AnonymBruker Skrevet 10. november #41 Del Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kvass? Om du hadde blitt såret og skuffet og valgte å åpne deg om de følelsene til venninna di og hun bare angriper de følelsene med å si at hun orker ikke snart mer og er lei av "drama" og klaging så er det ikke akkurat noe å overtolke🤦♀️ -TS Anonymkode: 85ed9...08c Dette er ikke en god venninne, virkelig. Og når noen sier at du ikke er verdt å bruke fritid på, er de ikke greie folk heller. Man sier ikke slike ting, hadde en venninne ringt meg på kvelden og jeg kunne hentet henne så hadde jeg gjort det, jeg HAR også gjort det og vi er i 30 årene. Ting kan skje ig jeg ville ikke likt at en venninne gikk alene hjem midt på natta hvis jeg kunne stilt opp. Jeg har også hørt noe lignende når jeg fortalte en venninne jeg hadde, at jeg var såret over hennes manglende tilstedeværelse under en stor livskrise som involverte død blant nærmeste, hun svarte med at hun var lei av at alt var hennes feil og alt skulle bli så stort og dramatisk. Det er ikke empati, det er ikke respekt en gang. Dropp denne venninnen og gå videre, hun bryr seg ikke, dessverre. Anonymkode: 23eb4...8f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå