AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:55 #21 Del Skrevet lørdag kl 21:55 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Idoliserer? Anonymkode: e7f08...ff2 Noen ser på dette ikke som eventyr, men via psykologiens briller. Jeg syns det er trist.. Anonymkode: bf0fe...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:01 #22 Del Skrevet lørdag kl 22:01 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen ser på dette ikke som eventyr, men via psykologiens briller. Jeg syns det er trist.. Anonymkode: bf0fe...9ec Ja, jeg har også merket meg det. Jeg googler det men finner bare at det betyr å verdsette eller elske veldig høyt.. Det stemmer jo at jeg verdsetter han veldig høyt, jeg tør ikke bruke elske, for det er dems domene😜 Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:02 #23 Del Skrevet lørdag kl 22:02 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vel. Her har det gått snart et år. Og jeg er fortsatt stupforelska. Og egentlig gjør han ikke så mye for å holde meg interessert.. Det er vel bare noe med sjelen da, som har fanget meg. Jeg aner ikke🤷🏻♀️ Det er ikke det verste. Det verste med det er den skammen jeg kjenner på når jeg møter han. Jeg overtenker dor jeg vet han skal gifte seg, så det blir ikke noe bra å holde kontakt med ham heller😊 Det er bare kaos😅 Anonymkode: e7f08...ff2 Møter du han tilfeldig, eller er dette avtalte møter? Om dere møtes med vilje, må du slutte med det hvert fall. Og bare kutte ham helt ut ellers også. Ikke noe kontakt eller noen ting. Anonymkode: 40f14...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:06 #24 Del Skrevet lørdag kl 22:06 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Møter du han tilfeldig, eller er dette avtalte møter? Om dere møtes med vilje, må du slutte med det hvert fall. Og bare kutte ham helt ut ellers også. Ikke noe kontakt eller noen ting. Anonymkode: 40f14...67e Det har alltid vært litt tilfeldige møter😊 Det har fungert veldig dårlig for meg, for da går jeg bare å venter på at han skal sende melding eller ringe… Så ja, det blir tøft.. Jeg sitter nå å tenker at jeg skal blokkere, kutte han ut 100% sånn at jeg ikke ser han lenger når han er pålogga i toppen av menyen på Messenger osv. Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:06 #25 Del Skrevet lørdag kl 22:06 Jeg føler jeg må gjøre slutt på lidelsene 😜 Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet lørdag kl 22:12 #26 Del Skrevet lørdag kl 22:12 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Idoliserer? Anonymkode: e7f08...ff2 https://naob.no/ordbok/idolisere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:15 #27 Del Skrevet lørdag kl 22:15 Lovise78 skrev (2 minutter siden): https://naob.no/ordbok/idolisere Jeg skjønte ikke poenget. Jeg forguder denne personen, eller er utrolig betatt ja. Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet lørdag kl 22:16 #28 Del Skrevet lørdag kl 22:16 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Noen ser på dette ikke som eventyr, men via psykologiens briller. Jeg syns det er trist.. Anonymkode: bf0fe...9ec Hvorfor trist? Det er jo noen ganger sånn at man ikke greier å glemme den man er forelsket i, til og med når det ikke er gjensidig (lenger), og da er det mange som ikke greier å bearbeide det som har skjedd, og da idoliserer man ofte den man er forelsket i, og greier ikke å gå videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet lørdag kl 22:17 #29 Del Skrevet lørdag kl 22:17 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønte ikke poenget. Jeg forguder denne personen, eller er utrolig betatt ja. Anonymkode: e7f08...ff2 Nettopp. Og da greier man ikke å den distansen som trengs for å gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet lørdag kl 22:20 #30 Del Skrevet lørdag kl 22:20 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg føler jeg må gjøre slutt på lidelsene 😜 Anonymkode: e7f08...ff2 Beklager masse sitering her nå, men ja. Du må kanskje finne ting ved denne personen du ikke liker så godt, men muligens har oversett for å kunne gå videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:27 #31 Del Skrevet lørdag kl 22:27 Lovise78 skrev (9 minutter siden): Hvorfor trist? Det er jo noen ganger sånn at man ikke greier å glemme den man er forelsket i, til og med når det ikke er gjensidig (lenger), og da er det mange som ikke greier å bearbeide det som har skjedd, og da idoliserer man ofte den man er forelsket i, og greier ikke å gå videre. Det er nå min mening. Jeg liker eventyr og drømmen om riding til solnedgang med sin prins. Anonymkode: bf0fe...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet lørdag kl 22:32 #32 Del Skrevet lørdag kl 22:32 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er nå min mening. Jeg liker eventyr og drømmen om riding til solnedgang med sin prins. Anonymkode: bf0fe...9ec Jeg er realist og pragmatiker. 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:33 #33 Del Skrevet lørdag kl 22:33 Lovise78 skrev (6 minutter siden): Beklager masse sitering her nå, men ja. Du må kanskje finne ting ved denne personen du ikke liker så godt, men muligens har oversett for å kunne gå videre. Ja, han er ikke noe god på avtaler ned meg.. men jeg mistenker at det er fordi han har barn… og den er grei nok. Han må prioritere familien… 😊 Men så tenkte jeg at han også gjør det fordi han er ferdig underholdt, og har gått lei, for å si det pent..Ellers så tenkte jeg at han skjønner at jeg er så betatt og derfor drar en løgn hver gang jeg vil avtale noe. Uansett er han uærlig, og det liker jeg ikke. For han ignorerer meg å bruker lang tid på å svare. Det er uhøflig uansett unnskyldning .. men det er det eneste jeg har å være sint på, det og at han ikke tar til seg når jeg har sagt at jeg syns det er ugreit at han er så vanskelig å gjøre en avtale med. Hver gang Jeg tar det opp så blir han svært fornærmet, og det er egentlig et faresignal 😜 Vanskelig å vite påvise årsakene til alt han har gjort når jeg ikke har fått blitt godt nok kjent. Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:33 #34 Del Skrevet lørdag kl 22:33 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, jeg har også merket meg det. Jeg googler det men finner bare at det betyr å verdsette eller elske veldig høyt.. Det stemmer jo at jeg verdsetter han veldig høyt, jeg tør ikke bruke elske, for det er dems domene😜 Anonymkode: e7f08...ff2 Hmm, jeg har ingen grunn til å verdsette min crush. Hvis det er noe jeg verdsetter ham for er det kun for å ha sett meg. Han var den første jeg mener å ha følt at begjærte meg. Det har ikke vært mange som har heller. Anonymkode: bf0fe...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:34 #35 Del Skrevet lørdag kl 22:34 Lovise78 skrev (1 minutt siden): Jeg er realist og pragmatiker. 🙃 Ja ja. Jeg var det før. Anonymkode: bf0fe...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:54 #36 Del Skrevet lørdag kl 23:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hmm, jeg har ingen grunn til å verdsette min crush. Hvis det er noe jeg verdsetter ham for er det kun for å ha sett meg. Han var den første jeg mener å ha følt at begjærte meg. Det har ikke vært mange som har heller. Anonymkode: bf0fe...9ec Samme her, ikke bare det, men han ville jeg skulle ha det fint og brukte energi på det i starten… 😊 Men egentlig burde Jeg ignorert han og ikke motsatt, for det er tydelig at det er jeg som har det mest vondt av dette. Men jeg er ikke så smart da… Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:00 #37 Del Skrevet søndag kl 05:00 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det har alltid vært litt tilfeldige møter😊 Det har fungert veldig dårlig for meg, for da går jeg bare å venter på at han skal sende melding eller ringe… Så ja, det blir tøft.. Jeg sitter nå å tenker at jeg skal blokkere, kutte han ut 100% sånn at jeg ikke ser han lenger når han er pålogga i toppen av menyen på Messenger osv. Anonymkode: e7f08...ff2 Ja, det må være første steg. Out of sight, out of mind. Man sikkert bli helt hekta hvis man sender melding, venter på svar og ser at han er pålogget. Det høres ikke sunt ut. Egentlig litt creepy faktisk😅 Du er nødt å distansere deg helt, og i starten blir det sikkert ubehagelig, men det høres ikke behagelig å ha det sånn som du har det nå heller. Og nå står du jo på stedet hvil og går glipp av andre potensielt interessante menn som faktisk vil ha deg tilbake. Han forelskelsen ee jo ikke verdt tiden din, du får jo bare stress tilbake ved å være så opptatt av noen som ikke er interessert. Anonymkode: 40f14...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:15 #38 Del Skrevet søndag kl 05:15 Jeg har klart å bli forelsket i en fyr som jeg ga litt shit til fordi jeg syntes han oppførte seg arrogant, men så ga han meg 10x shit tilbake over den siste måneden og nå klarer jeg ikke å få han ut av hodet mitt. Jeg kjenner nesten på skam fordi jeg allerede har kjæreste, så jeg jeg må virkelig få den dusten her ut av hodet mitt asap. Skjønner ingenting av det her jeg. Jeg liksom hater og liker han litt samtidig, men han er jo en dust. Anonymkode: af926...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:12 #39 Del Skrevet søndag kl 06:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det må være første steg. Out of sight, out of mind. Man sikkert bli helt hekta hvis man sender melding, venter på svar og ser at han er pålogget. Det høres ikke sunt ut. Egentlig litt creepy faktisk😅 Du er nødt å distansere deg helt, og i starten blir det sikkert ubehagelig, men det høres ikke behagelig å ha det sånn som du har det nå heller. Og nå står du jo på stedet hvil og går glipp av andre potensielt interessante menn som faktisk vil ha deg tilbake. Han forelskelsen ee jo ikke verdt tiden din, du får jo bare stress tilbake ved å være så opptatt av noen som ikke er interessert. Anonymkode: 40f14...67e Jeg sitter jo ikke å venter hele tiden da😜 Jeg fjør andre ting og. Jeg er ikke creap, men det er jo sånn når man blir forelska at man ønsker å være sammen med personen hele tiden. Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:14 #40 Del Skrevet søndag kl 06:14 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg har klart å bli forelsket i en fyr som jeg ga litt shit til fordi jeg syntes han oppførte seg arrogant, men så ga han meg 10x shit tilbake over den siste måneden og nå klarer jeg ikke å få han ut av hodet mitt. Jeg kjenner nesten på skam fordi jeg allerede har kjæreste, så jeg jeg må virkelig få den dusten her ut av hodet mitt asap. Skjønner ingenting av det her jeg. Jeg liksom hater og liker han litt samtidig, men han er jo en dust. Anonymkode: af926...3a4 Ja det er typisk sånne jeg forelsker meg i og. Jeg føler han her kan være litt sånn, men det er ikke 100% sikkert. Min nylige eks som jeg er separert fra ga aldri noe av seg selv, alt jeg opplever etter ham virker ekstraordinært fordi jeg fant meg i å bli behandlet så dårlig så lenge🤓 Anonymkode: e7f08...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå