Gå til innhold

Damer med barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var ung og naiv. Han var fin og oppmerksom. Inntil ungen han inderlig ønsket seg ble født.

Da startet han å oppføre seg som en furten tenåring.

Skilte meg og fant meg en ekte mann og fikk to bonusbarn som jeg elsker♥️

Anonymkode: 0c8af...68b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen vil vel ha en partner som har barn fra før? Det er noe en må ta til takke med fordi man ikke finner / får noen bedre uten barn.

Skrevet
Brunello skrev (15 minutter siden):

Ingen vil vel ha en partner som har barn fra før? Det er noe en må ta til takke med fordi man ikke finner / får noen bedre uten barn.

Nå er det som regel de beste folka som blir snappet opp, gift og får barn. Så det du skriver er veldig merkelig. Vil si at noen har vært gift og fått barn er et kvalitetsstempel fremfor evig singel uten barn! 

Anonymkode: 4a124...f4a

• Nyttig 2
Skrevet
Brunello skrev (14 minutter siden):

Tror du det stemmer?

Når man kommer til en viss alder og ikke har barn, så kan man liksågodt stemples som rar. 

Hvem noen elsker varierer. Men ingen bør bli steforeldre uten å bry seg om barna og jeg blir skuffet av hvor mange foreldre det er som ikke tåler andres barn. Samtidig forventer de vi uten barn skal tolerere deres å leve uten å kanskje få, eller måtte få med dem. Alvor for noe kravstorhet, egoisme og mangel på å kunne gå steg dere ber andre om å ta. Skjerp dere 

Anonymkode: 29a0d...1dc

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå er det som regel de beste folka som blir snappet opp, gift og får barn. Så det du skriver er veldig merkelig. Vil si at noen har vært gift og fått barn er et kvalitetsstempel fremfor evig singel uten barn! 

Kvalitet og kvalitet. Sannheten er at kvalitetsforbedring kommer i mange former, og det gjelder dem som ikke er også. Å det varierer hvorfor noen er kvalitet. 

Anonymkode: 29a0d...1dc

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De beste folka blir sammen med partneren når de er forholdsvis unge, får barn (om de kan og vil) og forblir sammen. Noen unntak er det selvsagt.

Endret av Brunello
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 13.44):

Hva er greien med at single damer med barn ikke vil ha en mann med barn? 

Anonymkode: 59f01...9f0

Ingen mann uten barn med selvrespekt innleder et forhold til damer med barn. Da er man en beta-mann.

Anonymkode: 9200e...54e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen mann uten barn med selvrespekt innleder et forhold til damer med barn. Da er man en beta-mann.

Da tror du det. Så synes jeg det er noe fint. Om jeg får bygge en familie med en alene mor så er jeg lykkelig bare hun er en bra, omtenksom, snill, empatisk dame. Veldig ofte så er alenemødre mye mer modne, tar ansvar og klar for familielivet.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 13.48):

Fordi vi kvinner med barn som er single vet at ingen kvinne forlater en mann hun har barn med så lett. Så menn med barn må ha noen issues eller være veldig dårlige partnere. Som da har gjort at damen valgte å forlate han og bli alene mamma enn å være to voksne. 

de eneste menn med barn jeg kan date er hvis han forlot dama. 

Anonymkode: 7fad0...1fd

Dummeste jeg har hørt. Noen ganger går forholdet bare i stå. Selv om man har barn. Og man kan vel si det samme om damer i så fall? 

Anonymkode: af1f3...b8a

Skrevet
Brunello skrev (6 timer siden):

Få som ØNSKER seg det, ja. Men når man kommer i en viss alder er det vanskelig å unngå. Og da må man jo også spørre seg HVORFOR denne personen ikke har barn. Enten så vil de ikke ha, eller så er det ingen damer som har hatt lyst til å få barn med dem. Rødt flagg det og.

Anonymkode: af1f3...b8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 13.44):

Hva er greien med at single damer med barn ikke vil ha en mann med barn? 

De vet meget godt hvor vanskelig andre kvinner kan være og holder seg selvfølgelig langt unna menn med en barnemor som lurer i bakgrunnen.

Anonymkode: 7ecdb...fc4

Skrevet

Å herregud det er så mange fordommer der ute. Ikke rart jeg ikke har orket å date noe særlig etter at jeg ble ALEINE med ett barn. Jeg er så sur fordi jeg kan ikke gjøre noe med holdningene til folk. Jeg får bare være meg selv. Jeg føler meg som en idiot som lot dette skje, men alle har vel vært svak en gang i livet. Jeg ble nærmest jaget ned og ble fortalt alt og overbevist om at jeg var den rette for denne mannen. Vi ble sammen, han snakket om barn ganske tidlig.. jeg ville ikke ha. Men jeg ble forelsket og etter to år sammen ble vi gravide. 

jeg så jo selfølgelig litt drittsekk tegn, mn tenkte det var sjarmerende. Ikke en utad «bad man» type i det hele tatt. Solid utdanning og jobb, ordentlig og stelt mann med ting på stell. Så feil kunne jeg ta. Mannen hadde ikke empati og det innså jeg ikke før det var for seint. Farlig når folk mangler det. Aldri tenkt over at dette er noe noen kan mangle. Tenkte bare på seg selv og jeg ble verken sett eller hørt. Aldri følt meg så liten i eget liv før. Og når jeg fant ut at nå klarer jeg ikke mer, begynner han å mase om huset?! Vel, han er gift og jeg er aleine. Forstår at folk kan tenke det var meg som var problemet. Det er så trist og faen ta at jeg ikke kan skru tilbake tiden. 

Anonymkode: ff93a...bfc

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De vet meget godt hvor vanskelig andre kvinner kan være og holder seg selvfølgelig langt unna menn med en barnemor som lurer i bakgrunnen.

Anonymkode: 7ecdb...fc4

Jeg er en såkalt barnemor i bakgrunnen. Gjør nesten ikke en drit ut av meg. Er bare så likegyldig. Men om jeg mot formodning skulle ha sagt noe som helst, så blir det haust opp av mannen, sånn at stigmaet lever i beste velgående. Hurra

Skrevet

Menn med barn vil ha hushjelp og barnepass. 

Anonymkode: 2d9e9...94c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja det er det min eks sin nye dame fungerer som. Jeg er helt forundret over at hun orker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg tror det var det ei ville ha fra meg en gang. Hun var langt mer utdannet enn meg, hadde barn men kunne ikke få flere. At hun var "interessert" i noe seriøst med meg tolket jeg som at hun ville ha en farsfigur for barna sine. Tydelig at jeg var en som ble tatt til takke med.

No thanks!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hehe, ok

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Å herregud det er så mange fordommer der ute. Ikke rart jeg ikke har orket å date noe særlig etter at jeg ble ALEINE med ett barn. Jeg er så sur fordi jeg kan ikke gjøre noe med holdningene til folk. Jeg får bare være meg selv. Jeg føler meg som en idiot som lot dette skje, men alle har vel vært svak en gang i livet. Jeg ble nærmest jaget ned og ble fortalt alt og overbevist om at jeg var den rette for denne mannen. Vi ble sammen, han snakket om barn ganske tidlig.. jeg ville ikke ha. Men jeg ble forelsket og etter to år sammen ble vi gravide. 

jeg så jo selfølgelig litt drittsekk tegn, mn tenkte det var sjarmerende. Ikke en utad «bad man» type i det hele tatt. Solid utdanning og jobb, ordentlig og stelt mann med ting på stell. Så feil kunne jeg ta. Mannen hadde ikke empati og det innså jeg ikke før det var for seint. Farlig når folk mangler det. Aldri tenkt over at dette er noe noen kan mangle. Tenkte bare på seg selv og jeg ble verken sett eller hørt. Aldri følt meg så liten i eget liv før. Og når jeg fant ut at nå klarer jeg ikke mer, begynner han å mase om huset?! Vel, han er gift og jeg er aleine. Forstår at folk kan tenke det var meg som var problemet. Det er så trist og faen ta at jeg ikke kan skru tilbake tiden. 

Jeg for min del elsker å være pappa til denne minien min. Han er det beste som kom ut av det forholdet jeg kom meg ut av. Synes faktisk det er helt fantastisk å være pappa. Det såre er at jeg ikke fikk oppleve «familien», men enn så lenge så er vi to familien annenhver uke. Skulle ønske jeg fikk en sjanse til, men helst med en dame med barn. Så da er det synd for meg at det er veldig få damer med barn som er interessert i meg, men hyggelig at mange uten er det. Selv om jeg hadde trodd det ville være omvendt

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2024 den 13.48):

Fordi vi kvinner med barn som er single vet at ingen kvinne forlater en mann hun har barn med så lett. Så menn med barn må ha noen issues eller være veldig dårlige partnere. Som da har gjort at damen valgte å forlate han og bli alene mamma enn å være to voksne. 

de eneste menn med barn jeg kan date er hvis han forlot dama. 

Anonymkode: 7fad0...1fd

Det var da veldig enkel tenking. Det kan være mange årsaker til at man er singel mann med barn.

Nå hadde jeg tenkt å spørre om hva du tenker om menn som tar med seg barnet ut av forholdet, men ser at du har svart på det allerede 😅

Anonymkode: eb825...593

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet du... menn som er alene med barn har faktisk ofte tilegnet seg de egenskapene dere damer ser etter i en mann. Egenskaper en mann gjerne ikke får muligheten til å tilegne seg i et forhold.

Anonymkode: eb825...593

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...