Sukkerogkanel Skrevet 20. oktober 2025 #61 Skrevet 20. oktober 2025 SoftKitty skrev (18 minutter siden): Hun la ut noe senest i går eller i forigårs mener jeg. Snapchat har tekniske problemer i dag. Ja så det hun la ut i går. Trodde snap virka igjen, men kanskje det bare er det får ppp alt annet men ikke hennes konto 😜
Sukkerogkanel Skrevet 20. oktober 2025 #62 Skrevet 20. oktober 2025 Nei foresten er problemer med å finne andre kontoer og… haha da er det vel snap som fortsatt sliter
Sukkerogkanel Skrevet 18. april #63 Skrevet 18. april Så en snap fra henne der hun snakker om at noen har snakka stygt om henne. Noen som vet hva eller hvem og hva det gjaldt?
punkyB Skrevet 18. april #64 Skrevet 18. april Er podcasten med Nikolinee Amundsen hvor Sebastian Solberg har klikket etterpå. Har ikke fått med meg helt om det bare var fordi han ikke ble varslet på forhånd eller om også han er sur på innholdet - at hun diskuterer bruddet men sier ingenting om utroskap Ida/produksjonen har beklaget til SS at de ikke varslet. Er vel strengt tatt ikke noe de behøver å gjøre - varsle altså men kanskje redelig å gjøre 4
SoftKitty Skrevet 18. april #65 Skrevet 18. april punkyB skrev (1 time siden): Er podcasten med Nikolinee Amundsen hvor Sebastian Solberg har klikket etterpå. Har ikke fått med meg helt om det bare var fordi han ikke ble varslet på forhånd eller om også han er sur på innholdet - at hun diskuterer bruddet men sier ingenting om utroskap Ida/produksjonen har beklaget til SS at de ikke varslet. Er vel strengt tatt ikke noe de behøver å gjøre - varsle altså men kanskje redelig å gjøre Herregud han er så irriterende. 7
Applehead Skrevet 18. april #66 Skrevet 18. april Jeg skjønner Sebastian godt. Syns Ida gjorde en elendig jobb og Nikoline har jeg null respekt for. Får ikke akkurat medalje for året mor hun.. 2
HerKommerMummi Skrevet 18. april #67 Skrevet 18. april Lurer på om Sebastian har varselet Nicoline før han har snakket om henne/forholdet deres etter bruddet 🤔 4 2
NiceOrNothing Skrevet 18. april #68 Skrevet 18. april (endret) HerKommerMummi skrev (21 minutter siden): Lurer på om Sebastian har varselet Nicoline før han har snakket om henne/forholdet deres etter bruddet 🤔 Tviler på det. Han mer enn hinter om henne/utroskap i sin podcast . Utroskap burde uansett ikke være ett tema i offentligheten med tanke på barna deres . De burde ta dette mellom seg . Ganske typisk at den mest egoistiske i en relasjon , beskriver bruddet som overraskende / som lyn fra klar himmel . Endret 18. april av NiceOrNothing 2 1 1
Mei88 Skrevet 18. april #69 Skrevet 18. april Applehead skrev (1 time siden): Jeg skjønner Sebastian godt. Syns Ida gjorde en elendig jobb og Nikoline har jeg null respekt for. Får ikke akkurat medalje for året mor hun.. Hvorfor gjorde Ida en elendig jobb? 1 2
Solstråle1 Skrevet 18. april #70 Skrevet 18. april Er det jeg som er utrolig utålmodig eller er vi flere som faller av når influensere skal fortelle noe? Jeg lurer på om det tar sååååååå lang tid å komme til poenget når de snakker med andre utenfor snap, eller om de faktisk klarer å trekke ting ut med vitende og vilje. 6 2
NiceOrNothing Skrevet 18. april #71 Skrevet 18. april Applehead skrev (1 time siden): Jeg skjønner Sebastian godt. Syns Ida gjorde en elendig jobb og Nikoline har jeg null respekt for. Får ikke akkurat medalje for året mor hun.. Det var «endelig « hennes tur å fortelle sin versjon . Syns hun har måttet tåle mye mtp hans åpenhet / ytringer . Men at et samlivsbrudd skal være et tema i en podcast er uansett forkastelig . ( også hans podcast ) .De burde gå til psykolog eller profesjonelle behandlere . 1 1
NiceOrNothing Skrevet 18. april #73 Skrevet 18. april (endret) Fenomen skrev (3 timer siden): Ida har da ikke gjort noe galt. utifra sebs podcast er han skuffet over henne . Da han har ansett henne som en venn , å da er det i hans verden hans regler som gjelder . Pluss han vil styre narrativet her. Han har kjærlighetssorg , han er et offer . At Nicoline har måttet tålt 18 måneder med raging uten å ta til motmæle, nevnes ikke ( av han ) . I hans verden er hun årsaken til bruddet , og han er offeret . I hennes fremstilling var det mer skyld-deling, uten å peke finger eller ta offerrollen . Syns hun fremsto mer reflektert og troverdig enn han gjør . Han burde aldri bruke samlivsbrudd / kjærlighetssorg som offentlig underholdning . ( å det burde selvsagt ikke hun heller , men det er han som har bydd opp til denne dansen , eksponeringen ) Endret 18. april av NiceOrNothing 3 1 3
Smurf26 Skrevet 18. april #74 Skrevet 18. april NiceOrNothing skrev (33 minutter siden): utifra sebs podcast er han skuffet over henne . Da han har ansett henne som en venn , å da er det i hans verden hans regler som gjelder . Pluss han vil styre narrativet her. Han har kjærlighetssorg , han er et offer . At Nicoline har måttet tålt 18 måneder med raging uten å ta til motmæle, nevnes ikke ( av han ) . I hans verden er hun årsaken til bruddet , og han er offeret . I hennes fremstilling var det mer skyld-deling, uten å peke finger eller ta offerrollen . Syns hun fremsto mer reflektert og troverdig enn han gjør . Han burde aldri bruke samlivsbrudd / kjærlighetssorg som offentlig underholdning . ( å det burde selvsagt ikke hun heller , men det er han som har bydd opp til denne dansen , eksponeringen ) Selvsagt var det mer skyld-deling fra hennes side, hun var jo den som var utro og da er det klart at hun må finne unnskyldninger så hun får lettere samvittighet mtp. utroskapen. 2
NiceOrNothing Skrevet 18. april #75 Skrevet 18. april Smurf26 skrev (Akkurat nå): Selvsagt var det mer skyld-deling fra hennes side, hun var jo den som var utro og da er det klart at hun må finne unnskyldninger så hun får lettere samvittighet mtp. utroskapen. Utroskap er jo ofte et symptom på mye annet som er galt . Mener ikke å blame han for den. Men biter ikke på at ALT var hennes feil . 1 2
Smurf26 Skrevet 18. april #76 Skrevet 18. april (endret) NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): Utroskap er jo ofte et symptom på mye annet som er galt . Mener ikke å blame han for den. Men biter ikke på at ALT var hennes feil . Om mye annet er galt i forholdet, så gjør man det slutt før man havner til sengs med noen andre. Og at mye var galt har jo ingen tvilt på, det delte de åpent om da de hadde podcast sammen. Edit; kan legge til at jeg syns det er barnslig av Seb å bli sur/skuffet over Ida, hun gjør bare jobben sin. Jeg forstår «offerrollen» mtp. utroskapen, men det blir for dumt å innta den rollen i alle saker som har med Nikoline å gjøre. Endret 18. april av Smurf26 1
NiceOrNothing Skrevet 18. april #77 Skrevet 18. april Smurf26 skrev (Akkurat nå): Om mye annet er galt i forholdet, så gjør man det slutt før man havner til sengs med noen andre. Og at mye var galt har jo ingen tvilt på, det delte de åpent om da de hadde podcast sammen. Men uansett , viktig å skjerme barna . Å Ikke havne i offerrollen . 1
Gjest nope23 Skrevet 18. april #78 Skrevet 18. april NiceOrNothing skrev (2 timer siden): Utroskap er jo ofte et symptom på mye annet som er galt . Mener ikke å blame han for den. Men biter ikke på at ALT var hennes feil . Da er man voksen nok og forlater forholdet før man hopper i buksa på en annen. Det å være utsatt for utroskap er helt grusomt og gjør brudd så mye værre enn der hadde trengt å være. Så det får bare være så mye symptom det vil,men man er en dritt om man velger å være utro,så DET er hennes feil.
NiceOrNothing Skrevet 18. april #79 Skrevet 18. april nope23 skrev (1 time siden): Da er man voksen nok og forlater forholdet før man hopper i buksa på en annen. Det å være utsatt for utroskap er helt grusomt og gjør brudd så mye værre enn der hadde trengt å være. Så det får bare være så mye symptom det vil,men man er en dritt om man velger å være utro,så DET er hennes feil. Det er vel ingen som har benektet at utroskapen var hennes egen feil. Men skjedd er jo skjedd . Hun valgte å avslutte forholdet . Han kan velge hvordan han promoterer det/seg /familien AS . Alt MÅ ikke ventileres til offentligheten . 2
Gjest nope23 Skrevet 18. april #80 Skrevet 18. april NiceOrNothing skrev (5 minutter siden): Det er vel ingen som har benektet at utroskapen var hennes egen feil. Men skjedd er jo skjedd . Hun valgte å avslutte forholdet . Han kan velge hvordan han promoterer det/seg /familien AS . Alt MÅ ikke ventileres til offentligheten . Nei,med tanke på barna burde de så klart begge holdt munn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå