Gå til innhold

String og "løs mage"


Gjest Stringy

Anbefalte innlegg

Gjest Stringy

Kanskje en litt ekkel post, men jeg måtte bare spørre...

Hvordan løser dere det hvis dere har løs mage og bruker string?

Har dere alltid med typisk Asan intimservietter...

Jeg tenker ikke hovedsaklig på løs mage - slik at en føler seg syk, men når en er f.eks. på skolen og ja... Er jo ikke så delikat med spor i trusene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

uansett om jeg har løs mage eller ikke, bruker string, truseløs eller boxershorts.... jeg tørker alltid hullet mitt til det blir helt rent. foreslår at ALLE gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Enig med gjesten over, jeg. Men nå har jeg ikke for vane å drite på skolen eller hjemme hos folk heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix

Jeg tørker meg ordentlig. Hvis det er vanskelig så er det bedre å la være å bruke string.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

øhm, jeg lærte da å tørke meg da jeg var ganske liten, så bremsespor eksisterer ikke her...

men jeg liker bedre å bruke vanlige truser hvis jeg er syk, man kan jo bli sår hvis man har diare, og da hjelper ikke string akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kollega en gang som hele tiden var ute på by'n etter det neste ONS'et. Og han satt en gang og la ut i det vide og brede om alle jentene han hadde møtt på byen og hoppet til køys med som brukte string og som hadde noen virkelig ekle strenger på trusa. Så kanskje ikke alle er like flinke til å tørke seg godt?

:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Binna
Jeg hadde en kollega en gang som hele tiden var ute på by'n etter det neste ONS'et. Og han satt en gang og la ut i det vide og brede om alle jentene han hadde møtt på byen og hoppet til køys med som brukte string og som hadde noen virkelig ekle strenger på trusa. Så kanskje ikke alle er like flinke til å tørke seg godt?

:kvalm:

Mulig det. MEN jeg tror også at det kan forveksles med utflod som kommer på starten/ slutten av mens. for det har jeg sett iblandt, aldri bremsespor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Binna
bruk string- truseinlegg da vel..

Er det mitt innlegg du sikter til? Det kan være flere grunner til at man ikke gjør det. Foreksempel kan man få mensen uten at man er "forberedt" og det er ikke bra for miljøet (i underlivet) å bruke truseinnlegg hele tiden.

Nå er ikke dette noe problem for meg, men jeg bruker mørkt undertøy og er ikke plaget av sopp. Og jeg er heller ikke plaget av bremsespor iogmed at jeg tørker meg.

Endret av hæxa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Deli_*

"Driter" (he he!) nå i at eg skriv kallenamnet mitt her. :)

Men har eit tips: Bruk ein do med vask, eller gå på handicap viss du skal "nr to", eller er laus i magen. Ta litt lunka til varmt (prøv deg fram) vatn på tørkepapir, i naudsfall dopapir. Vask deg med det, tørk så "over" med dopapir. Gjenta viss nødvendig. Dersom det er skikkeleg ille, bruk også litterann handsåpe. Sikkert ikkje bra i underlivet, men er vel ok der bak ein sjeldan gong ;)

Finn grunnen til at du har laus mage. Stress og dårleg mat er ikkje bra. Vaske henden godt etter dobesøk. Det er mogleg å smitte seg sjølv, æsj-bakteriar frå deg sjølv overført til munn, feks. via mat...

Synest det er rart at folk har bremsespor. Eg hadde ikkje følt meg vel med det. Her i huset har tom min sambuar som er veldig Mann elles (ingen metrofil i det heile) begynt med våtserviettar etter nummer to. :) Det er ikkje dyrt, ei pakke varar lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er det mitt innlegg du sikter til? Det kan være flere grunner til at man ikke gjør det. Foreksempel kan man få mensen uten at man er "forberedt" og det er ikke bra for miljøet (i underlivet) å bruke truseinnlegg hele tiden.

Nå er ikke dette noe problem for meg, men jeg bruker mørkt undertøy og er ikke plaget av sopp. Og jeg er heller ikke plaget av bremsespor iogmed at jeg tørker meg.

Nei, sikter til hoved-innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Skjønner ikke problemet egentlig jeg. Like ekkelt med bremsespor og eventuelle rester i rumpa uansett om man har string eller vanlig truse. Skulle ikke tro det var så vanskelig å tørke seg ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har diare bruker du ikke string. Punktum. Ikke pga. bremsespr; jeg trodde alle lærer å tørke seg når de er små, men pga. sårhet. Den blir ikke noe bedre av string i allfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Enig med gjesten over, jeg. Men nå har jeg ikke for vane å drite på skolen eller hjemme hos folk heller..

Noe av det verste som finns er da å gå å 'holde på driten'..

hallo.

Hva er så farlig med å drop some kids in the pool på skolen eller hjemme hos folk??

Har aldri hatt bremsespor i trusa, liker ikke å gå med string heller. Verste plagget som finns.

Litt comfy må man da kunne ha det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...