Gå til innhold

Sende mld til en klinings?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jalileh
Jeg har begrunnet det i denne eller en annen tråd i dag. Poenget er at han kan vegre seg for å ta initiativ selv om han er så interessert som bare det.

Joda, for all del... det kan også være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Da må han vel bare lære seg at da blir det sjelden noen damer på han ;)

Fjompe da. Nå har du virkelig helt tennvæske på bålet til valentino. Nå kommer han til å lage 50 tråder med utgangspunkt i dette utsagnet. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Fjompe da. Nå har du virkelig helt tennvæske på bålet til valentino. Nå kommer han til å lage 50 tråder med utgangspunkt i dette utsagnet. :forvirret:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stell@
Fikk mld av han igjen nå, flere dager etter at vi sist skrv, merkelig fyr...

ja kjempe merkelig asså.

det er nå du som skrev melding til han sist da. så at han skriver melding igjen betyr nødvendigvis ikke at han er merkelig for det vel?

og huff a meg, skrev han virkelig om klespoker i meldinga? nei han må jo være helt på bærtur.

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
ja kjempe merkelig asså.

det er nå du som skrev melding til han sist da. så at han skriver melding igjen betyr  nødvendigvis ikke at han er merkelig for det vel?

og huff a meg, skrev han virkelig om klespoker i meldinga? nei han må jo være helt på bærtur. 

:ironi:

Eh... Det fleste her mente jo at han ikke var interessert, jeg valgte fa å skrive et innlegg om at han nå jevnlig skriver, for å informere.

Bekgaler dersom dette gjorde dagen din ennmå berre enn den åpenbart allerde var :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...