AnonymBruker Skrevet 27. november #1 Del Skrevet 27. november Dere som har voksne katter, hva gjør dere om vinteren nå når det er minusgrader? Her er det - 10 nå for eksempel. Har dere kattesand inne om vinteren eller slipper dere katta ut? Anonymkode: e7d5d...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #2 Del Skrevet 27. november Vi har dokasse inne. Han foretrekker å gå ute, men når det blir ned mot minus 10 er vi ikke så glade i å slippe ham ut. Han godtar kasse helt fint. Anonymkode: 759ef...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #3 Del Skrevet 27. november Han har kattedo inne, men går alltid ut. Jeg sørger for at han er inne på natta og mens jeg er på jobb. Er ofte ute, men kanskje bare 1-2 timer når det er som kaldest. Anonymkode: 1450e...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #4 Del Skrevet 27. november Vår katt på 4 år går bare på do ute. Han nekter å gå i dokasse. Når det er veldig kaldt går jeg ut sammen med ham og han får gjort sitt, så går vi inn igjen. Han har aldri gjort fra seg inne, bortsatt fra i dokassa før han ble stor nok til å være ute da. Når det er mye snø så måker mannen en sti bort til trærne i hagen, der liker han best å gå på do. Anonymkode: 9b3e9...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #5 Del Skrevet 27. november Hun har dokasse inne året rundt sånn at hun selv kan få lov å bestemme. Anonymkode: 4d3be...738 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #6 Del Skrevet 27. november Har selvfølgelig(?)kasse. Om vinteren er han ikke mye ute så går på do inne. Anonymkode: 643ad...daa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 27. november #7 Del Skrevet 27. november De går ut om de vil, ellers så bruker de kassene inne. De har katteluke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 27. november #8 Del Skrevet 27. november (endret) Hun har tre kasser inne, men nekter å bruke dem med mindre hun har husarrest pga. sykdom, så vi blir med henne ut når det er for kaldt ute til at hun går ut frivilling alene 😊 Endret 27. november av Gogglebox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #9 Del Skrevet 27. november Vi har katteluke som reagerer på chipen hennes så hun kan gå inn og ut som hun vil, men har og kasse inne sånn i tilfelle. Nå som hun begynner å bli eldre bruker hun oftere kassen inne når det er ruskevær og kaldt/snø, i motsetning til da hun var yngre hvor kassen sto ubrukt uansett vær og temperatur. Anonymkode: e5e79...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #10 Del Skrevet 27. november Har kasse inne som benyttes om vinteren. Har også katteluke, så dette styres av henne helt selv. Anonymkode: d0402...8b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. november #11 Del Skrevet 27. november Her er de totalt uinteressert i kasse inne så de går ut selv om det er ned mot - 30, men de har katteluke så når det er så kaldt er de ikke lenge ute ser jeg. Dog setter jeg frem kasse hvis/når det blir skikkelig vinter for de skal ha muligheten til å velge og er det skikkelig ruskevær kan katteluka finne på å snø igjen selv om den befinner seg i le for været under tak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #12 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har dokasse inne. Han foretrekker å gå ute, men når det blir ned mot minus 10 er vi ikke så glade i å slippe ham ut. Han godtar kasse helt fint. Anonymkode: 759ef...6eb Helt ned mot minus 10? Det er ikke veldig kaldt! Anonymkode: b34f4...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. november #13 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som har voksne katter, hva gjør dere om vinteren nå når det er minusgrader? Her er det - 10 nå for eksempel. Har dere kattesand inne om vinteren eller slipper dere katta ut? Anonymkode: e7d5d...bb7 De fleste har vel kattedo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #14 Del Skrevet 27. november Hun går ut. Har henne inne om natt og når jeg er på jobb og da er det en kasse tilgjengelig. Anonymkode: 304d3...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 27. november #15 Del Skrevet 27. november Slipper ut pusene. De drar ikke langt for å gjøre sitt fornødne, og de kommer inn igjen etter noen minutter. De er 17 og 20år, og har alltid gjort det slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #16 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt ned mot minus 10? Det er ikke veldig kaldt! Anonymkode: b34f4...457 Det er veldig kaldt for en katt. Vi slipper ut pus, men han kommer fort inn igjen. Er det kaldt nok nekter han å gå ut, og har derfor også do inne. Anonymkode: a61fe...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #17 Del Skrevet 27. november Har aldri hatt kasse tilgjengelig (med mindre de er kattunger) Anonymkode: 2f43c...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 27. november #18 Del Skrevet 27. november Mine kommer inn for å bruke kattedoen, selv på sommeren. De er lite ute på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #19 Del Skrevet 28. november Har kattedo hele vinteren siden hun frivillig holder seg mye inne da, men vi har katteluke så hun styrer seg selv. Anonymkode: 012ce...6b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #20 Del Skrevet 28. november Av mine 5 så er det kun den ene som nekter å bruke dokassa inne. De får være ute gitt at jeg er hjemme og kan slippe de inn med en gang. Anonymkode: 0f222...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå