AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #41 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange har du rotet med? Anonymkode: c94da...034 Det heter ikke "rote" når du er over 14. Anonymkode: 41008...68a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #42 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tipper 98% hadde kastet seg over en yngre Bill Clinton, Donald Trump etc. hvis de fikk sjansen, uavhengig av utroskapen. Anonymkode: 9f8ad...e07 Bill Clinton framstår jo som en veldig sjarmerende mann og var verdens mektigste så jeg forstår det godt selv om jeg er mann selv. Men Trump? Han virker så usikker på seg selv og kompensere for pappa-komplekser og har vansker for å snakke… Anonymkode: 5fef5...f0f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #43 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, dere vil ha en mamma. Men mamma og sex går ikke bra sammen, så dere vil pule en type kvinner, og flytte sammen med en annen type. Som dere da verken tenner på eller elsker. Kognitiv resonans. Anonymkode: 41008...68a Du høres ut som en kvinne som hater menn. Muligens har en eller to eller tre av oss gitt deg god grunn til det, men på vegne av oss andre så tror jeg at det er til det beste om du unngår menn fram til du har fått et litt annet syn. Anonymkode: 5fef5...f0f 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #44 Skrevet 11. desember 2024 Ja, både jeg og venninnene mine er gift med skikkelig bra menn. Så de finnes! Mannen min er omtenksom, romantisk, karrierebevisst (uten å jobbe for mye), en skikkelig god pappa som elsker å gjøre ting med barna, liker å lage mat/bake og gjør masse husarbeid. Mer enn meg om vi skal "sammenligne" det prosentmessig... Vi har vært sammen i 20 år nå. Ingen er perfekte, og min mann har også sine irritasjonsmomenter. Men det er akkurat det det er - kun irritasjon. Jeg syns det er hårreisende å lese om menn som er late, frekke, ikke vil være med barna sine, utro osv 😮 Anonymkode: 5739f...5b0
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #45 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi vil ha mye mer, det er derfor vi går videre. Anonymkode: e2381...f89 Går videre til neste hull ja. Anonymkode: c1daa...c78
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #46 Skrevet 11. desember 2024 Min mann er ordentlig og god. Rett og slett skikkelig hel ved. Og jeg vil påstå at det er mange slike flotte menn i vår omgangskrets. Så de finnes, absolutt. Anonymkode: 8759c...0ac 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #47 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vi vil ha mye mer, det er derfor vi går videre. Anonymkode: e2381...f89 Syns ikke en bra mann har sex med kvinner og så ikke vil ha mer, går finner noe mer "verdig" da er du allerede en dårlig mann. Når du bruker folk. Anonymkode: c1daa...c78 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #48 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Du høres ut som en kvinne som hater menn. Muligens har en eller to eller tre av oss gitt deg god grunn til det, men på vegne av oss andre så tror jeg at det er til det beste om du unngår menn fram til du har fått et litt annet syn. Anonymkode: 5fef5...f0f Jeg hater ikke menn, og jeg kommer selvfølgelig til å unngå å etablere forhold med menn i all framtid. Gidder ikke mer. Anonymkode: 41008...68a 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #49 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Syns ikke en bra mann har sex med kvinner og så ikke vil ha mer, går finner noe mer "verdig" da er du allerede en dårlig mann. Når du bruker folk. Anonymkode: c1daa...c78 Nettopp. En mann som bruker kvinner som tømmestasjoner, oser ikke akkurat "tradisjonelle familieverdier". Anonymkode: 41008...68a 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #50 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Går videre til neste hull ja. Anonymkode: c1daa...c78 Så lurer dere på etterpå hvorfor ingen ordentlige kvinner vil ha dere. Anonymkode: 41008...68a
Ava+, Skrevet 11. desember 2024 #51 Skrevet 11. desember 2024 Ja, de finnes! Jeg har sikret meg et stk. eksemplar av en slik fantastisk mann🥰 Jeg møtte han på tinder til og med! Han er ekstremt omtenksom, snill, stødig, stabil, raus, empatisk, sjarmerende, rolig, hjelpsom, morsom, herlig tullete, romantisk, arbeidssom, lojal 100%, handy, intelligent, omsorgsfull, familieorientert, renslig, huslig osv osv. Kunne skrevet en hel bok på 1000 sider om alle hans positive sider. I disse juletider så pynter han, kjøper gaver, rydder og order ting på eget initiativ selv før jul. Vi jobber sammen som et team i ett og alt😊 Budskapet er: Slike menn, TS, de finnes!🤩 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #52 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Finnes det egentlig ordentlige, gode mannfolk der ute? Føler man bare hører om de som er fæle, er utro, løyer, er slappfisker, er drittsekker osv osv der ute Anonymkode: ded06...842 Selvfølgelig gjør de det😊 Mannen min er hverken fæl, slapp eller drittsekk. , Anonymkode: d9a4c...749
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #53 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, dere vil ha en mamma. Men mamma og sex går ikke bra sammen, så dere vil pule en type kvinner, og flytte sammen med en annen type. Som dere da verken tenner på eller elsker. Kognitiv resonans. Anonymkode: 41008...68a Det finnes sikkert ubrukelige menn som ikke eier boevne, men hvis det bare er sånne du møter, må du nesten går litt i deg selv. De fleste av oss vil ha en livsledsager, da må det være mer på plass enn bare fysisk tiltrekning. Jeg kan fint ha sex med en jeg ikke har noe særlig til felles med, men et forhold vil ikke fungere. Anonymkode: 7dc33...f4c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #54 Skrevet 11. desember 2024 Ja, de finns. Mannen min er en av dem, og kompisene hans også er svært oppegående, modne, fine menn. Selvfølgelig, ingen er perfekte her i verden, men han kommer ganske nært. Snill, rolig, eventyrlysten, tålmodig, støttende, empatisk. De finns! Anonymkode: 5cc00...c28 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #55 Skrevet 11. desember 2024 Det finnes mange, men de er allerede i forhold. Ellers kommer det alltid noen nye til, men de er jo unge. En sjelden gang blir også en bra mann dumpet, og er du kjapp kan det hende han blir din. Anonymkode: 4f6c2...5fe
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #56 Skrevet 11. desember 2024 Kjæresten min er en god mann. Men han har jo problemer han som mange andre. Og sånn jeg også har det. Mange som vokser opp nå, særlig millenials er oppvokst i en barneoppdragelse kombinert med mange andre ting som jeg ikke kan nok om, som har gjort at vi har mye å prosessere. Der våre foreldre ble slått og banket, vokste vi opp med emosjonell omsorgssvikt. Det går både utover menn og kvinner. Finn noen som er villig til å jobbe med seg selv. Og jobb med deg selv. Jo bedre du har jobbet med problemene dine jo bedre partner blir du selv. Anonymkode: 6df55...47d 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #57 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det finnes mange, men de er allerede i forhold. Ellers kommer det alltid noen nye til, men de er jo unge. En sjelden gang blir også en bra mann dumpet, og er du kjapp kan det hende han blir din. Anonymkode: 4f6c2...5fe Forstår ikke det med å være kjapp, for det betyr at de er noen som foreleser seg såpass fort, å er det realistisk å skje med absolutt alle? Å gå overens betyr ikke at kroppen føler det rette. Så dermed sitter jeg igjen med tanken om at det heller handler om at de ikke tåler å være alene eller har lave romanse behov, når de bare ok, til noen fordi de er interiserte. Forstår det er vanskelig å være alene, jeg var kjempe redd i starten og kjennte på en desperasjon en dag hvor jeg trodde jeg kunne gå opp til en fremmed å spørre om å bo sammen 😂 Men nå har det gått et år som alene(Uten noe dating) å nå kjennes det mer normalt ut. Får mer avstand til hva som var, og mer rom til det som kommer. For det skal jo prosessere at det er et forhold som har tatt slutt også, og alle minnene der. Anonymkode: 67b96...af2
Gjest Bombasi Skrevet 11. desember 2024 #58 Skrevet 11. desember 2024 Javisst finnes ordentlige menn. I bøttevis. Også som enslige. Men slik datingkulturen er lagt opp i dag så er de dessverre vanskelig å finne. Ikke gi opp. Ha øynene med deg. Det er ikke så mye som skal til når kjærligheten først viser potensiale.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #59 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det heter ikke "rote" når du er over 14. Anonymkode: 41008...68a Det bestemmer ikke du 😉 Anonymkode: 1e398...6b7 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #60 Skrevet 11. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Finnes det egentlig ordentlige, gode mannfolk der ute? Føler man bare hører om de som er fæle, er utro, løyer, er slappfisker, er drittsekker osv osv der ute Anonymkode: ded06...842 Ja,men etter x antall helvete menn måtte jeg bli ca 40 (!!!)år før han kom ridende på sin hvite hest,for han er unik. Så aldri gi opp håpet.✨ Anonymkode: 3a6ba...6d2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå