Gå til innhold

Ida Fladen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes vi om at Ida er ferdig i Spårtsklubben? Jeg liker Ida veldig godt, og synes det er trist at hun slutter som følge av en konflikt og på en måte blir nedprioritert. Samtidig synes jeg Spårtsklubben sånn rent innholdsmessig er bedre med Helene 🫣

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ida er alt for god for det søppelopplegget Spårtsklubben er. Hun skal egentlig bare være glad hun slipper. 

• Liker 8
Skrevet
smock skrev (5 timer siden):

Hva synes vi om at Ida er ferdig i Spårtsklubben? Jeg liker Ida veldig godt, og synes det er trist at hun slutter som følge av en konflikt og på en måte blir nedprioritert. Samtidig synes jeg Spårtsklubben sånn rent innholdsmessig er bedre med Helene 🫣

Enig. Jeg skjønner godt at det er veldig kjipt for Ida. Men jeg syns også Helene passer bedre inn i konseptet. Det er nok dessverre slik denne bransjen er. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Titori skrev (16 timer siden):

Enig. Jeg skjønner godt at det er veldig kjipt for Ida. Men jeg syns også Helene passer bedre inn i konseptet. Det er nok dessverre slik denne bransjen er. 

Hvorfor passer Helene bedre inn? Synes ikke hun snakker om annet enn 'skal vi danse', og avbryter alltid når de andre kommer med ett eller annet poeng. Ida var mer samkjørt. 

• Liker 6
Skrevet
smock skrev (På 19.8.2026 den 18.34):

Konflikt? Hvilken konflikt?

• Liker 2
Skrevet
Fotballfluen skrev (22 minutter siden):

Konflikt? Hvilken konflikt?

Ikke mellom gjengen, men i form av at Ida og tydeligvis ikke slutter helt frivillig…

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg liker Helene jeg, men har ventet på at Ida skal komme tilbake sånn at det blir litt mer fyring igjen 😅 Utrolig kjipt at hun er ute for godt, men jeg skjønner valget hennes om å gå godt, når det ble som det ble. 

Kan ikke skjønne annet enn at Ida må være en ettertraktet person å jobbe med, så satser på at dette ender opp som et godt karrierevalg for henne 👌 

Endret av refill
  • Liker 1
Skrevet
kikio skrev (7 timer siden):

Hvorfor passer Helene bedre inn? Synes ikke hun snakker om annet enn 'skal vi danse', og avbryter alltid når de andre kommer med ett eller annet poeng. Ida var mer samkjørt. 

Da er vi bare uenig, helt greit det. Synes det flyter bedre med Helene, og at hun virker å ha mer lik humor som de andre. Sånn vil det jo alltid være, noen foretrekker den ene og noen den andre. Ikke noe fasitsvar her. 

• Liker 4
Skrevet

Ah, det er godt at vi er forskjellige. Jeg er ikke lei meg for at Ida blir borte, jeg synes hun er alt for survete.. Helene har en utstråling som jeg sjarmeres veldig av, og som ikke surver og furter over erting og moro. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Synd at Ida måtte slutte på denne måten. Jeg synes det er merkelig at det ikke blir adressert hverken på spårtsklubben eller hos noen av de andre kollegene. Ikke en notis eller kommentar i some, ingenting. Har også lagt merke til at etter Ida kom tilbake til sk podcasten var ikke stemningen mellom dem slik den var før. Synes de var små frekke mot henne, avbrøt henne, svarte henne ikke, og hun har heller ikke blitt inkludert på samme måte som de andre når de har snakket. Dette er nok små ting, som jeg har lagt merke til fordi jeg er veldig var på slikt. Uansett så er det trist, for de fire hadde en artig dynamikk sammen.(jeg har fulgt sporadisk med siden starten) Skjønner at det funker bedre med Helene, men hvis det er slik det virker utad, har dette vært et ufint opplegg mot Ida. Dessuten tror jeg Ida hadde kommet mer inn i det igjen, etter hvert hvis hun hadde fått rom til det, og følt seg ønsket. Ikke lett etter en så lang pause. Spesielt ikke når det blir så tydelig at hun skvises ut. Og hva slags avskjed etter så mange år får Ida? Bare stillhet. Trist. 

• Liker 12
Skrevet

Ikke fast følger av sportsklubben så bare sett sporadisk. 

Jeg har ikke likt «rollen» som Ida har fått. De har fremstilt henne som litt dum og enkel. En de kan le av. Mulig alle ler litt av alle, men det er noe med 3 menn og en kvinne. I tiden vi lever i skulle jeg ønske vi sluttet å fremstille kvinner som enkle, som menn kan «dumme ned». De har jo tullet veldig med at hun er singel, og det fremstår jo som Ida egentlig er litt sår på det. Da er humoren litt malplassert. Alltid tenkt at Ida burde finne seg et annet program, der hun kan skinne. Med temaer som kanskje står henne nærmest. Overrasket over at hun egentlig ville fortsette, hadde trodd hun endelig skjønte at hun fortjener bedre.

Slik jeg oppfatter Ida så er hun følsom og med en del sårbarhet og da blir det bare feil at det blir gjort til humor. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuvas skrev (20 timer siden):

Synd at Ida måtte slutte på denne måten. Jeg synes det er merkelig at det ikke blir adressert hverken på spårtsklubben eller hos noen av de andre kollegene. Ikke en notis eller kommentar i some, ingenting. Har også lagt merke til at etter Ida kom tilbake til sk podcasten var ikke stemningen mellom dem slik den var før. Synes de var små frekke mot henne, avbrøt henne, svarte henne ikke, og hun har heller ikke blitt inkludert på samme måte som de andre når de har snakket. Dette er nok små ting, som jeg har lagt merke til fordi jeg er veldig var på slikt. Uansett så er det trist, for de fire hadde en artig dynamikk sammen.(jeg har fulgt sporadisk med siden starten) Skjønner at det funker bedre med Helene, men hvis det er slik det virker utad, har dette vært et ufint opplegg mot Ida. Dessuten tror jeg Ida hadde kommet mer inn i det igjen, etter hvert hvis hun hadde fått rom til det, og følt seg ønsket. Ikke lett etter en så lang pause. Spesielt ikke når det blir så tydelig at hun skvises ut. Og hva slags avskjed etter så mange år får Ida? Bare stillhet. Trist. 

Det fremstilles som om dette er en avgjørelse som er tatt høyere oppe. Hvis det du sier er riktig, og at de mannlige kollegaene har behandlet henne som «uønsket», så tenker jeg det det dårlig. Det eneste «humoren» har flytt på er at de liksom er venner. Håper ikke det er slik at det er kollegene som har bedt om at hun blir skiftet ut. Det må være vondt, som om ikke dama har hatt nok å slite med.

• Liker 2
Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor ingen av de 3 guttene i spårtsklubben, Mads, Erik eller Jon Martin har kommentert eller sagt noe om dette? En lykkeønskning, "takk for fine år" eller lignende? Jeg elsker spårtsklubben, men dette er skuffende. Hvorfor legger ikke spårtsklubben selv ut et avskjedsinnlegg for å takke Ida? Ikke engang under Ida's eget innlegg hvor hun takker for seg har noen av de kommentert. Og hvorfor er det så få som reagerer på det?

Kjenner jeg mistet litt respekt for de nå. Uansett om det har vært dårlig stemning så er det da vel normalt å si NOE? 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
kikio skrev (6 timer siden):

Kan noen forklare meg hvorfor ingen av de 3 guttene i spårtsklubben, Mads, Erik eller Jon Martin har kommentert eller sagt noe om dette? En lykkeønskning, "takk for fine år" eller lignende? Jeg elsker spårtsklubben, men dette er skuffende. Hvorfor legger ikke spårtsklubben selv ut et avskjedsinnlegg for å takke Ida? Ikke engang under Ida's eget innlegg hvor hun takker for seg har noen av de kommentert. Og hvorfor er det så få som reagerer på det?

Kjenner jeg mistet litt respekt for de nå. Uansett om det har vært dårlig stemning så er det da vel normalt å si NOE? 

Helt enig. Men så må jeg si at jeg ikke synes noe om noen av mennene. Det er så umoden guttastemning i den poden, av de glimtene jeg har fått via fb eller insta, at det ikke er noe jeg vil bruke tiden min på. Godt voksne menn som bruker tiden på dette… Svært usjarmerende 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Er jo synd hvis Ida ville fortsette - men tror hun har godt av å komme seg videre og få andre type jobber.

Har jo inntrykk av at det er litt pubertal humor og mye bad taste i de programmene (spk)- kanskje litt dårlig ordvalg for å beskrive de men noe ala det. 

Ida har vel en populær podcast hun kan gjøre mer av - og prosjekt perfekt viser jo at hun har gode evner innen type dokumentarprogrammer , dvs. sikte moten en litt mer moden sjanger. 

• Liker 5
Skrevet
kikio skrev (12 timer siden):

Helt enig!! 

• Liker 1
Skrevet

Ikke fulgt Spårtsklubben, kun sett noe jer og der.

Og det var et ganske fordummende konsept synes jeg sammenliknet med det inntrykket jeg hadde av Ida. Skjønte ikke helt hvorfor hun ville dit. Men jobb er jobb. 

Men helsesituasjonen hennes oppigjennom har jo begrenset litt  - så jeg ble faktisk overraska når hun kunne komme tilbake i en så kynisk bransje som dette jo er. 

Samtidig ser jeg jo avogtil snikreklame (?) av øl og tidvis fyll litt sånn gjentakende på profilen hennes, så mulig hun selv likte konseptet? Asså, hun skal selvsagt få ta seg fester og kose seg - men det å legge ut på IG og vise ølmerket endel likner litt på det Tone Damli drev med en periode. Uten at jeg aner om de fikk betalt for det. Eller om Fladen tenkte noe over det å vise alkoholmerker. Det tror jeg jo de vet 🤷‍♀️

Meeeeen anywho: med det siste fraværet og de to avlysningene hun måtte gjøre ifbm Farmen og det andre programmet så er jeg dessverre ikke sikker på om hun får så mange tilbud. Arbeidslivet er dritkjipt på det de fleste steder, og enda mer i hennes bransje. 

Utover konsepter hun selger inn selv og kan være fleksibel på. Ikke veldig stabilt som inntekt akkurat, men sånn driver de jo på med alt og alle i bransjen. 

Hun er jo best i egen podcast, men jeg vet ikke om tematikken holder lenge? Altså kjærlighet/singelliv osv? 

Aner ikke. 

Men håper jo jeg tar feil. Jeg bare synes hun er bedre enn Spårtsklubben som jeg synes er søppelfjas 🫢 (hadde for all del gjort det selv for inntektens skyld, så no shame). Hun er dyktigere enn kollegaene sine der er poenget mitt. 

Skulle gjerne sett et egenprodusert konsept :) 

• Liker 2
Skrevet
AprilLudgate skrev (3 timer siden):

Hun er dyktigere enn kollegaene sine der

Dyktigere til hva da? 

• Liker 1
Skrevet

Tausheten fra Spårtsklubben er det som gjør at dette smaker ekstra vondt.. Okei, kjipt at ledelsen har tatt en redaksjonell beslutning - det kan man på en måte være enig eller uenig i. Stillheten fra gutta skuffer meg, og gir en bismak til hele Spårtsklubben-gjengen og vennskapet de forsøker å formidle. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
kikio skrev (20 timer siden):

Vi vet ingenting om om de har det eller ikke. Eller lurer du på hvorfor de ikke har "gjort det offentlig"? Alle vet at det er mer bak fasaden. Det er en jobb. Det er nok ikke noe verre enn det, ingen dårlig stemning, men de har ingenting de skulle sagt.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...