AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #41 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 💔 Min crush skal gifte seg😔 Jeg sier ikke noe noe mer til han. For jeg vil ikke ødelegge for dem to. Jeg vil ikke være årsaken til at de går fra hverandre, for jeg syns jo det er litt slemt av meg. Så jeg prøver å følge reglene å tenke at vi bare skal treffes a og til som venner. Men nå har han liksom trukket seg bort helt.. Men så vil jeg ikke slippe han, så sånn er det😊 Han sier dessuten at kjæresten hans ikke liker meg lenger, og så sa han ikke noe mer. Jeg aner ikke hva som har skjedd, og det var ekstra vondt kanskje Anonymkode: e7f08...ff2 Du var elskerinne antar jeg? Anonymkode: 4755d...389
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #42 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg sitter jo ikke å venter hele tiden da😜 Jeg fjør andre ting og. Jeg er ikke creap, men det er jo sånn når man blir forelska at man ønsker å være sammen med personen hele tiden. Anonymkode: e7f08...ff2 Jo jo, jeg skjønner at du vil det selvfølgelig. Men er det ikke noe inni deg som sier "fuck det her" når han så tydelig ikke føler det samme? Går det an å i såfall dyrke den delen litt mer? Anonymkode: 40f14...67e
Anonym2007 Skrevet 3. november 2024 #43 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): 💔 Min crush skal gifte seg😔 Jeg sier ikke noe noe mer til han. For jeg vil ikke ødelegge for dem to. Jeg vil ikke være årsaken til at de går fra hverandre, for jeg syns jo det er litt slemt av meg. Så jeg prøver å følge reglene å tenke at vi bare skal treffes a og til som venner. Men nå har han liksom trukket seg bort helt.. Men så vil jeg ikke slippe han, så sånn er det😊 Han sier dessuten at kjæresten hans ikke liker meg lenger, og så sa han ikke noe mer. Jeg aner ikke hva som har skjedd, og det var ekstra vondt kanskje Anonymkode: e7f08...ff2 Din crush skal gifte seg og dere møtes i smug uten at damen han skal gifte seg med vet om dette? Hvis det er tilfelle synes jeg det er utrolig respektløst ovenfor damen han skal gifte seg med. Ihvertfall hvis dere gjør mer enn bare «venner» gjør. Det er jo utroskap! Har du vært elskerinnen hans samtidig som han var sammen med hun han skal gifte seg med? Eller misforstår jeg noe her? Eller er dere bare venner og du er forelsket i han? Uansett er det ikke bra hvis dere møtes uten at damen hans vet om dette. Hva er poenget? Jeg synes du skal la dette paret være i være fred! Finn deg noen andre som er ledige og som er interessert i deg. Ta nei for et nei og vit at det finnes mange andre fisk i havet! 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #44 Skrevet 3. november 2024 En ting jeg nå til slutt tror har lært iløpet av mine 31 år i livet, og skal skrive her så yngre kvinner kan lese, er at det er ikke vits å jage etter menn. Hva mener jeg? Om jeg skulle gi meg et råd som yngre var å ta vare på hjertet mitt og følelsene mine, vær åpen, men vent med å falle for noen til mannen har vist et visst nivå av commitment. (De fleste) Menn liker å være dem som jager. Om vi kvinner faller for fort og viser for mye følelser i starten så kan dette faktisk bli avstøttende for dem, og mange trekker seg tilbake etter å ha visst litt interesse. Vent til det kommer noen som virkelig er gal etter deg og jobber for å få deg. Det fortjener du. Anonymkode: 60a9a...b72 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #45 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En ting jeg nå til slutt tror har lært iløpet av mine 31 år i livet, og skal skrive her så yngre kvinner kan lese, er at det er ikke vits å jage etter menn. Hva mener jeg? Om jeg skulle gi meg et råd som yngre var å ta vare på hjertet mitt og følelsene mine, vær åpen, men vent med å falle for noen til mannen har vist et visst nivå av commitment. (De fleste) Menn liker å være dem som jager. Om vi kvinner faller for fort og viser for mye følelser i starten så kan dette faktisk bli avstøttende for dem, og mange trekker seg tilbake etter å ha visst litt interesse. Vent til det kommer noen som virkelig er gal etter deg og jobber for å få deg. Det fortjener du. Anonymkode: 60a9a...b72 Jo men problemet her er at hvis du ikke gir dem det de vil ha innen måneden er over så hopper de bare på neste istedet. Er i hvert fall sånn på tinder. You're doomed if you do and doomed if you don't. Anonymkode: 72bcf...2c0
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #46 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo men problemet her er at hvis du ikke gir dem det de vil ha innen måneden er over så hopper de bare på neste istedet. Er i hvert fall sånn på tinder. You're doomed if you do and doomed if you don't. Anonymkode: 72bcf...2c0 Er det ekte forelskelse så vil de ikke finne det så lett hos en annen, da blir det kun faket for å få sex og selskap. Anonymkode: bf0fe...9ec 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #47 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du var elskerinne antar jeg? Anonymkode: 4755d...389 Ikke helt riktig😊 Men det var litt flørt i starten ja, og så kuttet han brått kontakten Anonymkode: e7f08...ff2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #48 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jo jo, jeg skjønner at du vil det selvfølgelig. Men er det ikke noe inni deg som sier "fuck det her" når han så tydelig ikke føler det samme? Går det an å i såfall dyrke den delen litt mer? Anonymkode: 40f14...67e Jeg jobber hardt med det. Men det virker enklere å kutte han ut. Jeg begynner liksom alltid på nytt igjen når vi har vært i lag Anonymkode: e7f08...ff2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #49 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En ting jeg nå til slutt tror har lært iløpet av mine 31 år i livet, og skal skrive her så yngre kvinner kan lese, er at det er ikke vits å jage etter menn. Hva mener jeg? Om jeg skulle gi meg et råd som yngre var å ta vare på hjertet mitt og følelsene mine, vær åpen, men vent med å falle for noen til mannen har vist et visst nivå av commitment. (De fleste) Menn liker å være dem som jager. Om vi kvinner faller for fort og viser for mye følelser i starten så kan dette faktisk bli avstøttende for dem, og mange trekker seg tilbake etter å ha visst litt interesse. Vent til det kommer noen som virkelig er gal etter deg og jobber for å få deg. Det fortjener du. Anonymkode: 60a9a...b72 Jeg er litt uenig faktisk, de kan jo også føle seg tilsidesatt hvis man bare lar de jage🙂 Anonymkode: e7f08...ff2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #50 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg jobber hardt med det. Men det virker enklere å kutte han ut. Jeg begynner liksom alltid på nytt igjen når vi har vært i lag Anonymkode: e7f08...ff2 Da ville jeg foreslått å kutte ham ut. Lykke til 😃 Anonymkode: 40f14...67e 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #51 Skrevet 3. november 2024 Anonym2007 skrev (4 timer siden): Din crush skal gifte seg og dere møtes i smug uten at damen han skal gifte seg med vet om dette? Hvis det er tilfelle synes jeg det er utrolig respektløst ovenfor damen han skal gifte seg med. Ihvertfall hvis dere gjør mer enn bare «venner» gjør. Det er jo utroskap! Har du vært elskerinnen hans samtidig som han var sammen med hun han skal gifte seg med? Eller misforstår jeg noe her? Eller er dere bare venner og du er forelsket i han? Uansett er det ikke bra hvis dere møtes uten at damen hans vet om dette. Hva er poenget? Jeg synes du skal la dette paret være i være fred! Finn deg noen andre som er ledige og som er interessert i deg. Ta nei for et nei og vit at det finnes mange andre fisk i havet! Nei, det var nok ikke slik🙂 Anonymkode: e7f08...ff2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #52 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da ville jeg foreslått å kutte ham ut. Lykke til 😃 Anonymkode: 40f14...67e Ja, han gjorde det jo enklere for meg nå egentlig. Men så har ikke planen min vært noe annet enn å være venn da😊 Men det hadde vært fint om følelsene roet seg, det er fullstendig kaos Anonymkode: e7f08...ff2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #53 Skrevet 3. november 2024 Rundt 1 år er min erfaring Anonymkode: d85d7...05c 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #54 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rundt 1 år er min erfaring Anonymkode: d85d7...05c Da gleder jeg meg til februar🤭 Anonymkode: e7f08...ff2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #55 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, han gjorde det jo enklere for meg nå egentlig. Men så har ikke planen min vært noe annet enn å være venn da😊 Men det hadde vært fint om følelsene roet seg, det er fullstendig kaos Anonymkode: e7f08...ff2 Jeg tror du bare skal glemme å være venn med han. Var det ikke sånn at dama hans ikke likte deg? Da blir i så fall vennskapet helt feil og han er en dritt hvis han henger med deg når dama, som han har ansvar ovenfor, gjør noe hun ikke setter pris på. Hvis du er glad i han, lar du han gå. Så unngår han å ødelegge for seg selv. Anonymkode: 40f14...67e 1 1
Irak Skrevet 3. november 2024 #56 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jo men problemet her er at hvis du ikke gir dem det de vil ha innen måneden er over så hopper de bare på neste istedet. Er i hvert fall sånn på tinder. You're doomed if you do and doomed if you don't. Anonymkode: 72bcf...2c0 Så la dem hoppe videre 👏👏👏👏. 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #57 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tror du bare skal glemme å være venn med han. Var det ikke sånn at dama hans ikke likte deg? Da blir i så fall vennskapet helt feil og han er en dritt hvis han henger med deg når dama, som han har ansvar ovenfor, gjør noe hun ikke setter pris på. Hvis du er glad i han, lar du han gå. Så unngår han å ødelegge for seg selv. Anonymkode: 40f14...67e Jo, jeg vet ikke helt hvorfor egentlig, jeg syns kanskje var litt barnslig.. han sa det hadde noe å gjøre med at jeg hadde såret ham på et eller annet tidspunkt. Derfor liker hun meg ikke. Men plutselig var ikke det årsaken likevel. Men sånn egentlig vet jeg ikke hvorfor han blir såra selv om jeg har spurt han. Da sier han at jeg har «funnet på ting».. og så forklarer jeg at det ikke er det jeg gjør. Jeg har sagt til han at jeg er lei av at avtaler ikke blir overholdt, og spesielt over tid så er det slitsomt å snakke om alt man har lyst til, og løse avtaler, men så blir det aldri noe av. 😊 Etter et halvt års tid ble jeg vel irritert også. Det har blitt skapt masse forventninger da, og jeg har ved et par anledninger blitt veldig lei meg og tatt det opp med han, men da ble visst kjæresten hans sur for det. Han vil egentlig treffes ganske ofte, men sender ofte melding samme dag. Og hvis jeg spør om å sette av en dag i en helg, eller liknende så ignorerer han det. Det skjedde en gang, at vi skulle på et sted, men da skulle brått dama hans bli med, og hun liker jo ikke meg, og så hørte jeg ikke mer. Jeg ser på det som «red flag» som han selv kaller det at dette fortsetter i samme tralten. Jeg syns egentlig han har vært ganske uhøflig når det gjelder avtaler og forventninger til et vennskap. Selv venner som ikke er nære forventer jeg mer av. Men jeg lot alt fortsette en stund fordi jeg hadde ikke kjent han så lenge😊 Men nå har det jo gått et år snart så nå tenker jeg det røde flagget blafrer ganske kraftig. 😊 Anonymkode: e7f08...ff2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #58 Skrevet 3. november 2024 Irak skrev (48 minutter siden): Så la dem hoppe videre 👏👏👏👏. 😜 Enig Anonymkode: e7f08...ff2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #59 Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 😜 Enig Anonymkode: e7f08...ff2 Anonymkode: e5117...576 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #60 Skrevet 3. november 2024 Han har jo utnyttet meg på en litt egoistisk måte, egentlig.. Fordi han skrev nå sist at ham ikke har fritid fremover fordi han skal jobbe, og han ønsker å prioritere andre hobbyer istedenfor😏 Så jeg kunne ikke forvente så mye svar fra han, eller å møtes. Og det er forsåvidt greit nok at han lever sitt eget liv. Men det var rart at han skrev det. Og jeg har jo gått å ventet lenge på alt som vi har snakket om skal skje, så det ble veldig rart hele situasjonen. Han ville jeg skulle komme til han mens jeg var på jobb, på dagtid veldig lenge. Jeg tilpasset meg ganske mye egentlig og kom. 😊 Men å få til en avtale i en helg eller ferie, eller en kveld, slik at jeg slapp å stresse på jobb, det er for mye å be om. Og jeg har også foreslått å ta med kjæresten hans. 🤷🏻♀️ Jeg kan ikke få til noe rett og slett og jeg føler meg bare brukt. 😊 Og så har jeg også gått igjennom mye den siste tiden, som har vært veldig vanskelig for meg, og tenkt at dette kanskje har vært årsaken. Jeg har beklaga meg for det, at jeg har hatt hodet andre steder på en måte… men nei Men han sa mye riktig i starten. Det er jo ganske typisk egentlig😜 Det er det inntrykket jeg sitter med, at jeg veldig gjerne ville bli med hit og dit, og vi snakket mye om det og så ble det aldri noe. Anonymkode: e7f08...ff2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå