AnonymBruker Skrevet 2. januar 2025 #1 Skrevet 2. januar 2025 Noen som har prøvd? Fornøyd? Kvalitet? Anonymkode: d698c...ac2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2025 #2 Skrevet 3. januar 2025 Jeg er fornøyd med de. Mest fornøyd med Tailord Line, det er litt tykkere stoff enn Asana Line. Veldig behagelig og fine nok til å gå på jobb med. Anonymkode: abd20...960
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2025 #3 Skrevet 3. januar 2025 De er veldig behagelige og kvaliteten er grei nok, men de er ekstremt lite flatterende over mageområdet. Må ha genser over magen for å si det sånn. Anonymkode: ac2e5...2df
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2025 #4 Skrevet 3. januar 2025 Jeg har Asana og er veldig fornøyd. Utrolig behagelig å ha på. Anonymkode: ab081...7b0
Bacteria Skrevet 3. januar 2025 #5 Skrevet 3. januar 2025 Ninepine bukser er vel det eneste polyesterplagget jeg eier. Behagelig kvalitet som ikke føles som plastikk.. Kvaliteten er bra, de holder seg i vask og er behagelige og relativt presentabel. Flott alternativ til oss med litt ustabilt mageomfang…
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå