Gå til innhold

Foundation for tørr hud


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en foundation som ikke ser ut som oudder på huden, mesten alle gjør at jeg ser tørr ut! Selv om jeg bruker en bra fuktighetskrem under. Vil gjerne ha en av god kvalitet. De bør helst føre merket på Estetique, hva vil du anbefale? Den skal ikke dekke for mye, men se naturlig ut. (kan godt dekke littegrann da men..) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vil jeg anbefale Color Clone fra Rubinstein. :) Den dekker ikke så mye, men jevner ut hudfargen, passer bra for tørr hud (som min); man ser rett og slett fresh ut. :) Koster rundt 350 på Esthetique.

Vitalumiere fra Chanel kan også fylle kriteriene, men den er litt mer dekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tørr hud og er veldig fornøyd med Vitalumiere. Den inneholder masse fuktighet og gir fin og naturlig glød. Den er veldig drøy så du må passe på å bruke lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tørr hud selv, og er veldig fornøyd med Diorskin Fluide. Den syns jeg dekker akkurat passe bra, og ser helt naturlig ut. Du kan jo høre med personalet på Esthetique hva de anbefaler også, denne funker iallfall fint på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En periode da jeg hadde veldig tørr hud, brukte jeg Photogenic fra Lancome. Jeg likte den velidg godt, dekker ikke så mye, men gir veldig fin glød til huden. Ellers så anbefaler jeg Color Clone, som er blitt nevnt, men personlig så syns jeg at Photogenic gir litt mer glød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...