Gå til innhold

Sende mld til en klinings?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Herregud.. Skal begge sitte på hver sin side og tenke at hvis den andre liker meg tar den vel kontakt... Da ender det opp med at ingen tar kontakt til tross for at de liker hverandre. Nei, regler for hvor mange dager det skal gå før man tar kontakt og hvor mange meldinger man kan sende styrer jeg unna. Det blir rett og slett for komplisert. Den enkle er noen ganger det beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Markus i Oslo

Jeg er enig med Towelie (bortsett fra det med høns, for jeg har hørt at i disse fugleinfluensatider skal man holde høna innendørs).

Hvis du har lyst på mer kontakt, så send en melding. Han kan ha oppfattet deg avventende og/eller avvisende, kanskje mer enn du har ment. Og du har uansett ikke mer å tape enn prisen av en melding.

Lykke til!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du ikkje har sendt mld, så send!

Eg forstod det sånn at det var han som sendte den aller første meldinga?

Dessuten spurte du ingen spørsmål i den siste du sendte, så han følte kanskje det ville vere masete å sende ei etter det? Ikkje veit eg...

Men eg trur ikkje det motsatte kjønn nødvendigvis er meir sikre på seg sjølv eller mindre opptatt av å tape ansikt.

Anyway: Det er ingen som mister verdigheta av å sende ei melding uten å få svar. Ferdig med den fyren, over og ut, gå vidare osv. Vinn vinn- situasjon vil eg kalle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sulosi_*

Blås langt i de "he`s just not that into you" reglene. Min X-mann fulgte den boken til punkt og prikke og viste seg å være en dritstøvel. Min nåværende kjæreste har ikke fulgt reglene; rett og slett fordi han blir så satt ut av slike situasjoner at det låser seg helt for han mtp sjenerthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg sendte mld, også har vi skrevet endel mer, blant annet hvor han skriver om klespoker :overrasket: Eh, så jeg synes han virker ganske rar... Tror ikke jeg skal sende noen fler til han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mld, også har vi skrevet endel mer, blant annet hvor han skriver om klespoker  :overrasket:  Eh, så jeg synes han virker ganske rar... Tror ikke jeg skal sende noen fler til han

Er du helt hjernedød? Om han virker rar per sms så er det vel ikke sikkert at han er rar i virkeligheten. Det er mye mulig at han ikke tør ta kontakt selv, og du har ingen ting på tape på å foreslå å treffe han. Det ER ikke slik at dersom en gutt er interessert nok så tar han initiativ selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markus i Oslo

Klespoker har jeg både dårlige og gode erfaringer med. Dårlige fordi jeg tapte, gode fordi hun jeg spilte med var solidarisk og fulgte mit eksempel.

Men synes du han er rar, så kutt ut før leken blir god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du han er rar, så kutt ut før leken blir god.

Rar behøver da vel ikke være så negativt? Rare mennesker er ofte morsomme. Må alle være så for forpult normale hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markus i Oslo
Rar behøver da vel ikke være så negativt? Rare mennesker er ofte morsomme. Må alle være så for forpult normale hele tiden?

Er det normalt å være for forpult?

Jeg tror forresten at du også forsto hva Fjompe mener, og jeg har et bestemt inntrykk av at hun er smart nok til å treffe det riktige valget selv.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jalileh
Bullshit!

I stedet for å komme med bare et eller annet uttrykk så må du da begrunne det.

Holder ikke bare med å si Bullshit. begrunn!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Nei, rar kan godt være positivt i mine øyne og ører. Hver sin smak. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
:ler:

Noen som har sett Oprah her?

He's just not that in to youuuu!!!!

Skrekk og gru! Hadde jeg funnet den boken, the rules eller annet i bokhylla til en dame hadde jeg fort takket for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Er du helt hjernedød? Om han virker rar per sms så er det vel ikke sikkert at han er rar i virkeligheten. Det er mye mulig at han ikke tør ta kontakt selv, og du har ingen ting på tape på å foreslå å treffe han. Det ER ikke slik at dersom en gutt er interessert nok så tar han initiativ selv.

De jeg har møtt tidligere har tatt regien og jeg liker at det er sånn :) så so long klinings boy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å komme med bare et eller annet uttrykk så må du da begrunne det.

Holder ikke bare med å si Bullshit. begrunn!!!!!

Jeg har begrunnet det i denne eller en annen tråd i dag. Poenget er at han kan vegre seg for å ta initiativ selv om han er så interessert som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har møtt tidligere har tatt regien og jeg liker at det er sånn :) så so long klinings boy ;)

Det er selvfølgelig opp til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...