Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Ctrl skrev (På 10.7.2021 den 13.27):

Jeg startet opp med The Americans på Viaplay for noen dager siden. 

Wow, for en serie! Keri Russell og Matthew Rhys er helt fabelaktige! Historiefortellingen, spenningen og atmosfæren er til å ta og føle på.

Ble helt hektet fra episode 2. Klarer ikke å legge den ifra meg. Skjønner godt at dem har denne merittlisten: 

image.thumb.png.d0f4c0e5bf2b60e23a0ca50f0f77c7df.png

image.png.8b2c02987b21a2dddee9a1070109e56e.png

Det ryker fort 4-7 episoder i døgnet, noe som er helt ulikt meg! "Bare én episode til...", tenker jeg hver gang en episode er over. :popcorn:

Så liker du serier i kategorien crime, drama og mysteri, så er denne en no-brainer hvis du ikke har sett den!

Enig den er knall bra 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The Real Housewives of Beverly Hills

Anonymkode: 5b694...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charmed (den nye som startet i 2018)

Anonymkode: 5b694...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Young Royals. Veldig søt og veldig fin 🙂

Anonymkode: a7195...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sweet Tooth 
Bedre enn forventet, gleder meg til fortsettelsen. 

Anonymkode: 13d7c...04d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (På 9.7.2021 den 12.24):

elsket Smallville! dette er den "ekte" superman. så serien mange ganger, og det var alltid galt i filmene når det ikke stemte med Smallville. 

Var ihuga Smallville-fan men serien skuffet meg flere ganger etterhvert, men mye som jeg syntes var meningsløst og repeterende. Tenkte ofte motsatt at det var galt når ting i Smallville ikke stemte med filmene.

Anonymkode: 9abdf...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Var ihuga Smallville-fan men serien skuffet meg flere ganger etterhvert, men mye som jeg syntes var meningsløst og repeterende. Tenkte ofte motsatt at det var galt når ting i Smallville ikke stemte med filmene.

Anonymkode: 9abdf...b97

Egentlig er jo tegneseriebøkene de "ekte" historiene. Men også der har det også vært flere rebooter av historien. Jeg er veldig fan av den nye serien Superman & Lois da. Dritkul serie og jeg ser episodene flere ganger! 😍 Nå er det en måned til neste episode... :( Det blir nok å se de 13 episodene som er vist så langt i mellomtiden her.

Anonymkode: 5b694...a8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

SurrealEstate. Ny serie. Er på episode 2 nå og jeg kommer ikke til å gidde å se flere episoder.

Anonymkode: 5b694...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...