😄

Anonymkode: 4c879...9fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ble hektet av historien, hadde ikke hørt om henne tidligere og er veldig glad i True crime og lignende. Men blir litt langdryg. Tror kanskje jeg hadde likt den bedre som dokumentar. 

Ja, det er mye de kunne fått ut av dette. Feks mer av bakgrunnen til Anna, hvorfor ble hun slik. Og hva med ofrene hun lurte. Jeg tror det kunne blitt en skikkelig spennende serie, for historien i seg selv er jo god. 

Men jeg synes ikke de gikk nok i dybden. I tillegg manglet den intensitet og noe var "off" med produksjonen synes jeg. Noe manglet. 

Anonymkode: 4c879...9fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.2.2022 den 12.05):

Hotel *host* Cæsar :flau:

Ja, kan være interessant å se den serien, men jeg synes den er helt kokko og corny. Blir ikke imponert når jeg ser skvipet jeg så i ungdomstiden.

Anonymkode: 9abdf...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2022 den 22.15):

Jeg startet på den, men sluttet etter to minutter.

Så fant jeg heller en dokumentar om henne  på YouTube.

På 60 minutes Australia.😁👌

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på episode tre av Shtisel på Netflix, liker den godt så langt 😊

Anonymkode: dbe6a...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sherlock

Så bra at den har kommet på NRK TV. Har savnet den på Netflix. Sitter og ser igjennom igjen. Digger den serien. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 16.2.2022 den 12.55):

Er på episode tre av Shtisel på Netflix, liker den godt så langt 😊

Anonymkode: dbe6a...9e5

Hva handler den om..

Anonymkode: cda3a...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...