Gå til innhold

Ordentlige og gode menn - finnes de?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fant den beste på en datingapp 🥰

Lojal, varm, raus og generøs, en kjempegod kjæreste og pappa. 

Anonymkode: 0524f...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Selvsagt, men personlig er jeg ikke tilgjengelig. Har hatt så mange dårlige opplevelser at jeg har valgt å avstå fra å date mer. Det er jo ikke vits å kaste bort livet på noe som ikke gir meg noe positivt. Fokuserer på barnet mitt, og det er det.

Anonymkode: da962...136

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Finnes det egentlig ordentlige, gode mannfolk der ute? Føler man bare hører om de som er fæle, er utro, løyer, er slappfisker, er drittsekker osv osv der ute

Anonymkode: ded06...842

Jeg tror at de fleste menn er «gode» bare noen få av oss er virkelig råtne. Men det spørs jo hvor du legger lista.

Anonymkode: 5fef5...f0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Finnes det egentlig ordentlige, gode mannfolk der ute? Føler man bare hører om de som er fæle, er utro, løyer, er slappfisker, er drittsekker osv osv der ute

Vil anbefale deg å løfte nesa fra telefonen og heller bruke tid på å se deg rundt i verden og bli kjent med folk slik de virkelig er. 

Anonymkode: 90cec...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kronisk single jeg kjenner er ikke single fordi de ikke er "gode." Typisk blir de oversett fordi de er sjenerte, sosialt klønete, fattige eller ikke kjempeflinke på visuell egenpresentasjon. Har bekjente som er griseglupe og tjener bra, men er litt for keitete og forsiktige til at de kommer noen vei. Andre er kjempetrivelige og ser bra ut, men faller gjennom fordi de av helsemessige årsaker tidvis står utenfor arbeidslivet. Andre er hyggelige og økonomisk stabile, men også lave, tynne og har lite hår igjen. De er altså stort sett enten usynlige på appene, eller så kommer de til kort så snart sjekklista kommer på bordet.

Skal sies at jeg har kjent et par notorisk utro løgnere opp gjennom åra, men ingen av dem "overlevde" 20-årene.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det finnes, kjenner flere gode menn - inkludert min egen mann, som er helt perfekt 🥰 Men skal også nevnes at av disse, er det bare én singel igjen (vi er i begynnelsen av 30-årene). 

Anonymkode: 23c2a...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såklart de finnes. Slik som min mann! Vet det finnes flere. Men de er sikkert ikke på tinder osv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fins masse gode mannfolk der ute!!

Ironisk nok, så mener jeg at ex mannen min og far til barna mine er en ordentlig, trofast og god mann!!!

Bare ikke for meg❤️

Men han er trofast, stabil, hjemmekjær, tjener godt, ja, generellt en fin mann!! 
Men er jo ikke på Tinder eller andre apper, aldri ute på byn,  han er på jobb og hjemme, og bruker mye tid ‘’på skauen’’☺️

Til info, så gikk vi fra hverandre pga dynamikken MELLOM oss, og mønsteret jeg OG han utviklet.. Han mener det samme om meg❤️

Så ja da, det er masse fine menn der ute!!!

Anonymkode: 89ef0...bd7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode ordentelige mannfolk??

One girls trash is another girls treasure..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes, men de er få. Og ofte opptatt

Anonymkode: f3737...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er mest redd for å finne en med lett alkoholavhengighet. Synes det er så mange av dem. 

Anonymkode: 8c24a...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Okapi skrev (2 timer siden):

De fleste kronisk single jeg kjenner er ikke single fordi de ikke er "gode." Typisk blir de oversett fordi de er sjenerte, sosialt klønete, fattige eller ikke kjempeflinke på visuell egenpresentasjon. Har bekjente som er griseglupe og tjener bra, men er litt for keitete og forsiktige til at de kommer noen vei. Andre er kjempetrivelige og ser bra ut, men faller gjennom fordi de av helsemessige årsaker tidvis står utenfor arbeidslivet. Andre er hyggelige og økonomisk stabile, men også lave, tynne og har lite hår igjen. De er altså stort sett enten usynlige på appene, eller så kommer de til kort så snart sjekklista kommer på bordet.

Skal sies at jeg har kjent et par notorisk utro løgnere opp gjennom åra, men ingen av dem "overlevde" 20-årene.

Tenk deg en mann som er «normalt kjekk». Øynene er noenlunde symmetrisk i trynet, tennene er ikke gule av kaffe og røyk, kjeven er markert. Han er velsignet med 190 cm og godt hårfeste.

Han er normalt slank, trener, har utdanning og lederjobb. Han har et solid nettverk av venner.

Han fremstår jovial, raus, humoristisk og trygg på seg selv og sin verdi.

Hvis en sånn mann blir 30-35-40 og ikke har blitt «snappet opp av en dame» så er det kanskje fordi han ikke har spesielt lyst på dame. Hvis du er en (la oss være ærlig) helt gjennomsnittlig dame og han får ganske mye interesse fra andre pene og hyggelige damer, hvorfor skal han binde seg til akkurat deg? Han har alle opsjoner, kanskje han velger å serie-date fordi det er hva han ønsker?

Sammenlign med mannen som er innadvendt, som har få venner eller tynt hår. Han har kanskje færre muligheter og er mer åpen for å binde seg.

Hvis det du vil ha er det som alle andre vil ha så må du være forberedt på å konkurrere med alle andre. Hvis du er bevisst på hva som er «must-have» og hva som er «nice to have» så kan du kanskje finne en snill og trofast mann der ingen skulle tru at nokon kunne bu.

Sånn gjør jeg deg når jeg ansetter nye kolleger. Jeg leter ikke etter «broilere» med topp karakterer og perfekt arbeidserfaring, men outsidere og de som har falt fra men som er villige til å jobbe knallhardt om de får en sjanse.

Anonymkode: 5fef5...f0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor mange har du rotet med?

Anonymkode: c94da...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De finnes, men det er jommen en sjelden vare..

Har funnet en, når jeg absolutt ikke lette. Men det ble nå oss likevel, og i ham har jeg en fullverdig partner.

Anonymkode: 474d4...b1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På hvilken måte mener du? Hmm tenker de færreste vil ha barn med en som er kronisk utro. 

Tipper 98% hadde kastet seg over en yngre Bill Clinton, Donald Trump etc. hvis de fikk sjansen, uavhengig av utroskapen.

Anonymkode: 9f8ad...e07

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har virkelig begynt å tvile 🫤 vet noen vil kalle meg en femcell, men har hittil i livet ikke møtt en. Bortsett fra brødrene mine og sønnene mine har alle vært: : Egoistiske, pedofile, slemme og egoistiske i senga, manipulerende, kontrollerende, hevngjærrige, late, usympatiske, løgnere, aggressive, utro etc. Egentlig er det første ordet (Egoistiske) den best beskrivende for samtlige menn jeg har møtt fra foreldre til partnere og dater. 

Opplever de kun som " brukere" som bruker din kropp til den er utslitt og du er ubrukelig til slutt. Ikke rart mange kvinner blir syke. De vil bare ha en tjener / sex slave, for så å takke deg med å hive deg ut motløs til " fattighuset" eller " galehuset" hvis du ikke lenger vil spille med reglene deres. 

Den fine mannen er en enhjørning for meg. 

Anonymkode: c1daa...c78

Hvis sex er alt du har å tilby, er sex det vi tar. 

Anonymkode: e2381...f89

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvis sex er alt du har å tilby, er sex det vi tar. 

Og det eneste menn i dag vil ha. Trist. Ikke en god mann som vil kun det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og det eneste menn i dag vil ha. Trist. Ikke en god mann som vil kun det. 

Vi vil ha mye mer, det er derfor vi går videre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har gitt opp. Er ikke pen nok til å tiltrekke meg en ordentlig mann, dessverre. Etter to mislykka, langvarige forhold trodde jeg at jeg traff en ordentlig, god mann. Men den gang ei. Han er snill, edruelig, arbeidsom og med sans for humor, men han elsker meg ikke, og behandler meg deretter - som en kompis/fjern slektning.

Anonymkode: 41008...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi vil ha mye mer, det er derfor vi går videre. 

Ja, dere vil ha en mamma. Men mamma og sex går ikke bra sammen, så dere vil pule en type kvinner, og flytte sammen med en annen type. Som dere da verken tenner på eller elsker. Kognitiv resonans. 

Anonymkode: 41008...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...