Gå til innhold

Pludres memoarer


Pludre

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Tid for en liten oppdatering kanskje ?? Det er jo tyt og mas i alle ender her, så jeg får vel legge med flat og notere litt :wink:

Her er tallene fra siste kontroll i alle fall:

BL: 110/65

Vekt: 127,5 har ikke gått opp siden sist

Urin: neg.

FL: 150, og det er fremdeles en gutt

SFmål: 22 cm

Ødem: 0

Hb: ikke målt

Alt så fint ut, og baby har det bare bra. Bekkenet derimot krangler mer og mer for hver dag, og idag ble vi enige om at jeg nok ikke kommer tilbake igjen i jobb før fødselen Hvordan skal det gå, med en som er tullete etter å kjøre buss

Får jo kjøre litt av og til, går som sagt på aktiv sykmelding, og det funker greit Men jeg savner de faste passasjerene mine da

Fikk også vite av legen at de kynnerene jeg har vært plaget med antagelig kommer av bekkenløsningen min

Godt å få svar på det

Ellers så er ikke Pludremor helt i form for tiden, har vært skikkelig syk siden torsdag 13.03 og begynner nå å bli frisk. Tror aldri jeg har vært så syk noen gang jeg :o

Lå til sengs i 4 dager med feber, forkjølelse, tette bilhuler og en vanvittig hodeverk + at hele kroppen verket i feber. Det var så ille at jeg måtte ty til Paralgin Forte om kvelden for i det hele tatt å få sove.

Men nå er jeg MYE bedre, og idag skal jeg på treff med SG jentene, det skal bli så koselig :D

Så nå holder jeg på å vaske klær sånn at jeg har noe å ha på meg i kveld :wink:

Ikke lett å være gravid når alle klærne er blitt for små, og det før jeg engang er skikkelig gravid. Er jo bare 22+4 idag men ser ut som om jeg er mye lenger på veg, for magen min er jo ENORM !! :o :o

Jaja, det må vel til det også, noen pen kropp har jeg jo aldri hatt, så litt til eller fra, ja, det driter jeg i :hoho::hoho:

Stor klem fra Pludre 22+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei Pludre!

Hvordan går det med deg og bebisen?

Håper alt står bra til med deg og bekkenløsninga.. Det høres ikke godt ut nei!

Får du kjørt noe buss nå da? Leste at du ikke var så frisk, håper det er bedre med deg nå :D

*KLEM* x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nå er jeg straks 26 uker på veg, tenk bare 14 uker igjen :o

Blir spennende dette her, hvordan formen kommer til å bli. Har enda ikke lagt på meg, har fortsatt 5,5 kilo igjen til utgangsvekten :wink: Så på det punktet ser det veldig bra ut :D

Bekkenløsningen er et annet kapittel, og ikke fullt så bra :( Har vært og henta meg krykker på Hjelpemiddelsentralen, og skal levere inn søknad om handicapparkeringsbevis til bilen :(

Håper disse tingene kan hjelpe meg litt i hverdagen, er slitsomt å gå hjemme med en liten gutt på 20 mnd, han er jo snill og alt sånt, men krever jo sitt. Også elsker han å gå tur :D Og DET er ikke like enkelt for meg :(

Jaja, jeg sitter meg ikke ned og depper for det, er litt nedfor iblant, men det går jo fort over da :wink: Er så fint vær her i Bergen nå, og det er så deilig å sitte ute på terrassen, mens Emil leker like i nærheten av meg. Det går bra så lenge jeg ikke må løpe etter ham :wink:

Ellers så er formen bra, halsbrannen har gitt seg endel nå, men jeg vet av erfaring at den kommer nok tilbake for fullt på slutten :-?, men det tar jeg ikke så tungt :wink:

Jobber fortsatt på aktiv sykmelding, og kjører omtrent 5 timer i uken nå, og det går over all forventning. Det er så deilig å kjøre buss, få litt fri fra barn og mann og bare være på jobb :wink::wink:

Tror ikke jeg hadde klart å bare være hjemme :( Hadde blitt helt tullete i hodet da tror jeg :ler:

Skal til ny kontroll den 24.04, da er det legekontroll også skal jeg til ny UL og jordmorkontroll den 05. mai !! Gleder meg masse til å få se babyen igjen, det er så artig å følge utviklingen.

Så alt i alt har jeg det bra, og det har babyen i magen også, han sparker masse hver dag nå, og ser ut til å trives :wink:

Stoor klem fra Pludre 25+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

PLUDRE!

Deg er det lenge siden jeg har snakket med. Hvordan står det til?

Jeg tenker ofte på deg og gleder meg til å høre om det lille mirakelet når det kommer.

Send meg gjerne en PM så får du min nye e-mail adresse

Kjempeklem (savnet deg :-? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...