Gjest |H| Skrevet 27. februar 2006 #21 Skrevet 27. februar 2006 Lo så tårene rant første gang jeg såg den! Kjempemorsom!!
Mistyen Skrevet 27. februar 2006 #22 Skrevet 27. februar 2006 Joda, ho seier vint! Det betyr prøvd. Altså, ho kunne ikkje ha spytta om ho hadde prøvd ein gong.. ← Hmm....vint = prøvd har jeg ikke hørt om her i byen, og ja, jeg er ekte Fredrikstad-jente. Vilt derimot, som i villet - det er nok det hun mener (og sier)
Gjest Fredrikstad-jente Skrevet 27. februar 2006 #23 Skrevet 27. februar 2006 Joda, ho seier vint! Det betyr prøvd. Altså, ho kunne ikkje ha spytta om ho hadde prøvd ein gong.. ← Det er nok mulig ho sier VINT, men uansett betyr det vilt. Vi Fredrikstadfolk sier noen ganger vint i stedet for vilt for vi legger tunga litt feil når vi virkelig prekær.
Adonia Skrevet 27. februar 2006 #25 Skrevet 27. februar 2006 er jeg eneste som ikke liker den reklamen?? joda, jeg forstår humoren. men jeg blir så fryktelig sliten av å høre på henne, at jeg bare må skifte kanal.
Gjest Frigg Skrevet 27. februar 2006 #27 Skrevet 27. februar 2006 Moro, den ja. En av de bedre vg har hatt den siste tiden. Og gjett om den kommer til å være kandidat til gullfisken til neste år!
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #29 Skrevet 27. februar 2006 er jeg eneste som ikke liker den reklamen?? joda, jeg forstår humoren. men jeg blir så fryktelig sliten av å høre på henne, at jeg bare må skifte kanal. ← Jeg liker den heller ikke :hår: synes den er forferdelig slitsom, og det har i grunn ikke med dialekta å gjøre, men at dama er så sinnsykt tåpelig. Synes generelt det er en underlig målgruppe VG reklamerer med som lesere...
Pimbila Skrevet 27. februar 2006 #31 Skrevet 27. februar 2006 Jeg liker ikke reklamen. Får helt pustebesvær av å høre på kjerringa.
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #32 Skrevet 27. februar 2006 Der er hun igjen akkurat nå! Gardinene til hjørdis ser ikke ille ut når du ser de for andre gang
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #33 Skrevet 27. februar 2006 er jeg eneste som ikke liker den reklamen?? joda, jeg forstår humoren. men jeg blir så fryktelig sliten av å høre på henne, at jeg bare må skifte kanal. ← Nei, du er nok ikke den eneste som blir sliten av å høre på henne.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #34 Skrevet 27. februar 2006 Der er hun igjen akkurat nå! Gardinene til hjørdis ser ikke ille ut når du ser de for andre gang ← Nei kanskje man må se dem flere ganger!
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #35 Skrevet 27. februar 2006 Enig, det er en utrolig bra reklame, tror kanskje det er en av de aller beste jeg har sett noensinne. Skuespiller og hjelpepleier Vivi Haug har virkelig fått det til der.. Jeg synes Østfolddialektene har fått sin renessanse med Ari Behns inntreden i Kongehuset, siden han har sine røtter i Halden og Moss. Stakkars bussjåføren som må høre om de nye gardinene til Hjørdis! Dama rekker jo å pløye gjennom 50 ulike temaer uten å puste.
Shea Skrevet 27. februar 2006 #37 Skrevet 27. februar 2006 Den er bare så bra. Fikk tydelige assosiasjoner til noen av de lokale gammle damene.
Aeriana Skrevet 27. februar 2006 #38 Skrevet 27. februar 2006 Akkurat nå for tida elsker jeg den dama En av de bedre, helt klart.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #39 Skrevet 27. februar 2006 Akkurat nå for tida elsker jeg den dama En av de bedre, helt klart. ←
loffen Skrevet 27. februar 2006 #40 Skrevet 27. februar 2006 Den er helt topp!! Ler hver gang . Kjenner flere sånne damer.. "Herregud så schvær den ungen har blitt'a?!" Herlig!! Må bli gullfisk på denne ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå