AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #1 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg orker ikke dem på vanlig dagligvarebutikk. Tips til bra nuddel, som de har på sånn eksotisk butikk? Me needs. Anonymkode: ef7de...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #2 Del Skrevet 11. november 2024 Synes Mama med kylling er god. Men den har min lokale kiwi også. Anonymkode: d47e2...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #3 Del Skrevet 11. november 2024 Jeg foretrekker Buldak sine. Anonymkode: 63f65...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 12. november 2024 #4 Del Skrevet 12. november 2024 (endret) Jeg liker best koreanske nudler. De er litt tykkere enn mama, mr lee, yum-yum etc. Mine favoritter er: Buldak: kimchi, eller stew type - veldig spicy!! (Best om man bruker all sausen som kommer med ellers mister man mye av smaken) Samyang ramen: den oransje pakka Nongshin: Shin ramyun, neoguri, og kimchi. Jeg liker best å ha litt tynnere suppe (blir mer som saus), og blande inn en rå eggeplomme. En klatt smør er også digg (og vil gjøre det mindre spicy om man trenger det) 😋 kan også varmt anbefale agurk på siden, kokt egg marinert i soyasaus, og å toppe med vårløk. Skal du slå på stortromma er det også magisk med (grill)ribbe eller nakkekotelett som er skåret i tynne skiver. Jeg pleier å kjøpe ribbe i julen på tilbud og fryse ned i porsjonstykker. Ferdig skåret grillribbe i butikk er som regel marinert og det blir feil smakskombo (syntes jeg). Endret 12. november 2024 av Lisanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå