Gå til innhold

Damer med barn

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fordi vi kvinner med barn som er single vet at ingen kvinne forlater en mann hun har barn med så lett. Så menn med barn må ha noen issues eller være veldig dårlige partnere. Som da har gjort at damen valgte å forlate han og bli alene mamma enn å være to voksne. 

de eneste menn med barn jeg kan date er hvis han forlot dama. 

Anonymkode: 7fad0...1fd

Så det du sier er at det er mange damer med helt elendig vurderingsevne, eller bare tar nærmeste donor, siden han var så dårlig at de forlot ham?

Anonymkode: cfa4c...d99

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blått skrev (21 minutter siden):

De fleste menn har barna annenhver uke. Nå er jeg i midten av 30-årene, men det er veldig urealistisk å finne seg en mann som ikke har barn i min alder. 

Mente hvis begge partner har barn , så er det lite sannsynlig å få til annenhver uke til å med. Det kan hende barnet blir syk og da må man jo avlyse daten og 🤷 eller om mannen vil bruke den helgen til å være med gutta, eller reise til Oslo, London, besøke foreldre sine etc. 

Skrevet
Blått skrev (3 timer siden):

Jeg er enig med deg at det er viktig å fokusere på individene og at alle mennesker er forskjellige. Vi vet ikke hva som er en persons historie og hvorfor de har havnet der som de er i dag. For å finne kjærligheten,  noen å dele livet med så må man være villig til å bli kjent med folk. 

Helt enig , jeg giftet meg med en alenemor. Det viktige er å bli kjent med de og så får du høre hva som skjedde. Det er mange som ikke har skyld i at den andre forlot dem.

for min del er jeg veldig fornøyd og lykkelig med å ha fått en helt nydelig stedatter.

• Hjerte 2
Skrevet
Charlene87 skrev (1 time siden):

eller om mannen vil bruke den helgen til å være med gutta, eller reise til Oslo, London, besøke foreldre sine etc. 

Dersom man har lyst til å treffe noen, så finner man tid til det. 

Skrevet
stian42 skrev (1 time siden):

Helt enig , jeg giftet meg med en alenemor. Det viktige er å bli kjent med de og så får du høre hva som skjedde. Det er mange som ikke har skyld i at den andre forlot dem.

for min del er jeg veldig fornøyd og lykkelig med å ha fått en helt nydelig stedatter.

Så fantastisk å høre ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Blått skrev (37 minutter siden):

Dersom man har lyst til å treffe noen, så finner man tid til det. 

Ja, men 1 eller kanskje 2 ganger i måneden hadde vært altfor lite for min del. 

Skrevet
Charlene87 skrev (14 minutter siden):

Ja, men 1 eller kanskje 2 ganger i måneden hadde vært altfor lite for min del. 

Om han får til 1 eller kanskje 2 ganger i måneden så er det et veldig tydelig signal på at han ikke er interessert. Det handler ikke om livssituasjonen. 

• Nyttig 1
Skrevet

Menn uten barn  = Hvorfor har ingen damer før hatt lyst på barn med denne mannen?

Men med barn = Hvor jævlig har han vært sånn at dama dro når det er barn inne i bildet?

Singel = fredelig. 

Anonymkode: 50333...366

Skrevet
Blått skrev (1 time siden):

Om han får til 1 eller kanskje 2 ganger i måneden så er det et veldig tydelig signal på at han ikke er interessert. Det handler ikke om livssituasjonen. 

Temaet handler om at begge partner har barn, hvordan skal man klare å møtes?!🤷 Må jo skaffe barnepass også. Er man heldig så klarer man kun 2 ganger i måneden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

At vi menn har barn er jo attraktivt, i motsetning til det andre. En bekjent av meg sa en gang, "du ser ut som en fyr som har barn med mange damer", det var altså et kompliment.

Anonymkode: 8cc7a...afa

Interessant. Tenk om noen hadde sagt til en dame: «Du ser ut som ei dame som har barn med mange menn!» 😂

Anonymkode: 95751...c54

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Charlene87 skrev (44 minutter siden):

Temaet handler om at begge partner har barn, hvordan skal man klare å møtes?!🤷 Må jo skaffe barnepass også. Er man heldig så klarer man kun 2 ganger i måneden.

Selv jeg klarer mer enn to ganger i måneden og jeg har et barn 29 av 31 dager. Jeg står ved det jeg sa tidligere. Om en mann du dater klarer å få til maks 1-2 ganger i måneden, så er det interessen som er problemet og ikke livssituasjonen. 

Endret av Blått
Skrevet
Blått skrev (1 minutt siden):

Selv jeg klarer mer enn to ganger i måneden og jeg har et barn 29 av 31 dager. Jeg står ved det jeg sa tidligere. Om en mann du dater klarer å få til maks 1-2 ganger i måneden, så er det interessen som er problemet og ikke livssituasjonen. 

Igjen.. teamet handler om at BEGGE Partner har barn. Da blir det dobbelt så vanskelig.

Skrevet (endret)
Charlene87 skrev (3 minutter siden):

Igjen.. teamet handler om at BEGGE Partner har barn. Da blir det dobbelt så vanskelig.

Og svaret mitt er akkurat det samme. Det man har lyst til, det får man til. 

Edit; for såvidt så skjønner jeg ikke hvorfor du påpeker det. Vi har hele veien diskutert når begge har barn og hvordan det er å date. 

Endret av Blått
Skrevet
Blått skrev (Akkurat nå):

Og svaret mitt er akkurat det samme. Det man har lyst til, det får man til. 

Veldig urealistisk, men Ja, hvis 2 ganger i måneden er nok , så er det greit det. Ikke noe for meg ihvertfall.

Skrevet
Charlene87 skrev (1 minutt siden):

Veldig urealistisk, men Ja, hvis 2 ganger i måneden er nok , så er det greit det. Ikke noe for meg ihvertfall.

Er man interessert, så finner man tid sammen og prioriterer hverandre. At du har fått for deg og hengt deg opp i to ganger i måneden - som sagt så går dette på interessen og om man faktisk liker hverandre. De som ikke er interesserte har en tendens til å være veldig opptatt. 

Skrevet
Blått skrev (Akkurat nå):

Er man interessert, så finner man tid sammen og prioriterer hverandre. At du har fått for deg og hengt deg opp i to ganger i måneden - som sagt så går dette på interessen og om man faktisk liker hverandre. De som ikke er interesserte har en tendens til å være veldig opptatt. 

Okei, så du sier at alle mine venner som har barn , som har så lett til å droppe avtaler pga ungen sin,  jugde til meg ? Sier at jeg ikke skjønner åssen det er å ha barn, det er bare tull? 

Skrevet
Charlene87 skrev (5 minutter siden):

Okei, så du sier at alle mine venner som har barn , som har så lett til å droppe avtaler pga ungen sin,  jugde til meg ? Sier at jeg ikke skjønner åssen det er å ha barn, det er bare tull? 

Dette blir for dumt. Nå blander du epler og appelsiner sammen. Vi avslutter her. 

Skrevet
Charlene87 skrev (23 minutter siden):

Jeg har langdistanse og ser henne og min stedatter 5-7 uker i året midlertidig i noen år.

Høres ikke for vanskelig ut for meg det altså. Regner vel med at du og partner flytter sammen etterhvert. 

Skrevet
stian42 skrev (9 timer siden):

Jeg har langdistanse og ser henne og min stedatter 5-7 uker i året midlertidig i noen år.

Høres ikke for vanskelig ut for meg det altså. Regner vel med at du og partner flytter sammen etterhvert. 

For noen så er det veldig vanskelig, de skylder jo alt fra at de må hjem tidlig. Eller barnet blir syk. Jeg kan ikke denne helgen for da har jeg barnet. Jeg kan ikke reise på ferie med deg , fordi jeg har barn etc.  Har hørt det meste jeg .

Skrevet
Blått skrev (9 timer siden):

Dette blir for dumt. Nå blander du epler og appelsiner sammen. Vi avslutter her. 

Dette er fortsatt mennekser med barn, hvordan er det å blande?  En mann kan jo si det samme. Har datet en mann med barn før, han kunne ikke møte meg fordi han hadde barna den helgen og han kunne heller ikke reise på ferie med meg pga det.

Du virker naiv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...