Gå til innhold

Har du noen gang blitt bedt på en ordentlig date?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har vært noen "ordentlige" dater, uten at det sier noen om det ble noe ut av relasjonen. Er det drømmemannen kan han ta meg med på pølse på Narvesen 😄 

Jeg datet en da jeg var ganske nysingel og han satte virkelig standarden. Der var det deilig hjemmelaget mat (som han stod for), vin foran peisen, lidenskapelige møter, hodt rundt meg om vi tok banen sammen, sendte fine meldiner etc. Ingen av oss hadde særlig med penger så vi droppet restauranter. Alt ble gjort uten at det føltes påtatt eller kleint, selv for meg som ikke er så flink på å være romantisk. Har aldri møtt noen som var bedre enn han på dating, dessverre var det litt for tidlig for meg etter bruddet, og han fant en annen etter hvert.

Anonymkode: d6322...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det har vært noen "ordentlige" dater, uten at det sier noen om det ble noe ut av relasjonen. Er det drømmemannen kan han ta meg med på pølse på Narvesen 😄 

Jeg datet en da jeg var ganske nysingel og han satte virkelig standarden. Der var det deilig hjemmelaget mat (som han stod for), vin foran peisen, lidenskapelige møter, hodt rundt meg om vi tok banen sammen, sendte fine meldiner etc. Ingen av oss hadde særlig med penger så vi droppet restauranter. Alt ble gjort uten at det føltes påtatt eller kleint, selv for meg som ikke er så flink på å være romantisk. Har aldri møtt noen som var bedre enn han på dating, dessverre var det litt for tidlig for meg etter bruddet, og han fant en annen etter hvert.

Anonymkode: d6322...579

Ja trenger jo ikke være så fancy, men noe sånt hørtes kjekt ut liksom. 

Anonymkode: b5748...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja trenger jo ikke være så fancy, men noe sånt hørtes kjekt ut liksom. 

Kan jo være date med den man er sammen med også?

Da jeg   var helt ung, gikk jeg og kjæresten på Karl Johan og kjøpte bakt potet . Det var koselig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har dater litt på nett. Må si jeg savner å bli bedt på ordentlig date. De fleste vil bare hjem til meg eller seg for kos og eller sex med en gang. Eller gå tur drikke kaffe. Eller de tar deg med ut på resteurant skjedd få ganger, en gang betalte han men virket nesten som betaling for sex senere. Skulle ønske menn var mer interessert i meg som person og tok meg ut på ordentlig date kino/ teater eller lunsj eller middag, som fikk meg til å føle meg verdsatt som potensiell partner. 

Har vært på kinodater og resturant dater. Har også reist hjem til personer som har diska ordentlig til med sykt god middag og så film etterpå

Anonymkode: cba78...184

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvem er det som har fasit på hva som er en ordentlig date da? For meg er det døden med lang tid på restaurant. Vil heller sitte på en stubbe i skogen og drikke kakao. 

Anonymkode: b22a8...771

Det er jo verdens fineste date 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oftest har jeg hatt første date på vinbar, cafè o.l. Etter det har vi gjort alt fra middag stand up, kino osv. 

Anonymkode: 99a50...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har dater litt på nett. Må si jeg savner å bli bedt på ordentlig date. De fleste vil bare hjem til meg eller seg for kos og eller sex med en gang. Eller gå tur drikke kaffe. Eller de tar deg med ut på resteurant skjedd få ganger, en gang betalte han men virket nesten som betaling for sex senere. Skulle ønske menn var mer interessert i meg som person og tok meg ut på ordentlig date kino/ teater eller lunsj eller middag, som fikk meg til å føle meg verdsatt som potensiell partner. 

Å be på middag første kveld synes jeg blir litt mye. De fleste damer jeg har snakket med har også vært enig om at det blir voldsomt. Men liker det når man har blitt kjent 

Anonymkode: babe8...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange ganger. Har bodd i utlandet og bor i utlandet nå. Har også vært på middags dater i Norge.

Jeg vil da påstå at 80%+ av de jeg har vært på middags dater med er via apps. Har datet lite i Norge, men de få jeg har vært på i voksen alder (er 21) så har mennene invitert meg på middag ute på restaurant. 

Her jeg bor nå forventer vel de fleste at mannen booker bord, har fått både blomster og sjokolader på første date, de betaler, henter deg om du ønsker det eller evt booker en taxi for deg.  

Anonymkode: dbd44...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, mange ganger. Har bodd i utlandet og bor i utlandet nå. Har også vært på middags dater i Norge.

Jeg vil da påstå at 80%+ av de jeg har vært på middags dater med er via apps. Har datet lite i Norge, men de få jeg har vært på i voksen alder (er 21) så har mennene invitert meg på middag ute på restaurant. 

Her jeg bor nå forventer vel de fleste at mannen booker bord, har fått både blomster og sjokolader på første date, de betaler, henter deg om du ønsker det eller evt booker en taxi for deg.  

er 41 ikke 21!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,aldri blitt bedt ut på en ordentlig date før. Merkelig. Har blitt tilbudt kaffe / øl da. Vet ikke om dette telles som date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min mann tok meg med på tre ordentlige dater før vi hadde sex. :)

På første date gikk vi nedover Akerselva og bare skravlet. Vi spiste middag og gikk på kino. Og etter det spilte vi brettspill hjemme hos ham. Ingenting fysisk.

På andre date (som ble avtalt allerede første date) spilte vi brettspill og han lagde middag til meg (komper av alle ting). Det var veldig koselig. Han benflørtet og jeg rødmet veldig mye. Jeg blir veldig sjenert rundt menn jeg liker godt. Jeg skrev til han at jeg likte å kysse veldig godt etter vår andre date, men turt ikke å gjøre det. Det var superskummelt å skrive det. :sjenert: 

På tredje date laget hadde han laget pizza til meg, og vi spilte brettspill, og så kysset han meg for første gang, og det ene førte til det andre. 

Han er en fantastisk mann. 🥰

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skrekk og gru!

Her er det alltid bare kaffe først. Om man vil, blir man sittende og skravle. Om man ikke trives, kan man gå temmelig kjapt.

Anonymkode: 4b09a...a9d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei ingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke det. Jeg har invitert selv da 😅 så har jo vært på date. 

Men det river i hjerterota å aldri ha opplevd å bli oppvartet av en mann. Det er ukoslig og også sårende, føler meg stygg.

Anonymkode: 062be...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei har ikke det. Jeg har invitert selv da 😅 så har jo vært på date. 

Men det river i hjerterota å aldri ha opplevd å bli oppvartet av en mann. Det er ukoslig og også sårende, føler meg stygg.

K 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du lever en drøm. Hvor bor du? 

Tror du kvinner som er mindre pene, eller ikke har opplevd så mye oppmerksomhet kan oppleve det hvor du bor? 

Jeg steller meg pyntet, men er ikke så ansiktpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg er sammen med nå tok meg med på mange flotte dater. 
Han hentet meg, booket bord på fine restauranter. Han planla alle datene. Alt jeg trengte var å pynte meg. Han betalte alt selvsagt. 

Han er vel et av de få jeg har opplevd å fått en skikkelig date med. Han forventer heller ikke noe sex. Ga meg et kyss etter daten var ferdig. 
Hadde sex etter vi hadde vært på date nr 8. Da hadde han bedt meg bort på en weekend i en annen by. Vi ble kjærester da.

De jeg har datet tidligere har omtrent forventet sex etter å ha møttes 1 gang. Skal se film hjemme eller dra ut på bar å drikke. Slike menn er ikke noe å samle på. Man skal ikke føle at man er skyldig de sex på noen slags måte. 

Krev litt mer. Slutter vi damer å gi etter så lett så slutter kanskje menn å gi lite for å oppnå det de ønsker. 

Anonymkode: e280a...48f

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Inviterer du selv da?

Anonymkode: 866aa...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...