Gå til innhold

Når er det best å ta testen?


G.A.

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg det er på tide å ta en test her..

Har ustabile sykluser, og den lengste syklusen jeg har hatt var med pergo. Hadde da en syklus på 25 dager. Sluttet med pergo for mange måneder siden.

Jeg er nå på dag 28 (!).. og fortsatt ingen mens.

Når på døgnet er det best å ta en test? Jeg har sånne strips fra Billige-Teste.

Er det best å bruke morgenurin? Eller er det like så greit om jeg tar testen i kveld?

Er jo ganske sikker på at det ikke blir noen positiv test, men jeg må bare sjekke. Begynner med IVF om en måned.

Har selvfølgelig masse innbilte symptomer.. Masse utflod, svimmel, stikkinger i siden på dag 20, strekkninger i livmoren når jeg retter meg opp eller strekker med.. Har hatt murringer de to siste dagene, men ingen mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet negativt med billigstripsene på IKM dagen (morgenurin), men svakt positivt på kvelden dagen etter. Jeg ville nok kanskje ventet til du er ca 14 dager etter du antar EL var. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke med på EL og sånn lenger, ikke etter at vi bestemte oss for IVF, og søknaden ble sendt.

Ble gal av å følge med på alt sånn hele tiden. Nå bare slapper vi av og koser oss. Kanskje det har gjort susen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hannah_*

Så spennende GA, håper det blir positivt resultat!

Jeg ville testet imorgen tidlig, morgeurin. Lykke til og hold oss oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Jeg tester i morgen tidlig da.

Håper det ikke blir slik som sist gang: Skulle teste morgenurinen, og så kom mensen i koppen. Det var en smule ekkelt :overrasket: Og skuffende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal krysse fingrene for deg! Og ingen mensen i koppen imorgen nei!!

Jeg turte ikke ta testen i morges... :sjenert:

Er så redd for at den skal være negativ.

Prøver igjen i morgen.. dersom ikke TR kommer i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om TR kommer i dag, er jeg på dag 21 når vi skal på forsamtale til IVF, og kan forhåpentligvis begynne på spraye samme dag, dvs om 3 uker til. Gjett om vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, jeg blir gal av dette. Kan ikke bare TR komme? Har gått med murringer i flere dager nå, de kommer og går. Hver gang tenker jeg NÅ kommer TR. Men neida! Jeg blir så frustrert. Endret av G.A.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet??

Jeg har det samme... men liv sa at hun testet positivt på kvelden, bare man ikke drikker mye og holder seg et par timer....

Tenkte å ta en test jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt testen ISS? Hvordan gikk det?

Jeg tok testen i dag morges. Den var negativ. Men fortsatt ingen mens. Begynner faktisk snart å tørre å håpe litt..

Skal ut på shopping med mannen til England i helgen.. Hadde jo håpet på masse god mat og vin. Hva gjør jeg om testene fortsatt en negative i helgen og heller ingen mens? Bør jeg holde meg unna vinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt testen, og tror kanskje det var en svak strek der!! :hoppe: Skal ta den digitale testen så fort jeg får den i posten.....

Jeg testet om lørdagen, og da var den negativ.. Så jeg dro på fest jeg, og drakk baylies.... De sier at det ikke er noe farlig, så jeg ville hygga meg med vin jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Som alle her sier "En strek er en strek"

Jeg får bare fortsette å teste dersom TR ikke kommer, og uansett kose meg i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det samme til andre her inne, men tror ikke noe på det når det er meg selv.. :ler:

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...