AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Møtte en fyr via felles venner igår på vors. Vi fikk skikkelig kjemi utover kvelden, flere påpekte til oss hvor god kjemi vi har og hvor fine vi ser ut sammen. Virket som han synes det også var stas. Vår felles venn fortalte meg at han digger meg og synes jeg er vakker. Vi endte med henge sammen ute på byen, danset, kysset og innimellom bare holdt godt rundt hverandre, sinnsykt koselig! Så ble jeg på slutten litt full og trøtt, bestilte da en bolt og dro hjem. Jeg møter nok på han igjen via våre felles venner i sosiale settinger, men synes det er rart han ikke har tatt insj til å sende en takk for igår melding. Er han bare bakfull og sliten idag eller ikke interessert i å ta det videre? Blir jo rart å møte på han igjen om jeg ikke hører fra han etter igår, da kommer jeg nok bare til å overse han. Tror dere jeg hører fra han før den tid? Anonymkode: f64ea...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor har ikke du sendt melding? Det var jo tross alt du som bare dro? Du virker ikke veldig interessert i å ha kontakt med han når du ikke gidder sende melding og planlegger overse han... Anonymkode: fdf96...705 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor har ikke du sendt melding? Det var jo tross alt du som bare dro? Du virker ikke veldig interessert i å ha kontakt med han når du ikke gidder sende melding og planlegger overse han... Anonymkode: fdf96...705 Jeg går heller videre enn å sende meldinger først til en mann. Det ligger i deres natur å jakte. Om jeg serverer meg til han, hvor spennende er det da? Og jeg bare dro ikke, sa ifra at jeg føler meg litt for full og trøtt nå, kan du følge meg til taxien? Ga han en klem før jeg satte meg i taxi og vinket farvel. Anonymkode: f64ea...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg går heller videre enn å sende meldinger først til en mann. Det ligger i deres natur å jakte. Om jeg serverer meg til han, hvor spennende er det da? Og jeg bare dro ikke, sa ifra at jeg føler meg litt for full og trøtt nå, kan du følge meg til taxien? Ga han en klem før jeg satte meg i taxi og vinket farvel. Anonymkode: f64ea...e06 Haha, lykke til i livet. Anonymkode: c83e2...291 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Han har dame. Anonymkode: 37a35...c41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, lykke til i livet. Anonymkode: c83e2...291 Har fungert veldig godt, er ikke singel lenge av gangen. Ser åssen det går med venninner derimot som tror det er deres jobb å tekste mannen først. Anonymkode: f64ea...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg går heller videre enn å sende meldinger først til en mann. Det ligger i deres natur å jakte. Om jeg serverer meg til han, hvor spennende er det da? Og jeg bare dro ikke, sa ifra at jeg føler meg litt for full og trøtt nå, kan du følge meg til taxien? Ga han en klem før jeg satte meg i taxi og vinket farvel. Anonymkode: f64ea...e06 Wow, det trodde jeg vi damer hadde sluttet med for mange 10 år siden. Send han en melding der du sier at du syns det var hyggelig å møte han. Anonymkode: 4d7a4...3ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden tror nok ikke du hører noe. Anonymkode: 6392b...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Send melding selv. Du er jo like sløv du. Helt merkelig å si til to folk som nettopp har møtt hverandre at de ser fine ut sammen. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har dame. Anonymkode: 37a35...c41 Mye bra drama på nrk for tiden om du liker drama. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har dame. Anonymkode: 37a35...c41 Ja, det kan være mulig da. Men hvis man har hver andre helg barnefri og holder vors på en lørdag, litt rart å gjøre om man har dame? Men man vet vel aldri i disse dager 😅 ts Anonymkode: f64ea...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har fungert veldig godt, er ikke singel lenge av gangen. Ser åssen det går med venninner derimot som tror det er deres jobb å tekste mannen først. Anonymkode: f64ea...e06 Aha, så målet ditt er kortvarige forhold som ikke varer? Da kan det såklart funke med din taktikk. Anonymkode: c83e2...291 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden For det første; du leser FARLIG mye i bittesmå ting som på fylla ikke nødvendigvis betyr en verdens ting. Det der må du jobbe deg fordi, ellers kommer du til å bli helt forbanna såret av mange menn fremover i livet. Det er også slik du ender opp som hekta. Fokuser på det du vet med sikkerhet. Da snakker vi ikke om ting som er blitt sagt av andre, og dine antakelser - det er fullstendig irrelevant. Du vet at dere har felles venner og han har absolutt mulighet til å kontakte deg hvis han ønsker. Det har han ikke gitt uttrykk for hittil. Det er mulig du hører fra han neste helg; men da vil du vite at det kun er useriøsitet han har å by på. Anonymkode: d76c1...f65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg går heller videre enn å sende meldinger først til en mann. Det ligger i deres natur å jakte. Om jeg serverer meg til han, hvor spennende er det da? Og jeg bare dro ikke, sa ifra at jeg føler meg litt for full og trøtt nå, kan du følge meg til taxien? Ga han en klem før jeg satte meg i taxi og vinket farvel. Anonymkode: f64ea...e06 De færreste menn setter pris på slike nykker. De jakter ikke på problemer, og så spesiell at du er verdt nykkene er du neppe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Wow, det trodde jeg vi damer hadde sluttet med for mange 10 år siden. Send han en melding der du sier at du syns det var hyggelig å møte han. Anonymkode: 4d7a4...3ec Over my dead body 😆 forblir heller singel. Anonymkode: f64ea...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Macro skrev (2 minutter siden): Send melding selv. Du er jo like sløv du. Helt merkelig å si til to folk som nettopp har møtt hverandre at de ser fine ut sammen. Mye bra drama på nrk for tiden om du liker drama. Nei, det er ikke merkelig for folk som ønsker å hjelpe kompisen sin med å hooke up. Typisk metode, for vi jenter gar jo en tendens til å bli sykt sjarmert av slike småting... Anonymkode: d76c1...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aha, så målet ditt er kortvarige forhold som ikke varer? Da kan det såklart funke med din taktikk. Anonymkode: c83e2...291 Ingen kortvarige forhold nei. 12 år varte det lengste. Med min taktikk så varer forhold lengre, når det er mannen som tar insj! Anonymkode: f64ea...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er ikke merkelig for folk som ønsker å hjelpe kompisen sin med å hooke up. Typisk metode, for vi jenter gar jo en tendens til å bli sykt sjarmert av slike småting... Anonymkode: d76c1...f65 Da må vi nok skille skarpt mellom jenter og damer. Noe så simpelt hadde ikke jeg falt for. Bare kleint, teit og umoden oppførsel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Dette er jo veldig enkelt og greit: Hører du fra ham er han interessert, hører du ikke noe, er han ikke det. Jeg tar gjerne kontakt, men akkurat her hadde jeg avventa, siden jeg ikke tror en fyr bare glemmer en sånn kveld. Enten er han med eller så var det bare morsom flørting en kveld for ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Macro skrev (1 minutt siden): Da må vi nok skille skarpt mellom jenter og damer. Noe så simpelt hadde ikke jeg falt for. Bare kleint, teit og umoden oppførsel. Jeg er helt enig med deg. Men det endrer ikke det fakta at mange driver på slik - og at mange faller for det. Slik som TS viser i HI... Menn som vil ligge fortsetter jo gjerne samme taktikk så lenge de ser at det gir resultater. Anonymkode: d76c1...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For det første; du leser FARLIG mye i bittesmå ting som på fylla ikke nødvendigvis betyr en verdens ting. Det der må du jobbe deg fordi, ellers kommer du til å bli helt forbanna såret av mange menn fremover i livet. Det er også slik du ender opp som hekta. Fokuser på det du vet med sikkerhet. Da snakker vi ikke om ting som er blitt sagt av andre, og dine antakelser - det er fullstendig irrelevant. Du vet at dere har felles venner og han har absolutt mulighet til å kontakte deg hvis han ønsker. Det har han ikke gitt uttrykk for hittil. Det er mulig du hører fra han neste helg; men da vil du vite at det kun er useriøsitet han har å by på. Anonymkode: d76c1...f65 Ja er klar over dette, er jo litt make it or break it situasjon nå, om jeg ikke hører fra han idag, så har han ikke noe tilgang på meg mer. Etter en kveld er det enkelt å sette grenser. Har ikke planer om å falle for noe her nei. Og det er sjeldent jeg blir betatt, så synes bare det var kjipt. Men ingen krise, var jo gøy kveld for det! Anonymkode: f64ea...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå