AnonymBruker Skrevet 22. oktober #61 Del Skrevet 22. oktober Anonyma1 skrev (1 time siden): Herregud for et sted med sure damer! Åh stakkars deg 🥱 Fikk du ikke støtten du ville ha? 🥺 Folk er uenig med deg, deal with it. Kanskje benytte muligheten til å se inn i deg selv? Når så mange er uenig med deg, er det da virkelig alle oss som er problemet, ikke deg selv? Mange har sagt at du bør ta det opp med ledelsen og la de håndtere det derfra. Har du… tenkt å gjøre det? Eller er det mer behagelig, mindre styr å bare skravle og sladre om det sammen med de andre kollegaene over en kopp kaffe? Har en haug med sånne folk på sykehjemmet jeg jobber i, dere er noen slitsomme folk ass. Anonymkode: 1388b...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyma1 Skrevet 22. oktober #62 Del Skrevet 22. oktober Man henger ingen ut, bare lufter et stor problem for mange. Jeg er overhodet ingen offer for noe som helst. Dere trenger ikke bli aggressive. Helt greit med kritikk, men den trenger ikke være stygg. Jeg har aldri baksnakket denne kollegaen på jobb, men jeg hører at andre reagerer og prater om det. Hold dere til det dere vet og ikke hva dere tror som ikke er til stede. Var mer interessert i å høre hvordan andre løste slik eller tenkte, ikke at folk skulle klikke i vinkel. Egentlig ganske komisk å bli så aggressive for noe dere ikke har peiling på😂Det er ikke rart det blir krig i verden ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #63 Del Skrevet 22. oktober Anonyma1 skrev (Akkurat nå): Man henger ingen ut, bare lufter et stor problem for mange. Jeg er overhodet ingen offer for noe som helst. Dere trenger ikke bli aggressive. Helt greit med kritikk, men den trenger ikke være stygg. Jeg har aldri baksnakket denne kollegaen på jobb, men jeg hører at andre reagerer og prater om det. Hold dere til det dere vet og ikke hva dere tror som ikke er til stede. Var mer interessert i å høre hvordan andre løste slik eller tenkte, ikke at folk skulle klikke i vinkel. Egentlig ganske komisk å bli så aggressive for noe dere ikke har peiling på😂Det er ikke rart det blir krig i verden ❤️ Ingen som klikker her, skal ikke snakke for alle her men jeg er temmelig avslappet 🥰 Ingen høy puls, sinne eller noe her, bare himlet med øynene. Virker veldig som at du tolker vår uenighet med deg som angrep, og du får veldig behov for å forsvare deg. Vi er bare uenige, ingen som hopper eller brøler på deg liksom. Anonymkode: 1388b...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 22. oktober #64 Del Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingen som klikker her, skal ikke snakke for alle her men jeg er temmelig avslappet 🥰 Ingen høy puls, sinne eller noe her, bare himlet med øynene. Virker veldig som at du tolker vår uenighet med deg som angrep, og du får veldig behov for å forsvare deg. Vi er bare uenige, ingen som hopper eller brøler på deg liksom. Anonymkode: 1388b...4fe Samme her #hvilepuls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå