Gå til innhold

Urimelig av meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han tenkte rett og slett ikke på det da han handlet, og intar forsvarsposisjon når han innser tabben, i stedet for å beklage. Var gift med en slik. 

Anonymkode: ea2cf...e4e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kjeftet litt fordi jeg ikke hadde barna klare til å dra i dag kl 07.15. Jeg prioriterte å bruke tid ved bordet for å få minsten til å spise, en til tider vanskelig oppgave. Han spiste og mannen begynte å pakke bort maten fra han fordi han ville ha de i barnehagen til det åpnet. I og med det hastet veldig, er det jo også rart at han hadde tid til å kjøpe påsmurt til seg selv hos bakeren. 

TS

Anonymkode: 34472...40a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han tenkte rett og slett ikke på det da han handlet, og intar forsvarsposisjon når han innser tabben, i stedet for å beklage. Var gift med en slik. 

Anonymkode: ea2cf...e4e

Ja. Det er også den jeg ser. Dette er vel klassisk gaslighting uten at jeg skal henge meg mer opp i det

TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Liker dere hverandre? 

Anonymkode: 51064...f3f

Ikke i dag!

TS

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjeftet litt fordi jeg ikke hadde barna klare til å dra i dag kl 07.15. Jeg prioriterte å bruke tid ved bordet for å få minsten til å spise, en til tider vanskelig oppgave. Han spiste og mannen begynte å pakke bort maten fra han fordi han ville ha de i barnehagen til det åpnet. I og med det hastet veldig, er det jo også rart at han hadde tid til å kjøpe påsmurt til seg selv hos bakeren. 

TS

Så oppsummert så hater dere hverandre.

God jul. 

Anonymkode: f914b...ce5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

I går handlet hele familien. Jeg sa vi måtte kjøpe brød fordi det er tomt. Nei, det skulle vi ikke fordi min mann ville kjøpe ferskt i dag. 

I dag leverte han i barnehagen og kom hjem med påsmurt fra bakeren til seg selv.  Jeg ble irritert og spurte hva han hadde kjøpt med til meg. Nei, det var da merkelig at jeg plutselig skulle ha brød på morgenen, jeg som aldri spiser brød, var hans svar. Han var spydig og frekk fordi jeg krever service. 

Lagde mat til barna i dag tidlig, og da gikk det mengder med havregryn. Jeg presset fersk juice og yder masse service til barna for å få de mette. Ofte spiser jeg bare rester av kald grøt fra kjelen for å ha noe i magen, noe min mann aldri hadde spist. Han skal kun ha «god» mat. Jeg synes ikke det er så mye å forlange at han kjøper med noe til meg også på lille juleaften når vi begge har fri og skal pakke til tur.

Dere er begge håpløse og barnslige. 

Anonymkode: 9faaf...229

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

I går handlet hele familien. Jeg sa vi måtte kjøpe brød fordi det er tomt. Nei, det skulle vi ikke fordi min mann ville kjøpe ferskt i dag. 

I dag leverte han i barnehagen og kom hjem med påsmurt fra bakeren til seg selv.  Jeg ble irritert og spurte hva han hadde kjøpt med til meg. Nei, det var da merkelig at jeg plutselig skulle ha brød på morgenen, jeg som aldri spiser brød, var hans svar. Han var spydig og frekk fordi jeg krever service. 

Lagde mat til barna i dag tidlig, og da gikk det mengder med havregryn. Jeg presset fersk juice og yder masse service til barna for å få de mette. Ofte spiser jeg bare rester av kald grøt fra kjelen for å ha noe i magen, noe min mann aldri hadde spist. Han skal kun ha «god» mat. Jeg synes ikke det er så mye å forlange at han kjøper med noe til meg også på lille juleaften når vi begge har fri og skal pakke til tur.

Mer sjokkert over at dere velger og  leverte i barnehagen når dere begge har fri lillejulaften. Egoister

Anonymkode: da437...862

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

TS

Det lureste å gjøre er å la være å være bitter på denne måten. Det skaper jo bare sur stemning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke bare at han ikke kjøper brød, han kjøper megadigg og dyr frokost til seg selv og tenker ikke på at det har sikkert hun flotte dama hjemme lyst på også, la meg overraske, nå er det lille julaften og alt. Nei. Han gjør ikke som lovet, kjøper det til seg selv, og så skal han sitte der foran henne og spise, og når hun blir skuffet blir han sur.

Synes det er andre ting man bør tenke på her. Hva er et godt forhold for folk? At man tenker på og gleder hverandre, eller at alt er transaksjoner basert på korrekte bestillinger? Jeg synes han var smålig på alle måter. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (19 minutter siden):

Hvorfor er det relevant? 

egoister begge to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bippeti skrev (1 minutt siden):

Det er da ikke bare at han ikke kjøper brød, han kjøper megadigg og dyr frokost til seg selv og tenker ikke på at det har sikkert hun flotte dama hjemme lyst på også, la meg overraske, nå er det lille julaften og alt. Nei. Han gjør ikke som lovet, kjøper det til seg selv, og så skal han sitte der foran henne og spise, og når hun blir skuffet blir han sur.

Synes det er andre ting man bør tenke på her. Hva er et godt forhold for folk? At man tenker på og gleder hverandre, eller at alt er transaksjoner basert på korrekte bestillinger? Jeg synes han var smålig på alle måter. 

Hvis hun aldri spiser frokost eller brødmat ellers, og han også har sett at hun spiste grøt. Da risikerer han jo å komme hjem til en dritsur kjerring fordi han har kastet bort penger på noe hun ikke har lyst på. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vafle skrev (28 minutter siden):

Barnehage åpent i dag, lille julaften? Begge hjemme?

Hvis du skal pungtere alle trollene her inne så har du en heltidsjobb. Er stort sett bare å bli med i debatten om den er god. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tror jeg dette manglende brødet er det minste problemet dere har.

Dette forholdet deres kommer snart til å havarere om dere ikke tar tak i kommunikasjonen og samarbeidet om å få familie og hjem til å fungere. Og slik du beskriver det, er ikke dette bare mannens feil. Dere bidrar godt til konflikten begge to. 

Anonymkode: fa85f...5ff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mer sjokkert over at dere velger og  leverte i barnehagen når dere begge har fri lillejulaften. Egoister

Veldig egoister! Egoister som pakker med alt vi trenger mens de er i barnehagen på morgenen og koser seg, så de kan hentes og vi kjører rett til fjells med pakket bil. Egoister som har niste klart til vi henter. Egoister som gjør det beste for barna hele tiden! Fy skamme oss altså! 
TS

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig egoister! Egoister som pakker med alt vi trenger mens de er i barnehagen på morgenen og koser seg, så de kan hentes og vi kjører rett til fjells med pakket bil. Egoister som har niste klart til vi henter. Egoister som gjør det beste for barna hele tiden! Fy skamme oss altså! 
TS

Ja dette kunne der fint klart før i dag, seriøst? Var sikkert mange å leke med i barnehagen i dag Jisses Passe på å huske hente før 17 da😅🙈 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
vafle skrev (34 minutter siden):

Barnehage åpent i dag, lille julaften? Begge hjemme?

Hva mener du? Det er en helt vanlig dag i dag?

Anonymkode: 15407...183

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke tankeleser. Når du aldri spiser brød, hvordan kunne han vite at du ville ha det den morgenen? Du spiser rester av grøt for at barna skal bli mette, lag litt mer da serru.

Kjøp brød og frys ned, kjøp mer havregryn også - det er billig.

Jeg synes du er urimelig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du? Det er en helt vanlig dag i dag?

Anonymkode: 15407...183

sikkert derfor det er 5 unger i hele barnehagen her av normalen på 100. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette kunne der fint klart før i dag, seriøst? Var sikkert mange å leke med i barnehagen i dag Jisses Passe på å huske hente før 17 da😅🙈 

Du har åpenbart ikke barn. Det avslørte du her. Barn foretrekker å ha de voksne for seg selv

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...