Xfreya Skrevet 4. desember 2024 #41 Del Skrevet 4. desember 2024 Send meg gjerne en pm😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neverland Skrevet 5. desember 2024 #42 Del Skrevet 5. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 6.33): Helt sikker? Ts Anonymkode: 1713f...573 Ja 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 6. desember 2024 #43 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 13.33): Du tar for gitt at barnefar gjør mer enn nødvendig og at jeg ikke slipper han til Ts. Anonymkode: 1713f...573 Nei, jeg tar ikke for gitt. Jeg stilte deg et spørsmål? Om man er så på felgen, så må m an brukte de rundt seg. Inkludert barnas far. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #44 Del Skrevet 6. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 3.12.2024 den 20.11): Har vært utbrent svært lenge. Og får aldri hentet meg inn. Det er daglige gjøremål og uoverkommelig mengde oppgaver og konstant stress og søvnløshet. Barna merker sikkert dette på meg og nekter å følge rutiner og tester grenser absolutt hele tiden. Jeg har søkt om avlastingshjem men fikk avslag. Har gått foreldrekurs og "kan det meste" på rams, men klarer ikke å kjenne noe annet enn at jeg gruer meg til hver eneste dag. Nei, har ingen å be om avlasting. Barna er 6 og 3 år. Orker ikke mer snart. Barnefar er tivoli-pappa. Trodde aldri det skulle bli så mareritt-aktig hver dag med barn... Dette er selvsagt verst for de som sikkert har glemt at jeg en gang i tida var en tålmodig og kjærlig mamma... Anonymkode: 1713f...573 ? Jobber du? Hvor mye evt.? Du burde sykemeldt deg! Og be pappaen ta halve jobben!!!! Om ikke kutt han ut!! Anonymkode: d5e80...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2024 #45 Del Skrevet 6. desember 2024 lajlaj skrev (12 timer siden): Nei, jeg tar ikke for gitt. Jeg stilte deg et spørsmål? Om man er så på felgen, så må m an brukte de rundt seg. Inkludert barnas far. Enig. Fedre kan være en ressurs. Se bort ifra ifra avkortning i bidrag osv. Bedre med økt livskvalitet Anonymkode: 22dec...5d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå