AnonymBruker Skrevet 28. november #21 Del Skrevet 28. november Min jatt går frivillig ut på do. Anonymkode: 8f8ec...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #22 Del Skrevet 28. november De må fint gå ut, jeg gidder ikke dritlukt, sand og plukke bæsj. De har katteluke, så de kan komme rett inn igjen. Anonymkode: a5cbf...9d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #23 Del Skrevet 28. november Har hatt kattedo inne på vinteren de to siste årene. Før det så nektet han (og broren) å bruke kasse, selv i uvær, -20‐30° og/eller dyp snø. Har katteluke så han bestemmer selv, men det har hendt at jeg har vært bekymret for han ja. Nå er han 11 år og vil ikke ut like mye i snøen som før. Er det snøfritt så er han ute i lengre perioder og foretrekker å skite utendørs, men kan da godt komme inn for å tisse i kassa hvis den er satt opp for vinteren. Anonymkode: a5e79...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 28. november #24 Del Skrevet 28. november Hvis han vil. Han har valget mellom å gå ut eller bruke kasse. Hvis det er veldig kaldt er han ikke ute mer enn et par minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 28. november #25 Del Skrevet 28. november Har kattedo hele året, som knapt brukes vår-sommer-høst, men absolutt mer om vinteren. Da er han bare ute på småturer. Men er han først ute går han på do. Så kan fortsatt gå noen dager mellom hver gang det er noe i kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flamingoline Skrevet 29. november #26 Del Skrevet 29. november Kattene går på do ute og vil helst være ute så mye de kan. Har fri tilgang for når de måtte ønske å gå inn. De har og fått et godt isolert hus ute. Her er det ikke minus 10 enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november #27 Del Skrevet 29. november Er så heldig at katta kun går på do inne, hele året. Veldig greit egentlig, en gang hadde hun forstoppelse i flere dager uten at hun ble spesielt oppblåst og det gjorde at vi la merke til det og fikk tatt turen innom veterinæren for å hjelpe henne. Også er hun sikkert den mest populære katta i nabolaget med tanke på blomsterbed 😆 Men hun liker å gå ut også nå når det er kaldt ute, tar bare fem minutter før hun står i vinduet og vil inn igjen, men hun skal på død og liv ut. Anonymkode: 2cbed...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november #28 Del Skrevet 29. november Har katteluke, han går inn og ut som det passer seg. Har ikke kasse inne. Anonymkode: e82fd...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november #29 Del Skrevet 29. november Grüner skrev (På 27.11.2024 den 21.40): De fleste har vel kattedo? Vi har aldri hatt kattedo. De har gått ut og inn som de vil. Anonymkode: b2855...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november #30 Del Skrevet 29. november Hun har selvsagt en kattedo inne året rundt. Anonymkode: 4d3be...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 29. november #31 Del Skrevet 29. november Min katt får velge selv. Har do inne hele året, men den blir absolutt mest brukt på vinteren. Kommer aldri til å tvinge katten ut for å gå på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november #32 Del Skrevet 29. november Orker ikke kasse til katta, og heldigvis gjør ikke hun det heller. Hun går ut og gjør sine saker, selv om det er kaldt, og så kommer hun fort inn igjen. Anonymkode: b3c0a...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november #33 Del Skrevet 29. november AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 21.38): Helt ned mot minus 10? Det er ikke veldig kaldt! Anonymkode: b34f4...457 Det kommer jo an på rase. Langt fra alle katter er bygget for å tåle minusgrader i det hele. Og absolutt ingen anbefales ute under 7 minus. Så, jo, -10 er veldig kaldt for en katt. Og så er det viktig å huske at Norge er et land med ulike klimasoner. Langs kysten av Norge opp til Trøndelag er -10 omtrent så kaldt som en normalvinter noensinne blir. Anonymkode: 7fd1e...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #34 Del Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (På 29.11.2024 den 17.25): Vi har aldri hatt kattedo. De har gått ut og inn som de vil. Anonymkode: b2855...52d Jeg trodde ikke det var vanlig å ha innedass til katter som kan gå inn og ut som de vil før jeg leste det på KG. Anonymkode: 29869...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #35 Del Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg trodde ikke det var vanlig å ha innedass til katter som kan gå inn og ut som de vil før jeg leste det på KG. Anonymkode: 29869...a1c Nei rart hva man lærer gitt Anonymkode: 012ce...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #36 Del Skrevet 1. desember Min pus går ut uansett om det er pluss eller minus grader. Anonymkode: 03fb9...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 1. desember #37 Del Skrevet 1. desember Har kasser inne året rundt, og slipper de ut om de vil. Synes det er mye verre med 0 grader og regn/sludd enn -15 tørt vær. Mine går ut i -25 også, men da kommer de raskt inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #38 Del Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg trodde ikke det var vanlig å ha innedass til katter som kan gå inn og ut som de vil før jeg leste det på KG. Anonymkode: 29869...a1c Merkelig. Jeg har hatt katter hus helt fra jeg var barn(tidlig på nittitallet) og det å ha kattedo til de inne året rundt har alltid vært en selvfølge selv om de ikke er innekatter og jeg har vært i mange andre hus med katter hvor de har akkurat samme praksis. Anonymkode: 4d3be...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå