AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #1 Skrevet 12. desember 2024 Hva er greien med at single damer med barn ikke vil ha en mann med barn? Anonymkode: 59f01...9f0
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #2 Skrevet 12. desember 2024 Fordi det vet hvor mye jobb det er med barn og da gidder de ikke den jobben med barn som ikke en gang er deres egne. Anonymkode: 72cda...d44 8 7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #3 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er greien med at single damer med barn ikke vil ha en mann med barn? Anonymkode: 59f01...9f0 Fordi vi kvinner med barn som er single vet at ingen kvinne forlater en mann hun har barn med så lett. Så menn med barn må ha noen issues eller være veldig dårlige partnere. Som da har gjort at damen valgte å forlate han og bli alene mamma enn å være to voksne. de eneste menn med barn jeg kan date er hvis han forlot dama. Anonymkode: 7fad0...1fd 5 10
Charlene87 Skrevet 12. desember 2024 #4 Skrevet 12. desember 2024 Hvorfor skal man det ? når man kan finne en uten barn ?! Det er som oftest enklere å ha med å gjøre. De har oftest mer tid og mer tilgjenglige. 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #5 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er greien med at single damer med barn ikke vil ha en mann med barn? Anonymkode: 59f01...9f0 Tror ikke det er så enkelt. De som er single med barn og har fått de barna de vil ha, vin gjerne ha en partner som har barn og har fått de barna han har lyst på. De som vil ha flere barn, vil helst ha en partner uten barn. Anonymkode: a05dd...0fa 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #6 Skrevet 12. desember 2024 Liker ikke dette som ei dame uten barn. Kan dere ikke holde dere til del med barn, når dere først har? Så vi kan finne noen uten barn å få valget om å få vårt første sammen? Dere har hatt deres runde, hvorfor ikke bare ha flere søsken til barna dersom når dere først er i den posisjonen? Anonymkode: 29a0d...1dc 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #7 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er greien med at single damer med barn ikke vil ha en mann med barn? Anonymkode: 59f01...9f0 Jeg vil ikke ha en mann, punktum. Jeg valgte å få barn med en mann. Når det viste seg å ikke fungere bra nok over tid, så ønsker jeg ikke å involvere meg med en annen mann. Om jeg mot formodning hadde hatt lyst til å involvere meg med noen, så tenker jeg at jo flere barn, jo mer styr og logistikk blir det. Så jeg tror jeg skjønner hvordan de tenker. Anonymkode: de520...854 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #8 Skrevet 12. desember 2024 Ingen vil ha partnere med barn fra før, det er veldig enkel logikk. Det er forferdelig belastende å være både stemor og stefar for noen. Du kommer jo på andreplass resten av livet ditt om du velger noe sånt. Anonymkode: f9df2...262 2 1
sicario Skrevet 12. desember 2024 #9 Skrevet 12. desember 2024 Charlene87 skrev (2 minutter siden): Hvorfor skal man det ? når man kan finne en uten barn ?! Det er som oftest enklere å ha med å gjøre. De har oftest mer tid og mer tilgjenglige. Det er litt dette jeg som mann med barn tenker også. Hadde jeg blitt singel i dag, så hadde jeg jo aldri hatt en forventning om at en dame hadde giddet å involvere seg med meg. Jeg skjønner jo selvfølgelig at en dame ikke hadde ønsket å aldri vært mitt førstevalg. Aldri vært min førsteprioritet. Det er jo lettere på alle mulige måter å ha en kjæreste som ikke har barn.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #10 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi vi kvinner med barn som er single vet at ingen kvinne forlater en mann hun har barn med så lett. Så menn med barn må ha noen issues eller være veldig dårlige partnere. Som da har gjort at damen valgte å forlate han og bli alene mamma enn å være to voksne. de eneste menn med barn jeg kan date er hvis han forlot dama. Anonymkode: 7fad0...1fd Glad jeg ikke tenker sånn som det der, for da hadde jeg avvist min kjæreste og gått glipp av stor kjærlighet med en nydelig dame. Mange grunner for at folk går fra hverandre, så hva grunnen var for ts er det bare han som vet, og det er heller ikke sagt noe om hvem som gikk fra hvem Anonymkode: 0dc6a...d5a 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #11 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi vi kvinner med barn som er single vet at ingen kvinne forlater en mann hun har barn med så lett. Så menn med barn må ha noen issues eller være veldig dårlige partnere. Som da har gjort at damen valgte å forlate han og bli alene mamma enn å være to voksne. de eneste menn med barn jeg kan date er hvis han forlot dama. Anonymkode: 7fad0...1fd Noe brist i logikken her. En mann som får familie, men ikke takler å bli pappa og rømmer fra kone og barn for å være ungkar og «helgepappa». Er dette virkelig noe stabilt å satse på?? Eller en mann som gjør det slutt fordi dama har blitt tjukk etter barnefødsler?? Stopp å sette dem i to kategorier. Fokuser heller på individene. Anonymkode: 95751...c54 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #12 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen vil ha partnere med barn fra før, det er veldig enkel logikk. Det er forferdelig belastende å være både stemor og stefar for noen. Du kommer jo på andreplass resten av livet ditt om du velger noe sånt. Anonymkode: f9df2...262 Å deres kjæreste opplever det samme om dere har barn, så? Da er det plutserlig greit eller? 😅 Anonymkode: 29a0d...1dc
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #13 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Liker ikke dette som ei dame uten barn. Kan dere ikke holde dere til del med barn, når dere først har? Så vi kan finne noen uten barn å få valget om å få vårt første sammen? Dere har hatt deres runde, hvorfor ikke bare ha flere søsken til barna dersom når dere først er i den posisjonen? Anonymkode: 29a0d...1dc Så alle single fedre og mødre skal holde seg unna de uten barn?😅 Er det mulig Anonymkode: 0dc6a...d5a 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #14 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så alle single fedre og mødre skal holde seg unna de uten barn?😅 Er det mulig Anonymkode: 0dc6a...d5a Vi er allerde for få til å finne hverandre i skokken med barne foreldre, det må da være lov for oss å drømme. Det er en vanskelig tid okay? Anonymkode: 29a0d...1dc
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #15 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi er allerde for få til å finne hverandre i skokken med barne foreldre, det må da være lov for oss å drømme. Det er en vanskelig tid okay? Anonymkode: 29a0d...1dc Det er vel kjærligheten som er det viktigste, og den kan komme om det er barn eller ikke Anonymkode: 0dc6a...d5a 3 1 1
Blått Skrevet 12. desember 2024 #16 Skrevet 12. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva er greien med at single damer med barn ikke vil ha en mann med barn? Anonymkode: 59f01...9f0 Har de sagt rett ut at problemet er at de ikke gidder menn med barn? Det jeg husker fra min tid på Tinder er at jeg ble veldig forbauset over hvor lite aktive en del fedre er i sine barns liv. «Åja, ja, det er foreldremøte på skolen i dag, men jeg er ikke noe flink på sånt så det er bare moren som går». Og jeg blir bare så oppgitt av sånt. Foreldremøte er å sitte stille en stund og høre på hva læreren sier. Kan du ikke heller bare si at du ikke gidder å møte opp? Jeg husker en som jatter i vei over hvor mye han elsket datteren sin og hvor glad han var i henne, men han hadde ikke sett henne på et år fordi «han ville ikke kaste bort sine viktigste år og han trengte å finne seg selv». Ok, så du trenger å finne deg selv i vinflaske hver eneste lørdag og søndag? Datteren din kan du ikke en gang unne en dag? Endret 12. desember 2024 av Blått 1 1
HMK Skrevet 12. desember 2024 #17 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva er greien med at single damer med barn ikke vil ha en mann med barn? Anonymkode: 59f01...9f0 Vil de ikke? Det var nytt for meg. Jeg hadde ett barn og traff en mann som hadde 3 barn. Så fikk vi 2 sammen og deretter fosterbarn. 2
makkapakka Skrevet 12. desember 2024 #18 Skrevet 12. desember 2024 (endret) Det spørs hvor mange barn mannen har, har han rømt fra dame med et barn, ok, de fant kjapt ut av det. Er det mann m 3 barn eller mer, begynner jeg å lure, er det forskjellige mødre til 2 eller 3 barn, er det rødt flagg.. Endret 12. desember 2024 av makkapakka
HMK Skrevet 12. desember 2024 #19 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ingen vil ha partnere med barn fra før, det er veldig enkel logikk. Det er forferdelig belastende å være både stemor og stefar for noen. Du kommer jo på andreplass resten av livet ditt om du velger noe sånt. Anonymkode: f9df2...262 Jeg hadde klikket hvis mannen min hadde satt meg foran barna. Jeg VIL være på andreplass. Noe annet skulle tatt seg ut. Barna er førstepri. Vår lojalitet må alltid gå til barna først. 1 1
Blått Skrevet 12. desember 2024 #20 Skrevet 12. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Stopp å sette dem i to kategorier. Fokuser heller på individene. Anonymkode: 95751...c54 Jeg er enig med deg at det er viktig å fokusere på individene og at alle mennesker er forskjellige. Vi vet ikke hva som er en persons historie og hvorfor de har havnet der som de er i dag. For å finne kjærligheten, noen å dele livet med så må man være villig til å bli kjent med folk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå