Hateridioter Skrevet 31. oktober 2024 #181 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Her inne må du lære deg med en gang at alle støtter kun kode på telefonen og at den skal være forbudt for den andre parten i forholdet. Fordi de vil gjøre som de vil og da har de og mulighet til utroskap. Og de som vil ha kode er "psykopater"... Anonymkode: 09c12...e78 Alle oppgående folk har kode på telefonen som de ikke gir ut til noen, ikke en gang partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #182 Del Skrevet 31. oktober 2024 Har ingenting å skjule for mannen min jeg heller, men det betyr ikke at alt mine venner eventuelt sender meg er noe han skal vite - rett og slett pga deres personvern. Det samme gjelder via jobben min, jobber med barn, og selv om vi på jobb sender meldinger i koder, så kan det være informasjon der som ingen andre skal vite. Bare dropp forholdet, for hans del. Jeg er voksen nok til å skjønne at det at telefonen faktisk er privat ikke har noen betydning for tillit i forholdet. La ham slippe dette styret. Anonymkode: f4c45...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #183 Del Skrevet 31. oktober 2024 Og vi som har fingeravtrykk eller ansiktsgjennkjenner på tlf? Anonymkode: 9423d...1c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå