Cata Skrevet 6. april 2006 #1141 Skrevet 6. april 2006 (endret) Og så jeg som akkurat tenkte å forberede et varmt skyomslag på vingefestene, men du har helt rett - rekonvalesenstiden er ute. Det er bare jeg som har gått surr i timetellinga. *kikker opp på skyene* Lurer på om vi kan stå på skyski der oppe hvis det blir fint påskevær? Vi trenger jo ikke dra til det skymassivet som vixen klatret i - det er nok for tøft. Den der oppe mot øst ser ut til å ha noen fine, men ikke altfor bratte bakker. Solvendt er den også. Endret 6. april 2006 av Cata
Cata Skrevet 7. april 2006 #1142 Skrevet 7. april 2006 ....og der var alle vekk igjen. Har dere dratt på skyskiing og latt meg være alene igjen?
marta Skrevet 7. april 2006 #1143 Skrevet 7. april 2006 Neida!!! Jeg pakker, men kan ikke finne skia! Jeg hadde de her for noe siden, men nå er de vekk. *leter litt til*
Cata Skrevet 7. april 2006 #1144 Skrevet 7. april 2006 Så bra! Ikke at du ikke finner skiene altså, men at jeg ikke var blitt alene igjen. Men du må virkelig lære deg å passe på skiene dine . Det er jo bare et år siden du brukte dem sist.
vixen Skrevet 7. april 2006 #1145 Skrevet 7. april 2006 Jeg tror jeg skal holde meg unna de bratteste og viltreste skyene en stund. *Retter opp ryggen og beveger sakte på vingene*
Cata Skrevet 7. april 2006 #1146 Skrevet 7. april 2006 Jeg er ikke spesielt god på ski, men kanskje skyaking hadde vært noe for meg? *kikker opp igjen og vurderer mulighetene* Eller kanskje jeg bare skal sitte i skyhellinga (på solsiden, naturligvis) og drikke kakao?
vixen Skrevet 7. april 2006 #1147 Skrevet 7. april 2006 Jeg er ikke spesielt god på ski, men kanskje skyaking hadde vært noe for meg? *kikker opp igjen og vurderer mulighetene* Eller kanskje jeg bare skal sitte i skyhellinga (på solsiden, naturligvis) og drikke kakao? ← Tror jeg blir med på det siste forslaget der. pærekakao... så kan vi se på at Marta setter utfor!
Cata Skrevet 7. april 2006 #1148 Skrevet 7. april 2006 Pærekakao du liksom . Noe sånt finnes da vel ikke. Kakao med pæreterte til er tingen. Eller så kan vi lage en diger termos med pæretoddy.
marta Skrevet 7. april 2006 #1149 Skrevet 7. april 2006 -Aha! De er på loftet! *løper opp på loftet* Her er skia! Med stålkanter og hele pakka! Kult jeg er klar! -Hva?? Skal dere BARE drikke pærekakao og sitte i solsiden?? Hva med skyskiing da???? Jeg helt alene?
Cata Skrevet 7. april 2006 #1150 Skrevet 7. april 2006 Jeg kan nok prøve meg, så lenge jeg får starte med en liiiiiten sky. Det er lenge siden sist. *går for å ta en kikk på loftet*
marta Skrevet 7. april 2006 #1152 Skrevet 7. april 2006 En liten sky er grei å starte med. Da ser du hvor du ligger an i forhold til ferdighetene. Så koser vi oss med pæretoddy og kakao etterpå!!!
Cata Skrevet 7. april 2006 #1153 Skrevet 7. april 2006 *roper oppe fra loftet* Her er skiene mine også. Fytti så rustne bindinger. Her må det visst stålull til. vixen, jeg tror akebrettene står stablet borte i den kroken der. Gidder du ta med et til meg også i fall det går galt med skyskiinga? *roter videre* Og der var jammen sitteunderlag også. *griper hele haugen og bukserer det mot loftstrappa* *dunk* Uff! Æsj. Ski går ikke på tvers..... *lirker skiene ut på langs*
vixen Skrevet 7. april 2006 #1154 Skrevet 7. april 2006 Vi må ha en tursekk... finner du det inni der? *plukker med seg en styrkjelke og et akebrett*
Cata Skrevet 8. april 2006 #1156 Skrevet 8. april 2006 Jepp. Tursekken lå innerst. Jeg fant den da jeg gikk opp igjen og grov litt i skapet med alt arvegodset. *ser skeptisk på sekken* Den ser litt medtatt ut. Tror dere den holder både termos med pæretoddy, kakao og påskepærene?
marta Skrevet 8. april 2006 #1157 Skrevet 8. april 2006 Joda... har den morknet da? Den holder vel en så lenge får vi håpe. Men.... hvordan skal vi klare å fly opp dit med alt dette påskeutstyret?? :klø: Skia ser ut til å ha en dalende effekt på styremekanismen min...
Cata Skrevet 8. april 2006 #1158 Skrevet 8. april 2006 Du kan da ikke fly med skiene på. Det tar knekken på hele aerodynamikken din. Du må surre skiene sammen og så ta dem pent under venstre arm sånn at de ikke roter til vingeslagene. Akebrettet surrer du fast på magen og sekken må en av oss ta i høyre hånd. *spenner skiene av marta og surrer dem sammen* Sånn, nå går det nok bedre skal du se. Har vi fått med termoesene til toddyen?
marta Skrevet 8. april 2006 #1159 Skrevet 8. april 2006 åååå..... Selvfølgelig...ja slik var det. *surrer akebrettet fast på magen, og holder skiene i venstre arm* -Ja termosene har vi, men har vi toddyen? Noen som har laget den klar? .....tenk at vi har brukt en hel natt og nesten en hel dag på å komme oss i vei, og ennå har jeg ikke tatt et eneste vingeslag.
vixen Skrevet 8. april 2006 #1160 Skrevet 8. april 2006 Bare en måte å få med seg rattkjelken på... *setter seg oppå og holder seg fast med bein og armer* *Flakser som en gal for å lette*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå