Gå til innhold

100 dager sukkerfri challenge - vil du bli med?

Rufs

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha en 100 dagers challenge fra 1. januar, ikke noe tilsatt sukker. Så jeg kutter altså ikke ut frukt/bær el. Men alt av godteri, sjokolade, kaker, kjeks, is, sukkerholdig drikke osv. 
Andre som vil bli med? 
Tom. 11. april 2025 blir det. 😎

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker å kjøre samme opplegg, men spise moderate mengder søtsaker fredag og lørdag kveld, samt i sosiale sammenhenger. Nær nok til at jeg får være med 🙂?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor bare 100 dager? Hva er det du ønsker å oppnå? 

Jeg kuttet for ca 12 år siden, for å bli kvitt søtsug. Men planla jo ikke da å starte igjen, da er man jo tilbake til der man ikke vil være, og disse dagene uten vil være bortkastet. 

Anonymkode: 37942...42e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvorfor bare 100 dager? Hva er det du ønsker å oppnå? 

Jeg kuttet for ca 12 år siden, for å bli kvitt søtsug. Men planla jo ikke da å starte igjen, da er man jo tilbake til der man ikke vil være, og disse dagene uten vil være bortkastet. 

Anonymkode: 37942...42e

Jeg er ikke ts, men jeg tror det å se på det som en prøveperiode er smart.  Vi mennesker er jo ofte bygget slik at vi tåler mer ubehag dersom vi vet at noe er for en begrenset periode.  Da får man se på egen reaksjon, se om dette er noe man trives med i lengden, og eventuelt gjøre tilpasninger som passer en selv.

Se bare på alle de som har "hvit måned" når det kommer til alkohol. Tror du like mange hadde kuttet ut alkoholen hvis det ikke var for en begrenset periode?

Til ts: jeg er allerede sukkerfri i hverdagen, men spiser litt i selskaper og til høytidsdager hvis jeg har lyst på.  Derfor blir jeg ikke med.  Men lykke til ☺️

Anonymkode: f2d72...e79

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

St. Hans skrev (5 timer siden):

Jeg tenker å kjøre samme opplegg, men spise moderate mengder søtsaker fredag og lørdag kveld, samt i sosiale sammenhenger. Nær nok til at jeg får være med 🙂?

Lykke til!

Jaja, man må jo være litt raus. Det er kjekt å ha en tråd man kan "melde fra" i, så kan man heie litt og. 😁

Hva tenker du er moderate mengder for deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det lov å drikke vin?

Anonymkode: 64c43...e9c

Det må du i grunn kjenne på selv, jeg lager bare reglene for meg selv. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...