AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #61 Del Skrevet 25. oktober 2024 ufiltrert skrev (1 minutt siden): Om mannen reagerer negativt og BLODNEKTER på å åpenhet rundt mobilen så ja, da er man søppel ja. Da har man jo noe å skjule, DUH. Samme sak om han BLODNEKTER av PRINSIPP, jaha? hvilket prinsipp? Stoles blindt på? 😂😂😂😂 Responsen er jo også avhengig av hvordan man legger frem krav om tilgang til mobilen. Anonymkode: 70118...935 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #62 Del Skrevet 25. oktober 2024 Dere kvinner med slike kontrollerende tendenser burde være ærlig helt fra start om dette, så vi slipper å sløse tid på dere Anonymkode: 868a4...dcb 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 25. oktober 2024 #63 Del Skrevet 25. oktober 2024 Arild37 skrev (6 minutter siden): Det viser at han har litt selvrespekt og ikke lar seg kontrollere av usikre kvinner. Uansett liten sjanse TS hadde klart la være å snoke om hun først fikk koden, når usikkerheten hennes er så stor, den usikkerheten vil ikke bli borte bare på tilgang på koden, selv ikke om hun fikk snoke fritt i privatlivet hans så er sjansen liten for at usikkerheten blir borte. Usikkerheten er jo fuckboiens feil. Hans oppførsel som er grunn til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 25. oktober 2024 #64 Del Skrevet 25. oktober 2024 hjelpes, hadde ikke orket et sånt forhold.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 25. oktober 2024 #65 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Responsen er jo også avhengig av hvordan man legger frem krav om tilgang til mobilen. Anonymkode: 70118...935 Såklart. Har man kommunikasjonsproblemer så kanskje man skal jobbe med det, først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 25. oktober 2024 #66 Del Skrevet 25. oktober 2024 (endret) ufiltrert skrev (12 minutter siden): Om mannen reagerer negativt og BLODNEKTER på å åpenhet rundt mobilen så ja, da er man søppel ja. Da har man jo noe å skjule, DUH. Samme sak om han BLODNEKTER av PRINSIPP, jaha? hvilket prinsipp? Stoles blindt på? 😂😂😂😂 Ville aldri vært giftet meg med noen jeg følte hadde noe å skjule. Ville heller aldri giftet meg hvis han ikke stolte på meg. Nå står det ikke noe i ts som fr meg til å tenke at hun er i ett ekteskap eller seriøst forhold. Virker mer som om hun har opplevd utroskap og tenker at denne mannen sikkert også har noe å skjule Endret 25. oktober 2024 av Sefanja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 25. oktober 2024 #67 Del Skrevet 25. oktober 2024 ufiltrert skrev (Akkurat nå): Usikkerheten er jo fuckboiens feil. Hans oppførsel som er grunn til det. Om hun er relasjonskadet av andre menn, så skal det da ikke gå ut over han. Klarer en ikke ha tillitt, så er man ikke moden nok, da får en jobbe med seg selv. Ingen ønsker en kontrollerende kjæreste, det er bare slit og stress 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #68 Del Skrevet 25. oktober 2024 Jeg vil ha koden hans - Og alle tror det dreier seg kun om telefon Anonymkode: 5a0ab...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 25. oktober 2024 #69 Del Skrevet 25. oktober 2024 Jeg og mannen har hverandres koder, men det starta IKKE som at noen krevde det, men at vi begge ville at den andre skulle kunne bruke mobilen også, hvis de trengte. Ingen av oss har snoket i løpet av de 15 årene vi har vært sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 25. oktober 2024 #70 Del Skrevet 25. oktober 2024 Ja, det er urimelig. Mobilen er privat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #71 Del Skrevet 25. oktober 2024 Jeg har en del intime samtaler med venninne mine inn på her. Noe han ikke har noe med. Det jeg føler jeg kan dele deler jeg jo med han. Jeg har ingen interesse om å se om på mobilen han heller. Jeg vet han har noen samtaler med noen kompiser som jeg får bare i bruddstykker fordi dem har vært så langt nede at han var redd for dem. Så jeg vet at både han og kompisene setter pris på at jeg ikke går inn og leser der. Og jeg har ingen grunn til å ikke stole på min mann. Han har min fulle tillit og jeg har hans. Anonymkode: 8ca3c...c2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 25. oktober 2024 #72 Del Skrevet 25. oktober 2024 Her har vi begge tomler på hverandres telefon. Er aldri inne på hans, men vi har mulighet om det er noe. Ser ikke på det som urimelig, folk har jo sine egne "regler" og avtaler. Men er du bekymret? Føler du han skjuler noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. oktober 2024 #73 Del Skrevet 25. oktober 2024 ufiltrert skrev (13 minutter siden): Usikkerheten er jo fuckboiens feil. Hans oppførsel som er grunn til det. Herlig omtale av en person du ikke kjenner. Gratulerer. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 25. oktober 2024 #74 Del Skrevet 25. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker total åpenhet og at vi skal ha hverandres koder. Ikke for å snoke, men for at det ikke skal være noe å skjule. Er det urimelig? Anonymkode: f4ae8...c52 Ja. Hvis du ikke stoler på typen/ dama di(n) så finn deg noen du stoler på eller begynn i terapi. Det er ikke normalt å ville ha tilgang til andres mobiler. Kom på en ting til: hva med Bank ID da? Gir man bort koden til noen, så kan vedkommende søke om kredittkort i andres navn, ta opp ekstra lån i banken, foreta kjøp på nettet mm. Det er virkelig ikke ok. Endret 25. oktober 2024 av Lovise78 Kom på en ting til 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 25. oktober 2024 #75 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker total åpenhet og at vi skal ha hverandres koder. Ikke for å snoke, men for at det ikke skal være noe å skjule. Er det urimelig? Anonymkode: f4ae8...c52 Ja, det er urimelig. Det betyr ikke at jeg hadde nektet. Det ER tåpelig: hvis jeg ønsket å skjule noe for deg ville dette ikke betydd noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #76 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Dere kvinner med slike kontrollerende tendenser burde være ærlig helt fra start om dette, så vi slipper å sløse tid på dere Anonymkode: 868a4...dcb Mange av dere menn som er utro og annet og som ikke har baller til å være ærlig. Gjør det, så slipper vi å sløse mer tid på dere. Anonymkode: bc99b...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. oktober 2024 #77 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mange av dere menn som er utro og annet og som ikke har baller til å være ærlig. Gjør det, så slipper vi å sløse mer tid på dere. Anonymkode: bc99b...850 Dere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #78 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker total åpenhet og at vi skal ha hverandres koder. Ikke for å snoke, men for at det ikke skal være noe å skjule. Er det urimelig? Anonymkode: f4ae8...c52 Det er helt fullstendig urimelig, ja. Alle har rett til et privatliv. I tillegg. har han bankID-appen på mobilen, er det et krav at du IKKE skal dele kode.. Deler man koden på mobilen, er det som å gi en annen tilgang til den gammeldagse kodebrikken. Og alvorlig talt: du har jo ingenting med å skulle lese hans private kommunikasjon med venner. Jeg hadde sluttet å kommunisere med mine venner om jeg risikerte at partnerne deres også leste meldinger jeg sendte. Skjerpings! Å kreve koden til partneren vitner om et eksremt kontrollbehov og sjalusi. Anonymkode: f500b...b19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #79 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det urimelig? Ja Anonymkode: fc0bc...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #80 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange av dere menn som er utro og annet og som ikke har baller til å være ærlig. Gjør det, så slipper vi å sløse mer tid på dere. Anonymkode: bc99b...850 Man kan ikke gå inn i et forhold med tanke om at den andre er utro. En må velge å stole på hverandre, eller finne noen andre. Vær forberedt på å bli dumpet gang etter gang om du tror snoking og overvåking er noe menn synes er greit Anonymkode: 868a4...dcb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå