AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #61 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 11.13): Eller de tar deg med ut på resteurant skjedd få ganger, en gang betalte han men virket nesten som betaling for sex senere. Apropos denne. De gangene jeg hat blitt bedt på date og måttet betale alt selv, gjerne lagt opp til at jeg skal spandere noe. Hvo det så har endt opp med sex. Så har jeg bare følt meg enda mer drit enn de gangene jeg har blitt spandert på. Nårjeg ikke blir spandert på, føler jeg meg mindre verdsatt, rett og slett. At menn spanderer på damene henger igjen fra langt tilbake, og selv om de fleste damer stort sett har like god (dårlig) råd som menn i dag, så tiltrekkes vi damer av at menn er gentlemen og gjør litt stas på oss. Var sammen med en gjerrig kjæreste i nesten 2 år. Aldri igjen. Anonymkode: f864b...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #62 Del Skrevet 31. oktober 2024 Og ja, jeg har blitt bedt på date. Ca 15 år siden nå, så nettdating var ikke like mainstream, men det starter kanskje med et telefonnummer eller å bli lagt til ved venneforespørsel i SoMe. Så starter det med teksting og videre spørsmål om å finne på noe sammen. Gjerne middag ute. I 1998-1999 bodde jeg forresten litt i USA og der var der jo en helt annen kultur for dating. Amerikanere datet hele tiden. Og de hadde sterk gentleman kultur. Mannen ba dama ut på middag. Betalte alt. Ingen forventning om sex de første gangene, men gjerne et kyss eller 3. Så gjerne håp om noe mer etter 3-4 date. Jeg ble bedt med på date av 4 amerikanere i løpet av de 3 mnd jeg bodde der. Datet kun en av den noen uker, men aldri sex. Han fortsatt å holde kontakten etter jeg flyttet tilbake likevel. Virket skikkelig forelska. Litt søtt å tenke på i dag og skulle ønske jeg hadde kontaktopplysningene hams fortsatt så jeg kunne søkt ha oppgi SoMe. Jeg husker derimot bare kallenavnet😌 Anonymkode: f864b...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 31. oktober 2024 #63 Del Skrevet 31. oktober 2024 Det finnes da ørten måter å være gentleman på enn å svi av masse penger. Tror ikke noe på at de fleste damer er i en situasjon hvor de føler seg presset til sex hvis de blir påspandert noe, samtidig som de ønsker å bli påspandert noe. Hvis noen påstår noe annet, vil jeg se en statistikk. Ingen jeg har vært borti har vært sånn - der er man enten innforstått med denne "hvis noen bruker penger på deg, bør du gi noe tilbake"-tankegangen, eller foretrekker splitt (hvis det ikke er særskilte grunner til noe annet). jeg syns dog det er vesentlig mer attraktivt å lage mat til hverandre enn å dra på en (dyr) restaurant og egentlig bare hive kroner ut vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #64 Del Skrevet 31. oktober 2024 knooters skrev (2 minutter siden): Det finnes da ørten måter å være gentleman på enn å svi av masse penger. Tror ikke noe på at de fleste damer er i en situasjon hvor de føler seg presset til sex hvis de blir påspandert noe, samtidig som de ønsker å bli påspandert noe. Hvis noen påstår noe annet, vil jeg se en statistikk. Ingen jeg har vært borti har vært sånn - der er man enten innforstått med denne "hvis noen bruker penger på deg, bør du gi noe tilbake"-tankegangen, eller foretrekker splitt (hvis det ikke er særskilte grunner til noe annet). jeg syns dog det er vesentlig mer attraktivt å lage mat til hverandre enn å dra på en (dyr) restaurant og egentlig bare hive kroner ut vinduet. Det handler om å invitere på date, ta initiativ. Og tror også de fleste har lyst til å møtes offentlig om det er snakk om date men noen de ikke kjenner så godt. Om det er bekjente er det sikkert bedre med middag hjemme, samtidig er det mye forventninger om at det da er useriøst og bare ute etter sex. Men det kan jo snakkes om. Anonymkode: 062be...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #65 Del Skrevet 31. oktober 2024 knooters skrev (4 minutter siden): Det finnes da ørten måter å være gentleman på enn å svi av masse penger. Tror ikke noe på at de fleste damer er i en situasjon hvor de føler seg presset til sex hvis de blir påspandert noe, samtidig som de ønsker å bli påspandert noe. Hvis noen påstår noe annet, vil jeg se en statistikk. Ingen jeg har vært borti har vært sånn - der er man enten innforstått med denne "hvis noen bruker penger på deg, bør du gi noe tilbake"-tankegangen, eller foretrekker splitt (hvis det ikke er særskilte grunner til noe annet). jeg syns dog det er vesentlig mer attraktivt å lage mat til hverandre enn å dra på en (dyr) restaurant og egentlig bare hive kroner ut vinduet. Å jeg er som det. Jeg vil i en ideell setting med en trygg man like å bli spandert på, men i en setting hvor jeg er utrygg ikke vet om han forventer sex osv, syns jeg det er ekkelt. Jeg kan også spandere om jeg liker han. Anonymkode: 062be...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 31. oktober 2024 #66 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det handler om å invitere på date, ta initiativ. Og tror også de fleste har lyst til å møtes offentlig om det er snakk om date men noen de ikke kjenner så godt. Om det er bekjente er det sikkert bedre med middag hjemme, samtidig er det mye forventninger om at det da er useriøst og bare ute etter sex. Men det kan jo snakkes om. Anonymkode: 062be...346 Jeg tok med vafler hjemmefra med plommesyltetøy fra plommetre i hagen på en slags frokostdate. Kostet ca 30 kroner. Godt nok Og, det har mer verdi å bruke tid enn penger. (jeg ville også foretrukket at hun laget noe hun anser som sin "ting" på kjøkkenet og tok med et sted, fremfor å invitere på restaurant hvis invitasjonen var motsatt vei) Og ja, offentlig sted (i det tilfellet var det en student, så ikke veldig vanskelig å sette seg ned et sted på campus) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #67 Del Skrevet 31. oktober 2024 knooters skrev (15 minutter siden): Jeg tok med vafler hjemmefra med plommesyltetøy fra plommetre i hagen på en slags frokostdate. Kostet ca 30 kroner. Godt nok Og, det har mer verdi å bruke tid enn penger. (jeg ville også foretrukket at hun laget noe hun anser som sin "ting" på kjøkkenet og tok med et sted, fremfor å invitere på restaurant hvis invitasjonen var motsatt vei) Og ja, offentlig sted (i det tilfellet var det en student, så ikke veldig vanskelig å sette seg ned et sted på campus) Den er grei, om ikke du hadde forgiftet dem! Neida 😅 Men jeg hadde avventer litt for så paranoid er jeg Bra du tok en offentlig date. Personlig er jeg ikke anti restaurant, men syns det var koslig og fint hvordan du tok initiativ der. Syns livet burde ha stor variasjon av innhold og mange ulike dater. Anonymkode: 062be...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 31. oktober 2024 #68 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Den er grei, om ikke du hadde forgiftet dem! Neida 😅 Men jeg hadde avventer litt for så paranoid er jeg Bra du tok en offentlig date. Personlig er jeg ikke anti restaurant, men syns det var koslig og fint hvordan du tok initiativ der. Syns livet burde ha stor variasjon av innhold og mange ulike dater. Anonymkode: 062be...346 Liker å omgås og småprate litt med folk en stund før jeg ber dem ut, så jeg tror jeg unngår den, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå