AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #41 Del Skrevet 25. oktober 2024 Selvfølgelig er du urimelig, både ovenfor han, hans venner og dine venner. Alt trenger ikke å deles med en partner, og mine venner er iallfall helt trygg på at de kan skrive ting til meg uten at partneren min nødvendigvis får vite om det. Anonymkode: 748f5...a3a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #42 Del Skrevet 25. oktober 2024 Du « vil ha» ? Oi sann, du høres veldig krevende ut. Er du veldig ung/uerfaren kan det kanskje være litt formildende omstendigheter her .. men det høres ikke ut som at du er klar for noe forhold . Tlf i dag er det mest personlige folk eier.. her ligger det visa kort innpå, mailer som kun er ment for den personen som er tlf rettmessige eier osv. Håper virkelig ikke kjæresten din er «dum» nok til å bukke under for et sånt tåpelig spørsmål/krav. Og du TS må søke profesjonell hjelp asap. Anonymkode: e426c...bb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 25. oktober 2024 #43 Del Skrevet 25. oktober 2024 Ja, du er helt på tur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 25. oktober 2024 #44 Del Skrevet 25. oktober 2024 (endret) Jeg kommer ikke til å dele koden til mobilen min med noen. Det er mye private meldinger fra venner, tilgang til kontoer på ulike apper og ikke minst jobbmail og teams. Jeg er ikke så dum at jeg ikke klarer å skjule spor på mobilen hvis jeg hadde vært utro. Endret 31. oktober 2024 av Hateridioter 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #45 Del Skrevet 25. oktober 2024 Hadde noen bedt om å få koden til min mobil "bare fordi", så hadde det vært et stort rødt flagg. Ikke tale om. Full skepsis. På den andre siden, så kunne jeg godt, dersom jeg følte at jeg stolte på personen, finne på å si "Jeg hørte det kom en melding, kan du sjekke? Koden er.... " Anonymkode: 421fc...35d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 25. oktober 2024 #46 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ja du er urimelig, aldri hadde noen fått koden min for å potensielt kunne snoke, de jeg snakker ned har ikke samtykket til at partneren min skal ha innsyn i våre samtaler og det er respektløst mot de. Anonymkode: 39071...4a7 Dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 25. oktober 2024 #47 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg ønsker total åpenhet og at vi skal ha hverandres koder. Ikke for å snoke, men for at det ikke skal være noe å skjule. Er det urimelig? Anonymkode: f4ae8...c52 Tenker du koden på bankkortet eller mobilen? Ingen av delene bør kjæreste/ samboer eller kone ha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #48 Del Skrevet 25. oktober 2024 Jeg ville aldri delt noen koder med min kjæreste, når forholdet evt tar slutt må jo dette byttes. Forhold tar slutt, punktum. Anonymkode: 3c24b...650 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 25. oktober 2024 #49 Del Skrevet 25. oktober 2024 Bare det at han ikke vil gi den sier vel sitt? 😂 Hvorfor blir dere sammen med søppel hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. oktober 2024 #50 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg ønsker total åpenhet og at vi skal ha hverandres koder. Ikke for å snoke, men for at det ikke skal være noe å skjule. Er det urimelig? Anonymkode: f4ae8...c52 Den tryggheten du leter etter finner du ikke på telefonen hans. Selv om du krever koden, for å kunne stole på han, så kan han lett skjule ting for deg på telefonen eller på en annen telefon. Eller på en annen måte. At du har koden er da ren og skjær falsk tillit. Så ja, du er urimelig. Du viser at du ikke stoler på han. Og uten tillit i forholdet er forholdet over. Samtidig er dette og rimelig enveiskjørt fra din side. Hva gjør du for at han skal stole på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. oktober 2024 #51 Del Skrevet 25. oktober 2024 (endret) Jeg synes ikke det er greit å bare ta telefonen til en partner og begynne og gå gjennom meldinger etc. Det kan jo være fortrolige meldinger fra venner der, ting de betror en venn og som så plutselig leses av dennes partner! Det hadde jeg absolutt blitt forbannet for. Det jeg betror en venn, er kun til denne vennen, og ikke eventuell kjæreste eller partner. Den partneren har ingenting med mine hemmeligheter å gjøre. Du må jo forstå at du ikke kan snoke gjennom private meldinger på en telefon, nettopp fordi du kan komme over fortrolige meldinger fra venner. Du håper å finne meldinger fra andre av motsatt kjønn og avsløre en utroskapshistorie, men ingen som har "åpen" telefon med partneren sin er uansett så dum at de ikke sletter meldinger av det slaget etter å ha lest dem! Du vil altså uansett ikke kunne stole på at du vil finne ut noe som helst om potensielt utroskap fordi det finnes selvfølgelig slettefunksjoner. Så hva håper du å oppnå da? Å lese alt av meldinger? Det er ikke til deg! Endret 25. oktober 2024 av Million rettet et ord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 25. oktober 2024 #52 Del Skrevet 25. oktober 2024 ufiltrert skrev (Akkurat nå): Bare det at han ikke vil gi den sier vel sitt? 😂 Hvorfor blir dere sammen med søppel hele tiden? Så folk som ikke vil la dama/ mannen snoke på mobilen er søppel? Vil si det handler om å respektere hverandres privatliv. Det er så mye privat på mobiler både helse/ bank/ meldinger/ logger/ mailer/ jobbrelaterte greier. Folk er gærne om de gir hverandre bankid/ koder/ passord 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #53 Del Skrevet 25. oktober 2024 Jeg hadde fått sett telefonen til mannen min om jeg ville, men siden jeg stoler på ham trenger jeg ikke det. Jeg hadde ikke villet være i et forhold der jeg følte det var nødvendig, for det er bare utrygt. Du vil aldri kunne kontrollere et annet menneske så det ikke er utro mot deg, om det er det de vil…. Anonymkode: 35c26...a68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteRabbit Skrevet 25. oktober 2024 #54 Del Skrevet 25. oktober 2024 Ja, jeg synes dette er urimelig. Jeg ville ikke gitt bort min kode til min kjæresten, og vil heller ikke ha hans. Jeg ville vurdert det som rart hvis dette var et krav for å kunne stole på hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2024 #55 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Har svart, fordi jeg vil vite at jeg i teorien kan gjøre det, at han beviser at det ikke er noe å skjule der ved å gi meg den. Stoler jeg på han og han velger å ikke bevisst skjule noe så har jeg heller ingen grunn til å snoke. Ts Anonymkode: f4ae8...c52 Om en kode er avhengig av at du stoler på han så stoler du jo ikke på han. Anonymkode: 70118...935 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 25. oktober 2024 #56 Del Skrevet 25. oktober 2024 Sefanja skrev (1 minutt siden): Så folk som ikke vil la dama/ mannen snoke på mobilen er søppel? Vil si det handler om å respektere hverandres privatliv. Det er så mye privat på mobiler både helse/ bank/ meldinger/ logger/ mailer/ jobbrelaterte greier. Folk er gærne om de gir hverandre bankid/ koder/ passord Om mannen reagerer negativt og BLODNEKTER på å åpenhet rundt mobilen så ja, da er man søppel ja. Da har man jo noe å skjule, DUH. Samme sak om han BLODNEKTER av PRINSIPP, jaha? hvilket prinsipp? Stoles blindt på? 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 25. oktober 2024 #57 Del Skrevet 25. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde fått sett telefonen til mannen min om jeg ville, men siden jeg stoler på ham trenger jeg ikke det. Jeg hadde ikke villet være i et forhold der jeg følte det var nødvendig, for det er bare utrygt. Du vil aldri kunne kontrollere et annet menneske så det ikke er utro mot deg, om det er det de vil…. Anonymkode: 35c26...a68 DETTE! Det at man KAN om man VIL som er greia. Ikke at man behøver sjekke. Men om man stiller seg tvers imot å bli sjekka? jahaaaja. Hue og rævva ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. oktober 2024 #58 Del Skrevet 25. oktober 2024 ufiltrert skrev (Akkurat nå): Om mannen reagerer negativt og BLODNEKTER på å åpenhet rundt mobilen så ja, da er man søppel ja. Da har man jo noe å skjule, DUH. Samme sak om han BLODNEKTER av PRINSIPP, jaha? hvilket prinsipp? Stoles blindt på? 😂😂😂😂 Det heter prinsipper og ryggrad, ikke søppel. Jeg er oppegående nok til å forstå at dersom min samboer KREVER å få koden til telefonen (tråkker over min grense) for å kunne lese innholdet på telefonen uten mitt samtykke - så er tilliten i forholdet uansett fraværende. Hvorfor i alle dager er jeg da søppel fordi jeg ikke gidder forholdet lenger? 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 25. oktober 2024 #59 Del Skrevet 25. oktober 2024 ufiltrert skrev (Akkurat nå): DETTE! Det at man KAN om man VIL som er greia. Ikke at man behøver sjekke. Men om man stiller seg tvers imot å bli sjekka? jahaaaja. Hue og rævva ut. Men dette er jo falsk trygghet. Dersom jeg hadde vært utro hadde jeg jo skjult det. Altså gått via apper/tjenester som ikke kan spores eller åpnes av andre enn meg. Så hva hadde du da funnet på telefonen? Ingenting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 25. oktober 2024 #60 Del Skrevet 25. oktober 2024 ufiltrert skrev (5 minutter siden): Bare det at han ikke vil gi den sier vel sitt? 😂 Hvorfor blir dere sammen med søppel hele tiden? Det viser at han har litt selvrespekt og ikke lar seg kontrollere av usikre kvinner. Uansett liten sjanse TS hadde klart la være å snoke om hun først fikk koden, når usikkerheten hennes er så stor, den usikkerheten vil ikke bli borte bare på tilgang på koden, selv ikke om hun fikk snoke fritt i privatlivet hans så er sjansen liten for at usikkerheten blir borte. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå