Uanonym bruker Skrevet 26. november 2024 #61 Skrevet 26. november 2024 (endret) Snedig skrev (På 15.11.2024 den 23.57): Drømmehus, drømmejobber, fornøyde barn og begge besteforeldrepar. Noe sånt hadde jeg virkelig prøvd å få til å funke. Hvertfall når du ikke har nettverk et annet sted. Jeg har bodd mange forskjellige steder, og de fleste stedene er ikke akkurat naboene noe fyrverkeri… å skape et helt nytt nettverk som voksen vil bli tungt uansett hvor du er. Enig i dette. Hvis det bare er naturen og nettverket du mistrives med, synes jeg ikke det er nok til å flytte når alt annet funker og alle andre trives. Å skaffe seg venner kommer til å være akkurat like vanskelig et annet sted. Og å ha en jobb man liker er i alle fall for meg en million ganger viktigere enn fin natur... Forstår selvfølgelig at andre kan se annerledes på akkurat det - men du kan risikere å sitte et sted med fin natur, men fortsatt ingen venner OG i tillegg kjipere jobb og misfornøyd familie. Tror det handler mye om innstilling også! Endret 26. november 2024 av Uanonym bruker 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #62 Skrevet 26. november 2024 Det er utrolig slitsomt å mistrives i eget liv/hjem. Og veldig vanskelig å klare å identifisere hva det handler om. Vi kjøpte ny bolig 3 ganger på 3 år før vi fant et sted vi trivdes. Det er så viktig å trives! Og selv om vi nå har det råkoselig i tredje bolig så klarer vi fortsatt ikke å peke på en direkte årsak til hverken trivsel eller tidligere mistrivsel. Jeg har dessverre ingen råd om det ikke er aktuelt å prøve å finne andre hus i samme område. Hadde ikke turt å flytte til en helt ny plass selv. Anonymkode: 4b6b7...d7b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #63 Skrevet 26. november 2024 Har selv flyttet til nytt hus pga mistrivsel. Og alt er mye bedre her vi bor nå. Her føler jeg meg hjemme og klarer å se en fremtid. Vi har bodd i nye huset i fem år snart angrer bare på at vi ikke flyttet før. Anonymkode: 9b6f0...e26
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #64 Skrevet 26. november 2024 Risikoen er at dere vet hva dere har, men ikke hva dere får. Kan hende blir dere misfornøyde med jobben, huset og får barn som ikke trives i miljøet på det nye stedet. Det er viktig for barna med en happy mor, men det er også viktig å ta høyde for at ikke alt vil bli knirkefritt på det nye stedet heller. Dersom du får viljen din med flytting er du rimelig programforpliktet til å stortrives på det nye stedet. Anonymkode: 5530f...ef6 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå