Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig den er råmorsom på TV...men hadde det vært i det virkelige liv...hadde jeg tatt livet av meg, hvis jeg hadde hatt den der dama rundt meg hele dagen :hår:

Gjest Fredrikstad-jente
Skrevet

Jeg synes Østfolddialektene har fått sin renessanse med Ari Behns inntreden i Kongehuset, siden han har sine røtter i Halden og Moss.

:hoho:

:klappe:

Nå snakker vel ikke Ari Behn østfolddialekt...

Skrevet (endret)
Jeg er enig den er råmorsom på TV...men hadde det vært i det virkelige liv...hadde jeg tatt livet av meg, hvis jeg hadde hatt den der dama rundt meg hele dagen :hår:

Jeg hadde sikkert synes denne reklamen hadde vært råmorsom, hadde det ikke vært for at jeg har møtt en slik dame i virkeligheten. Tre uker på samme hotell - dere kan tenke dere resten :frustrert:

(litt humor kan jeg se, for damen jeg møtte var også fra Østfold)

Endret av Marillia
Skrevet

Reklamen er knall! sånne damer finner man overalt i fredrikstad :ler:

Ikke så ille da :sjenert:

Legg merke til de røde og hvite sokkene! Sier bare heia FFK jeg!! Veldig bra!

Skrevet

Noen som vet om det er Harald Zwart som har laget den?

Han pleier jo å outte inn Fredrikstad-symboler i filmene/reklamene sine.

Skrevet

Jeg syns så absolutt det holdt å høre den èn gang.

Skrevet

Super reklame! Sånne trenger vi flere av synes jeg. Er noe annet enn de "hjemmelagde" tannkremreklamene.

Skrevet

Nei, nei... Jeg får fnatt av den dama. Her går lyden av eller det blir skifet kanal så fort det er antydning til at hun skal sette i gang den infernalske skravla si....

Skrevet

Morsom reklame! Men den får meg ikke til å kjøpe VG, snarerer tvert i mot :ler:

Skrevet
Reklamen er knall! sånne damer finner man overalt i fredrikstad :ler:

Og jeg som har begynt å kikke på hus i Fredrikstadområdet :hår: :hår: :hår:

Kanskje derfor prisene holder seg på et nokså lavt novå... og at det er en grunn til at folk har fordommer mot østfoldinger. Jeg har faktisk ikke noe i mot dialekta, men jeg avskyr sånne bråkete, bingo-sminka folk... VG-leser blir jeg ikke uansett, men kan skjønne at VG taper markedsandeler - sånne der folk kjøper vel ikke aviser...

Skrevet
Det er så herlig med sånne reklamer - like fornøyelig hver gang damen dukker opp :)

Helt klart! :ler:

Skrevet
Og jeg som har begynt å kikke på hus i Fredrikstadområdet  :hår:  :hår:  :hår:

Kanskje derfor prisene holder seg på et nokså lavt novå... og at det er en grunn til at folk har fordommer mot østfoldinger. Jeg har faktisk ikke noe i mot dialekta, men jeg avskyr sånne bråkete, bingo-sminka folk... VG-leser blir jeg ikke uansett, men kan skjønne at VG taper markedsandeler - sånne der folk kjøper vel ikke aviser...

Jo, det er nettopp slike mennesker som kjøper VG, så de har faktisk ikke bommet på målgruppen sin.

En annen ting: det finnes mange fine mennesker i Østfold, men det skal sies at det er en liten overvekt av slike kvinnemennesker som i denne reklamen spredt over hele fylket.

Lykke til! :)

*DN og Morgenbladet-leser*

Skrevet
Morsom reklame! Men den får meg ikke til å kjøpe VG, snarerer tvert i mot  :ler:

Jeg har aldri vært en VG-kjøper. All verdens reklame kan ikke endre på det. Jeg har bedømt produktet selv så reklame får meg ikke til å kjøpe den avisen.

Når det er sagt: denne reklamen med hun Fredrikstad-damen, er en fin og bra laget reklame, det skal de ha.

Skrevet
Noen som vet om det er Harald Zwart som har laget den?

Han pleier jo å outte inn Fredrikstad-symboler i filmene/reklamene sine.

Tviler på det.

Skrevet
Jo, det er nettopp slike mennesker som kjøper VG, så de har faktisk ikke bommet på målgruppen sin.

En annen ting: det finnes mange fine mennesker i Østfold, men det skal sies at det er en liten overvekt av slike kvinnemennesker som i denne reklamen spredt over hele fylket.

Lykke til!  :)

*DN og Morgenbladet-leser*

Helt klart:-)

Jeg vet også at det finnes mye bra folk i Østfold, så det er sagt. Hehe. Bare takler ikke den reklamen. Men nok om det, dette er jo en fan-tråd.

Skrevet

Hvis det er den nye vg-reklamen så må jeg si den er utrolig dårlig. Irriterende å høre på. Prøver å unngå den.

Skrevet
er jeg eneste som ikke liker den reklamen?? joda, jeg forstår humoren. men jeg blir så fryktelig sliten av å høre på henne, at jeg bare må skifte kanal.

Gruusom... du er ikke alene nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...