marta Skrevet 8. april 2006 #1161 Skrevet 8. april 2006 VEEEENT!!!! Kan du ikke ta sekken med deg siden du likevel ligger der og flakser? Jeg har nemlig ikke plass til den dersom jeg skal få fullt vingespenn! Og Cata.... Ja.. du vet Cata og flyving... hun har akkurat lært det.
Cata Skrevet 8. april 2006 #1162 Skrevet 8. april 2006 Nei, vixen, nei. Nå går aerodynamikken din også fløyten.
marta Skrevet 8. april 2006 #1163 Skrevet 8. april 2006 HEY, HEY!!!!!!!!!!! Cata kan faktisk dette med aerodynamikk!!! VEEEEEEEEEEENT! *snur seg*
Cata Skrevet 8. april 2006 #1164 Skrevet 8. april 2006 *ser skeptisk på vixens rattkjelke* Hva om du surrer den med meiene inn mot magen, så kan vi henge sekken på rattet? Men du blir kanskje litt framtung, da.
Cata Skrevet 8. april 2006 #1165 Skrevet 8. april 2006 Oi, der tok hun helt av. Uten sekk, men med kjelke. Tror vi bare får følge etter, marta. Jeg kan ta sekken i høyre, så forstyrrer den ikke vingene og jeg blir litt mer balansert.
Cata Skrevet 8. april 2006 #1167 Skrevet 8. april 2006 *følger etter* Oooops, der tok skiene en liten overhaling, men jeg fikk kontroll på dem igjen.
marta Skrevet 8. april 2006 #1168 Skrevet 8. april 2006 Går det bra med både skiene OG sekken? se på Vixen,da! LITT forover tung, bare!... Jaja.. håper hun lander på rette skyen.
vixen Skrevet 8. april 2006 #1169 Skrevet 8. april 2006 *R O P E R * Hvor langt skal vi egentlig? Det er vanskelig å fly slik!!
Cata Skrevet 8. april 2006 #1170 Skrevet 8. april 2006 Skal vi gå for den fluffy Cumulusen til venstre der? Der er både flate partier, en helling til å sitte i pluss noen bakker til tøffe-marta. Uff, det er ikke så lett med sekk og ski heller. *skjener ut til venstre et øyeblikk og retter opp*
marta Skrevet 8. april 2006 #1171 Skrevet 8. april 2006 Gi meg sekken. Jeg tar den det siste stykket. -Ja den cumulusskyen ser akkurat passeig ut. Dekker alle sine behov på en gang. *setter stø kurs*
Cata Skrevet 8. april 2006 #1172 Skrevet 8. april 2006 *rekker sekken til marta* Her, det er nok lurest at du tar den når vi lander ja. Jeg er ikke helt stø på den biten ennå. Vi får følge etter vixen og hale henne opp fra den skydotten hun landet i. Det hadde nok vært lurere å tjore fast kjelken med meiene ut, sånn at hun hadde glidd ut fra fonna. *konsentrerer meg om landing* *splatt* *hoste-harke-kave-bakse* *stikker hodet opp av skydotten* Elegant var det ikke, men jeg kom da ned med armer, bein, vinger og ski i god behold.
Cata Skrevet 8. april 2006 #1173 Skrevet 8. april 2006 *rister skydotter av vingene og løsner skiene* Denne skyen var veldig fluffy. Det er nok best å gå på ski bort til hellingen. Har vixen kravlet seg ut ennå?
marta Skrevet 8. april 2006 #1174 Skrevet 8. april 2006 *kommer inn for landing* -Se opp! Pass hodet ditt Cata, her kommer jeg! *lander med bena først* -Sånn, det gikk jo bra! *snubler i en tåkedott* -ups! *faller forover* -oooæææøøøøøaaaææææ! *Faller på magen(der akebrettet er tjoret fast) Oge aker nedover skyen*
marta Skrevet 8. april 2006 #1175 Skrevet 8. april 2006 *aker utfor skyen, men flakser med vingene og begynner å fly* -HUH! det gikk jo heldigvis bra! Jeg flyr bort dit og ser etter Vixen! -See you later aligater!
vixen Skrevet 8. april 2006 #1176 Skrevet 8. april 2006 *lander med et deis på en myk sky full av pudderdotter* Ja, så var spørsmålet hvor det ble av de andre. *kikker seg over skulderen*
Cata Skrevet 8. april 2006 #1177 Skrevet 8. april 2006 *spenner på skiene og setter kursen for "gufset" som utgjør vixens landingsfelt* Hei der , her er jeg. marta måtte ta ny innflygning, men jeg tror det er hun som kommer der borte.
marta Skrevet 8. april 2006 #1178 Skrevet 8. april 2006 -HALLOOOoooooo.......! *svisj* -Her kommer jeeeeg! -Ja, her var det fint, jenter! *bretter ut liggeunderlaget*
Cata Skrevet 8. april 2006 #1179 Skrevet 8. april 2006 *klapper på plass skyen sånn at det blir godt å sitte, og fisker opp termos fra sekken* En pæretoddy før vi gir oss friluftslivet i vold for alvor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå