AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har ikke tenkt på hva som egentlig er anbefalt ift kunstig søtning, og når jeg googler er det selvfølgelig både òg, som med alt annet. Utrolig vanskelig å vite hva som er riktig å gjøre.. Anonymkode: ae575...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Spiser sunt når jeg er gravid, trenger ikke mate babyen i magen med all slags dritt stakkars. Brus, lett- eller vanlig, havner ikke under kategorien sunt nei.. Det sier egentlig seg selv. Anonymkode: d2be9...a0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Ja, men ikke i voldsomme mengder akkurat. Anonymkode: ae915...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Ja, drikker noen bokser i uka Anonymkode: 6d340...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drohatha Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Har absolutt ingenting å si. Vann > lettbrus > sukkerbrus. Ingen tvil en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jepp nesten hver dag! Gjorde det med min forrige også og fikk et friskt og velskapt barn❤️ gjør det som passer deg best og ikke hør på mamma/gravidpolitiet! Anonymkode: 8ca31...fef 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Forholder meg til kostholdsrådene på helsenorge. Å google rundt for å finne informasjon andre steder gjør at man til slutt ikke kan spise eller drikke noe annet enn økologisk norsk mat og vann. jeg drikker noe pepsi max, har ikke lyst på kaffe eller te så da er ikke koffeininnholdet en særlig bekymring. Anonymkode: d7601...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Spiser sunt når jeg er gravid, trenger ikke mate babyen i magen med all slags dritt stakkars. Brus, lett- eller vanlig, havner ikke under kategorien sunt nei.. Det sier egentlig seg selv. Anonymkode: d2be9...a0c 😂😂😂 Anonymkode: 4261b...a8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Gjorde det med første og andre men nå med nummer tre blir jeg kvalm av tanken på brus så drikker det ikke😅 hadde gjort det hvis jeg hadde tålt tanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Jeg drikker vanelig brus akkuratt nå. Det går bra å drikke litt her og der altså. Man trenger ikke overdrive det. Men det er ikke farlig heller å drikke brus under graviditet. Med min første drakk jeg vanelig brus så å si hele graviditeten istedenfor vann, fordi vann gjorde meg så kvalm. Anonymkode: 0dba9...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Ja, det gjorde jeg. Anonymkode: 4ef16...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Ja har gjort det i alle 3 svangerskap. Drukket kaffe også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): 😂😂😂 Anonymkode: 4261b...a8e Hvorfor 😂😂😂? Ts stilte et spørsmål, som jeg svarte med mitt synspunkt på. Jeg sitter ikke å ler av andre sine svar, selv om jeg har en annen mening. Du må håndtere at andre har andre meninger enn det du har, uten å føle behov for å oppføre deg slik. Jeg rakket ikke ned på noen i svaret mitt heller, jeg svarte for meg. Kanskje du drikker brus selv i svangerskap, og følte deg truffet og ble sint.. men likevel. Du må tåle at folk er forskjellige. Og at brus ikke er sunt er jo ingenting å diskutere, det veit jo alle. Anonymkode: d2be9...a0c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Ja, men mindre enn til vanlig. Maks en boks pepsi max for dag, og ingen om jeg har drukket kaffe. Vi får i oss så mye dritt at man må begrense det man kan. Anonymkode: e1495...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Ja, drikker litt vanlig brus og lettbrus. Spist litt lakris har jeg også gjort 😅 begrenser det, drikker mest vann, men blir et glass eller en boks hver dag. Tipper det går ganske greit jeg altså. mer mer opptatt av fysisk aktivitet og fokusere på å stresse så lite som mulig. Anonymkode: 1ac5d...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor 😂😂😂? Ts stilte et spørsmål, som jeg svarte med mitt synspunkt på. Jeg sitter ikke å ler av andre sine svar, selv om jeg har en annen mening. Du må håndtere at andre har andre meninger enn det du har, uten å føle behov for å oppføre deg slik. Jeg rakket ikke ned på noen i svaret mitt heller, jeg svarte for meg. Kanskje du drikker brus selv i svangerskap, og følte deg truffet og ble sint.. men likevel. Du må tåle at folk er forskjellige. Og at brus ikke er sunt er jo ingenting å diskutere, det veit jo alle. Anonymkode: d2be9...a0c Helt enig med deg. Jeg prøvde også å unngå kunstig søtning, handler om å være føre var. Anonymkode: 02651...c37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor 😂😂😂? Ts stilte et spørsmål, som jeg svarte med mitt synspunkt på. Jeg sitter ikke å ler av andre sine svar, selv om jeg har en annen mening. Du må håndtere at andre har andre meninger enn det du har, uten å føle behov for å oppføre deg slik. Jeg rakket ikke ned på noen i svaret mitt heller, jeg svarte for meg. Kanskje du drikker brus selv i svangerskap, og følte deg truffet og ble sint.. men likevel. Du må tåle at folk er forskjellige. Og at brus ikke er sunt er jo ingenting å diskutere, det veit jo alle. Anonymkode: d2be9...a0c Når du kaller lettbrus all slags dritt og i tillegg avslutter med "det sier seg selv" så er du faktisk svært nedlatende. Du kunne svart at du ikke drikker det, men i stedet velger du å svare på en måte som skal sørge for at de som ikke gjør som deg skal føle seg ille. Skremmende at du selv ikke forstår det, men samtidig er jeg ikke så veldig overrasket når jeg ser hvordan du svarer andre og ikke klarer å ta til deg berettiget kritikk. Anonymkode: 03bb1...caf 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden En gang iblant. Vi har nylig vært på ferie og når mannen har tatt seg en øl har jeg tatt en brus. Synes det er kjipt å skulle drikke vann hver gang. Spiser ellers veldig sunt og «rent», og tenker det er totalen som teller. Anonymkode: f91f3...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Jeg levde på sjokolade og sukkerfri brus siste svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Drikker brus med sukker 4-5 ganger i uken hele svangerskapet igjennom. Ikke mer enn ett glass men har null dårlig samvittighet av den grunn. Anonymkode: 42535...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå