Rucula Skrevet 17. november 2024 #61 Del Skrevet 17. november 2024 Leonora77 skrev (På 13.11.2024 den 17.23): Huff, så leit å lese at så mange ikke liker katter, og kaller dem for kattejævler..Som jeg skrev innledningsvis, så er pusen min mest inne fra oktober til april. Im jeg slipper katta løs på vår og sommer, så skjønner jeg ikke at han skal være mere til sjenanse enn alle nabokattene som bor i eneboliger.? Dersom argumentet er at katter tisser og driter på tomta, så vitner det om uvitenhet da katter skjelden driter i eget rede.. Har vært i kontakt med omtbbl i dag, og dem mener at her kan ikke styret forskjellsbehandle.. Jeg hadde uansett ikke kjøpt meg inn i et sånt borettslag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonora77 Skrevet 17. november 2024 #62 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg blir så overrasket over hvordan enkelte konkluderer.. men takk for svar allesammen😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #63 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 12.19): Skulle ønske det samme gjaldt vårt borettslag Ikke kult når 3 åringen kommer inn med en stinkende kattebæsj under støvelen etter å ha lekt i sandkassa her ute Anonymkode: aae4a...086 Katter går på tvers av borettslag så det har ingenting og si. Det er litt rart at utekatten gjør fra seg på « kasse». Massevis at katter her, men aldri opplevd. Anonymkode: 76880...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #64 Del Skrevet 17. november 2024 Reign skrev (På 13.11.2024 den 13.46): Man har da ikke utekatt når man bor i leilighet. Sier seg selv. En katt som er vant til å være ute er et rovdyr som overlever i naturen helt på egenhånd. De er absolutt ikke hjelpeløse. Noen i familien min har gård. De har aldri matet katta si, og den er i perfekt hold. Finner all maten sin selv. Gjør det? Jeg hadde utekatt i leilighet i åresvis, og mange utekatter i borettslaget her. Det er så koselig. Anonymkode: 76880...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #65 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gjør det? Jeg hadde utekatt i leilighet i åresvis, og mange utekatter i borettslaget her. Det er så koselig. Anonymkode: 76880...614 Løse katter leveres til avliving. Anonymkode: c3331...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 17. november 2024 #66 Del Skrevet 17. november 2024 Reign skrev (På 13.11.2024 den 13.46): Man har da ikke utekatt når man bor i leilighet. Sier seg selv. En katt som er vant til å være ute er et rovdyr som overlever i naturen helt på egenhånd. De er absolutt ikke hjelpeløse. Noen i familien min har gård. De har aldri matet katta si, og den er i perfekt hold. Finner all maten sin selv. Er jo ikke noe problem om man kor i første etasje med egen inngang. Aldri matet katta si?!? Selv om katter har jaktinstinkt, vil de ofte slite med å finne all maten sin selv. Villkatter er ganske magre vanligvis. Jeg vet om noen som bor på gård med mange katter. De mater kattene, men maten de setter ut blit ikke nok til alle kattene, og førstemann til matfatet spiser opp. Så de kattene er ikke i perfekt hold akkurat. Om katten er i perfekt hold og aldri blir matet er det sannsynligvis mye mus og forresten o.l. på gården, og/eller katten besøker naboen og spiser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 17. november 2024 #67 Del Skrevet 17. november 2024 Thyra skrev (Akkurat nå): Er jo ikke noe problem om man kor i første etasje med egen inngang. Aldri matet katta si?!? Selv om katter har jaktinstinkt, vil de ofte slite med å finne all maten sin selv. Villkatter er ganske magre vanligvis. Jeg vet om noen som bor på gård med mange katter. De mater kattene, men maten de setter ut blit ikke nok til alle kattene, og førstemann til matfatet spiser opp. Så de kattene er ikke i perfekt hold akkurat. Om katten er i perfekt hold og aldri blir matet er det sannsynligvis mye mus og forresten o.l. på gården, og/eller katten besøker naboen og spiser. Vel, de har bare en katt, så det er mer enn nok mus og småfugl der. Den besøker ikke naboen nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #68 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Løse katter leveres til avliving. Anonymkode: c3331...c91 Løse katter? Anonymkode: 76880...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #69 Del Skrevet 17. november 2024 Thyra skrev (3 minutter siden): Er jo ikke noe problem om man kor i første etasje med egen inngang. Aldri matet katta si?!? Selv om katter har jaktinstinkt, vil de ofte slite med å finne all maten sin selv. Villkatter er ganske magre vanligvis. Jeg vet om noen som bor på gård med mange katter. De mater kattene, men maten de setter ut blit ikke nok til alle kattene, og førstemann til matfatet spiser opp. Så de kattene er ikke i perfekt hold akkurat. Om katten er i perfekt hold og aldri blir matet er det sannsynligvis mye mus og forresten o.l. på gården, og/eller katten besøker naboen og spiser. Det er også flere som har kattetrapp opp til verandaen. Anonymkode: 76880...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 18. november 2024 #70 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Løse katter leveres til avliving. Anonymkode: c3331...c91 Hvor er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #71 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 19.10): Løse katter leveres til avliving. Anonymkode: c3331...c91 Hva i all verden er galt med deg? Det har blitt forsket på en sammenheng mellom dyremishandling og psykopati til info. Du kan umulig ha det bra med deg selv.. Anonymkode: 7cca8...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #72 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 19.20): Det er også flere som har kattetrapp opp til verandaen. Anonymkode: 76880...614 Jepp, jeg har det. Bor i et borettslag der det egentlig er båndtvang på katt (er lov å ha dyr i bånd). Men, så har jeg og noen til i blokka her fått dispensasjon fra dette fordi vi bor i en blokk helt innerst i en blindvei. Jeg har balkong med trapp til fellesområde som hører til en kommunal skog. Katten går ikke inn hovedinngangen i det hele tatt, og gjør fra seg inne på kassen sin. Han er chippet og kastrert, og oppsøker ikke folk han ikke kjenner. Jeg forhørte meg med styreleder før jeg la inn bud om at dette var ok, jeg sa også fra til naboer at jeg hadde katt. De syns bare det er koselig. Så det kan gå greit, men borettslaget ts vurderer høres ikke så trivelig ut. Anonymkode: 7cca8...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå