Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Som de fleste så, så virket det også.

Som du sa, hadde du ikke merket puppene hennes før, og hun har da klart å ikke ble stemt hjem de gangene også. Det var nok ikke klærne hennes som reddet henne denne gangen også. Tror nok hun kommer til å ryke snart. Hun har ikke så mange fans som mange av de andre. Men å si at overdelen hennes/puppene reddet henne denne ganger blir for drøyt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Binna
Skrevet
Det var det første jeg tenkte også, har aldri sett det før, men nå så jeg det jo kjempegodt! "Her er stylistene redde for at hun skal ryke, og har funnet noe som gir henne stemmer fra flere tenåringsgutter" tenkte jeg!

Som de fleste så, så virket det også.

Synes det er synd for Oda, for det burde være mer fokus på hvordan hun synger, og mindre på puppene.

Jeg har sagt det tidligere i tråden at jeg ikke tror det "var noe med den toppen". Jeg kan forklare hvorfor litt tydeligere.

Jeg har selv ganske store pupper, og man skal faktisk jobbe hardt for å få de til ikke å synes. Men jeg synes ikke det er riktig å si at en hvit, enkel trøye er med noen plan for ikke å ryke..

Nå "forsvinner" ikke pupper i hvite trøyer, men det er GANSKE MYE ANNET hun kunne hatt på seg for vise dem bedre frem. Og jeg synes det er dårlig gjort å si det, for de puppene har hun uansett om hun bare hadde gått i sorte gensere opp til kravebeinet eller ikke.

Skrevet

Enig med hæxa, de puppene er vanskelig å skjule.

Til og med i en høyhalsa genser, ville de syns ;)

Om det var med overlegg eller ikke er det vel bare stylisten som vet.

Skrevet

Jeg synes det er ganske interessant at det i denne tråden blir diskutert og fastslått ganske bastant at Oda kommer vidre bare pga. pupper, mens man i Top Model Norge-tråden knapt nok kan si noe negativt, for da er det janteloven.. ;-)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvem tror/håper dere går ut i kveld?

Jeg tror og frykter at Siri Helene går ut, men håper Wisnu eller Oda.

Skrevet

Har ein følelse av at Oda går ut, trur Siri Helene har fått litt sympatistemmer etter at ho kom inn igjen. Neste gang blir det vel Wisnu (sjølv om han har ein av dei finaste stemmene der). Deretter kan det hende Siri Helene ligg veldig tynt an...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg gikk forbi han idolanders i byen onsdag. Hvem vil ta på meg? :frustrert:

Skrevet

Jeg gleder meg til i kveld.

Håper Siri Helene viser hva hun er god for. Jeg synes Vivian kan gå ut. Hun skiller seg ikke ut for min del. Hun og Ørjan fikk favorittstempler litt for tidlig. Jeg savner litt mer show på scenen. Låtene de har valgt til nå har jo vært så kjedelige å høre på.

Skrevet

Uff, Vivan gjorde ikkje noko bra versjon av "Nothing else matters", det gjekk treeeeeeeeigt...Lika ikkje ho, håpar ho går ut snart.

Idag var Marita, Jonas, Siri Helene og Ørjan dei eg syns utmerka seg.

Ser ut som håret til Marion er temmeleg tungt, ho blir jo heilt lut i ryggen av å ha det hengande fram...

Skrevet

Heia Marion som tryna ned hele trappa....lo så jeg gråt her jeg satt!!

Heier på Jonas og liker egentlig ikke Vivian men i motsetning til Årolilja syns jeg Vivian sang helt nydelig i dag!

Gjest Gjest
Skrevet

I dag synes jeg Vivian, Aleks, Jonas og Wisnu var best.

Skrevet

Håper Marita eller Oda ryker jeg... de er aldri bra!!!

Og tviholder på favoritten: *go vivian!!!*

Ellers var Alexander og Jonas også veldig bra i dag!

Gjest cecilia
Skrevet

Synes Wisnu, Alexander og Jonas var best idag.

Den som sang dårligst var overraskende nok Marita. Elsker den sangen, og hadde gleda meg til å høre hennes versjon, men det var rett og slett surt :forvirret: Håper hu ryker... :sjenert:

Skrevet

Jonas og Ørjan var supre i dag.

Vivian og Alex var også bra.

Håper vel Oda går ut i dag, det var surt.. :forvirret:

Skrevet

Alle guttene og Vivian var best i dag

I don't give a tiny rat's ass om Siri eller Oda går ut.

Gjest gjest1
Skrevet

Syns siri helene sjarmerte mest i kveld. Oh lala

Skrevet

Jeg er redd for at Siri H. skal ryke hver fredag nå, for jeg synes hun er helt skjønn. Hun var ikke så bra i dag egentlig, så hun havner sikkert i stolen. Men håper Oda går i dag, hun har vel gjort det hun kan nå tror jeg.

Synes alle gutta var bra i dag. Vivians versjon av den Metallica-låta var utrolig kjedeeeeelig, jeg synes ikke hun er så bra som alle skal ha det til.

Skrevet

Jonas, Vivian og Aleksander var best i kveld etter min mening. Jeg var skuffet over Marita, liker stemmen hennes, men hun sang jo surt..igjen... Siri Helene var heller ikke noe flink i dag. Ørjan var helt grei. Wisnu var fantastisk teknisk sett, men jeg liker ikke stemmen hans eller hele fyren, egentlig. Ja, det er en sangkonkurranse, men jeg liker han ikke...

Jeg håper Oda går. Hun har vært i stolen hver eneste gang, det er på tide at hun ryker. Hun har bevist gang på gang at hun ikke kan velge sanger som står til stemmen, og taper stort på det. I kveld synes jeg hun var desidert dårligst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...