Gå til innhold

Sist sette tv-serie?

Anglofil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Opera nettleser har gratis vpn?

Anonymkode: d7f64...aeb

Hvis den funker for deg, bra for deg. Jeg har ikke hatt så god erfaring med gratis VPNer. Jeg bruker VPNer hele tiden og betalversjonene har raskere hastighet, er mer stabile og har flere servere. Og jo flere servere, jo mer sannsynlig at de funker til strømming. De fleste strømmetjenester ønsker jo ikke at vi skal bruke VPN og prøver å blokkere bruken. Jeg må av og til skifte server for at det skal funke.

Anonymkode: 5b694...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Den eneste plassen jeg har funnet er Hulu, som altså er en amerikansk strømmetjeneste... Jeg bor i Norge, men med litt triksing, så går det. Folk flest er nok ikke villige til å betale for en tjeneste som gjør at man kan late som at man har et amerikansk betalingskort, for så å betale for Hulu, og man må også betale for VPN som gjør at man kan late som at man er i USA. Men det gjorde altså jeg. 😅

Sånn generelt tips, hvis du vil finne ut hvor du kan strømme eller kjøpe TV-serier og filmer, bruk justwatch.com. Utvalget er forskjellig fra land til land, så hvis du har VPN, så kan du se mer enn det som er tilgjengelig i Norge. ;) 

Smallville på justwatch.com.

Takk for nyttig info. Jeg tar en titt rundt dette og ser hva jeg får til 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sett tre (!) sesonger av Temptation Island 🏝️😅🙈 

Veldig gøy da 😄

(Tv2play)

Anonymkode: d6b7e...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullførte nettopp siste sesong av Atypical (sesong 4). Synd at den nå er ferdig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ny episode av Superman & Lois 😍 

Senere blir det den nye episoden av Miracle Workers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virgin River! 

- byjente fra LA flytter til bøgda

- hun er en certified midife-nurse og elsker å minne alle andre på det

- Miss certified midwife-nurse hater stedet men bestemmer seg for å jobbe der likevel, certified strong-independent woman , y'all!

- sladrekjerringer, obligatorisk kjekkas i flanelskjorte, bitchy eks, 

hun får naturligvis oppmerksomhet fra Mr. Flanelskjorte

- drama, tragedier, og spesielt en helt elendig skuespiller

Helt avhengig og er straks ferdig med sesong 2!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tradegy skrev (2 timer siden):

Basic Bitch sesongene. Snakk om å komme seint til festen :Knegg: 

Jeg elsker den serien faktisk! Masse artige kommentarer 😄 "Du er en skikkelig HH! Horten-hore er du!" Håper det kommer mer, jeg syns det er herlig humor. 

Anonymkode: 6b895...51e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg elsker den serien faktisk! Masse artige kommentarer 😄 "Du er en skikkelig HH! Horten-hore er du!" Håper det kommer mer, jeg syns det er herlig humor. 

Anonymkode: 6b895...51e

Så enig 🙂 Jeg har så hjerte for Anine :Knegg: . Fantastisk sprudlende og tafatt på samme tid :fnise:

Endret av Tradegy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 19.32):

Ny episode av Superman & Lois 😍 

Senere blir det den nye episoden av Miracle Workers

hva syns du om miracle workers? Har ikke sett noe om før jeg oppdaga den i går og må si jeg likte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
rampeguri skrev (1 time siden):

hva syns du om miracle workers? Har ikke sett noe om før jeg oppdaga den i går og må si jeg likte den.

Jeg liker den. Ikke av mine favoritter, men mer enn morsom nok til at jeg ser på den. Jeg liker sånn teit humor som det. Men jeg liker ikke vanligvis antologi-serier (ny setting hver sesong). Det hadde vært gøyere hvis de fortsatte med samme setting, synes jeg. Jeg liker å bli kjent med karakterene over tid. Altså, de er jo i bunn og grunn de samme personene. De samme personlighetstrekkene, men i forskjellige roller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lurven

Fear street, hekseri med en litt med ikke helt uventet twist.

Ellers har jeg begynt å se på gomorrah, voldelig drama som handler om mafia i napoli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...