Gå til innhold

Urimelig av meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typisk kg å vri ts sitt problem/case over på ts slik at ts er problemet. Her er det en haug av folk som sliter med leseforståelsen, mangler empati og sympati og som blir tent av å tråkke på noen som allerede sliter. God jul liksom.

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dere er begge håpløse og barnslige. 

Anonymkode: 9faaf...229

Hvordan er ts håpløs og barnslig?

Mer sjokkert over at dere velger og  leverte i barnehagen når dere begge har fri lillejulaften. Egoister

Anonymkode: da437...862

Det skal tydeligvis ikke mye til for å sjokkere deg, du har kanskje levd et beskyttet og enkelt liv? Du ser ikke at det feks er lettere å ha barna i bhg slik at foreldrene kan ha fullt fokus på å ordne det som må ordnes før jul? Tror du ikke barna har mer nytte og glede av å være i bhg og leke noen timer, istedenfor å henge på stressede og travle foreldre?

Hvis hun aldri spiser frokost eller brødmat ellers, og han også har sett at hun spiste grøt. Da risikerer han jo å komme hjem til en dritsur kjerring fordi han har kastet bort penger på noe hun ikke har lyst på. 

Anonymkode: f914b...ce5

Om du leste, så leste du kanskje det at mannen nektet å kjøpe brød den ettermiddagen, men heller ville kjøpe til morgenen?

Her tror jeg dette manglende brødet er det minste problemet dere har.

Dette forholdet deres kommer snart til å havarere om dere ikke tar tak i kommunikasjonen og samarbeidet om å få familie og hjem til å fungere. Og slik du beskriver det, er ikke dette bare mannens feil. Dere bidrar godt til konflikten begge to. 

Anonymkode: fa85f...5ff

Hva er ts sin rolle i denne konflikten?

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Akkurat og hvorfor velger man ta fri når unga ikke får fri, i dag lillejulaften ikke alle andre dager

Anonymkode: da437...862

Igjen, om du tenker litt utenfor din egen boble, så kan det være det går opp et lys for deg?

TS høres ut som en klassisk blir-sint-uansett-hva mannen-gjør. Var sammen med en slik. Aldri mer! 

Anonymkode: 96495...2b8

Hvorfor vranglese på den måten der?

Mener ikke å være noe offer, men han kom hjem fra storhandling nå. Han bruker kjeften og slang brødet på benken med « her er brødet ditt, og her har prinsessen fått smoothie også. Er divaen fornøyd» 

Så pakket han varer og brukte kjeften på meg fordi han selv er superstresset. Vi reiser om 2 timer og han ligger langt bak skjemaet. Slenger med dører og bråker. Jeg har pakket klær og kjørt tørk. Har også e-poster som må besvares som jeg tar innimellom. Han så jeg satt ved pc’en og sier jeg får se til å hjelpe til. 
Jeg blir ikke veldig effektiv av å sitte på KG, men kjenner jeg er så irritert og fortvilet. Han tåler ikke det minste stress.

Anonymkode: 34472...40a

Håper dere kom dere avgårde og at humøret hans er bedre! Jeg vil anbefale deg å ta en skikkelig prat med han og si at han må slutte å være så hissig, ego og barnslig. Si at det er utrolig avtennende, at du mister all respekt for han og at du ikke fortjener å bli snakket slik til, og behandlet på den måten der.

Jeg hadde hvertfall aldri klart å leve med en slik mann som bare tenker på seg selv, slenger med kjeften og stiller seg selv i er utrolig dårlig lys. 

Anonymkode: 01764...342

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...