AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:32 #1 Del Skrevet torsdag kl 22:32 Noen som har prøvd? Fornøyd? Kvalitet? Anonymkode: d698c...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:24 #2 Del Skrevet fredag kl 07:24 Jeg er fornøyd med de. Mest fornøyd med Tailord Line, det er litt tykkere stoff enn Asana Line. Veldig behagelig og fine nok til å gå på jobb med. Anonymkode: abd20...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:38 #3 Del Skrevet fredag kl 07:38 De er veldig behagelige og kvaliteten er grei nok, men de er ekstremt lite flatterende over mageområdet. Må ha genser over magen for å si det sånn. Anonymkode: ac2e5...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:44 #4 Del Skrevet fredag kl 07:44 Jeg har Asana og er veldig fornøyd. Utrolig behagelig å ha på. Anonymkode: ab081...7b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet fredag kl 13:44 #5 Del Skrevet fredag kl 13:44 Ninepine bukser er vel det eneste polyesterplagget jeg eier. Behagelig kvalitet som ikke føles som plastikk.. Kvaliteten er bra, de holder seg i vask og er behagelige og relativt presentabel. Flott alternativ til oss med litt ustabilt mageomfang… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå