Gå til innhold

Hører jeg fra han?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg går heller videre enn å sende meldinger først til en mann. Det ligger i deres natur å jakte. Om jeg serverer meg til han, hvor spennende er det da? 

Og jeg bare dro ikke, sa ifra at jeg føler meg litt for full og trøtt nå, kan du følge meg til taxien? Ga han en klem før jeg satte meg i taxi og vinket farvel. 

Anonymkode: f64ea...e06

Du tar veldig feil 😅 ikke skyld på menns «natur» for din egen feighet. Du vet, det finnes nok av kvinner som «jakter» som du kaller det. 

Anonymkode: 24799...461

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er helt enig med deg. Men det endrer ikke det fakta at mange driver på slik - og at mange faller for det. Slik som TS viser i HI...

Menn som vil ligge fortsetter jo gjerne samme taktikk så lenge de ser at det gir resultater.

Anonymkode: d76c1...f65

Slutt å legge dere i den ene delen av kveldens beskrivelse, det ble bare nevnt for å forklare en hyggelig kveld, jeg smeltet ikke av det nei. Og jeg ble ikke med han hjem, selv om han kom med tilbudet, takket pent nei, får det er ikke greia mi. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du tar veldig feil 😅 ikke skyld på menns «natur» for din egen feighet. Du vet, det finnes nok av kvinner som «jakter» som du kaller det. 

De som vil får gjøre det, men det ligger ikke i min natur, faller meg ikke naturlig å gjøre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja er klar over dette, er jo litt make it or break it situasjon nå, om jeg ikke hører fra han idag, så har han ikke noe tilgang på meg mer. Etter en kveld er det enkelt å sette grenser. Har ikke planer om å falle for noe her nei. Og det er sjeldent jeg blir betatt, så synes bare det var kjipt. Men ingen krise, var jo gøy kveld for det! 

Så om han tar kontakt i morgen, er det liksom "for sent"? Du virker som high maintenance!

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Opplevde nesten det samme for noen år siden. Hørte aldri igjen fra han. Jeg tok heller ikke kontakt. Fikk senere vite at han ikke syntes jeg var pen, men spennende å snakke med.

Anonymkode: 874c9...bde

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har fungert veldig godt, er ikke singel lenge av gangen. Ser åssen det går med venninner derimot som tror det er deres jobb å tekste mannen først. 

Så du klarer ikke å være singel? Er et lett bytte for en mann som jakter deg ned? Jeg vet ikke, men får ikke akkurat inntrykk av at det funker så veldig godt, med mindre målet bare er å gå minst mulig singel, fremfor å finne noe som kan fungere i lengden…

• Liker 1
Skrevet
hvalstad45 skrev (1 minutt siden):

Så om han tar kontakt i morgen, er det liksom "for sent"? Du virker som high maintenance!

Nei imorgen er like hyggelig det! Men om det blir kl 0200 en lørdag jeg plutselig hører fra han, så er det forsent! Men par dager frem nå skal han få. Folk har jo et liv, vi er trossalt voksne mennesker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Med min taktikk så varer forhold lengre, når det er mannen som tar insj! 

Tror du virkelig? Jeg tror ikke det.

Jeg er dame, og føler at jeg vil selv velge den jeg vil være sammen med. Ikke vente på han som tar initiativ. Viser jeg interesse og initiativ, kan det hende jeg får akkurat HAM fordi han skjønner tegninga

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så jeg er feig? Men han som mann er ikke feig? Og hvis han ikke tekster meg kun fordi han er feig, så vil jeg jo ikke ha han uansett. Liker ikke feige menn. 

• Nyttig 1
Skrevet
hvalstad45 skrev (8 minutter siden):

Tror fyren sparer seg mye tull om han dropper å ta kontakt😅

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Så du klarer ikke å være singel? Er et lett bytte for en mann som jakter deg ned? Jeg vet ikke, men får ikke akkurat inntrykk av at det funker så veldig godt, med mindre målet bare er å gå minst mulig singel, fremfor å finne noe som kan fungere i lengden…

Går ikke for hvem som helst som jakter meg ned nei, jeg må jo kjenne sterk interesse selv også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så jeg er feig? Men han som mann er ikke feig? Og hvis han ikke tekster meg kun fordi han er feig, så vil jeg jo ikke ha han uansett. Liker ikke feige menn. 

Dere er like feige begge to. Eller begge digger å play hard to get. Evt så var han ikke så keen på deg som du fikk inntrykk av.

• Liker 4
Skrevet
Macro skrev (Akkurat nå):

Dere er like feige begge to. Eller begge digger å play hard to get. Evt så var han ikke så keen på deg som du fikk inntrykk av.

Ja det går helt fint det. Sånt skjer. Var en gøy kveld jeg ikke ville vært foruten uansett. Alt trenger ikke bli noe mer. Og etter en kveld hadde såklart vært hyggelig å høre fra han, men blir ikke akkurat såret av å ikke høre fra han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, og det kan godt hende han er like feig, eller bare ikke interessert. Dessverre ser det nok ut som at du ikke finner det ut. Nei, lett å skjønne at du ikke liker feige menn 😅 Bare å glemme han her, han er ikke for deg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Slutt å legge dere i den ene delen av kveldens beskrivelse, det ble bare nevnt for å forklare en hyggelig kveld, jeg smeltet ikke av det nei. Og jeg ble ikke med han hjem, selv om han kom med tilbudet, takket pent nei, får det er ikke greia mi. 

At han ville ha deg med hjem første kvelden er jo også e n god indikator på hvorvidt han så på det som romantisk seriøsitet eller lyst og kåtskap.

• Nyttig 1
Skrevet

At han ville ha deg med hjem første kvelden er jo også e n god indikator på hvorvidt han så på det som romantisk seriøsitet eller lyst og kåtskap.

Alle jeg har vært i forhold med har spurt om det første kvelden. Men jeg sier alltid nei takk, liker ikke ligge med ukjente folk, bruker tid på å bli kjent først. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Tror dere jeg hører fra han før den tid? 

Hva svarte han da du sendte melding og takket for i går?

Anonymkode: e7e78...c7f

Skrevet

Vi vet ikke.

Anonymkode: cec77...d5f

Skrevet

Hva svarte han da du sendte melding og takket for i går?

Anonymkode: e7e78...c7f

Jeg har ikke sendt noe melding. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi vet ikke.

Anonymkode: cec77...d5f

Fortsatt gøy å spekulere litt når man først ligger i senga litt bakfull og ikke orker mye annet uansett🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...