Gå til innhold

Hvor mange jeans har dere?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har tre. En jeg bruker mest, og to som jeg bruker når den trenger en vask.

Og ettersom jeg ikke vasker buksene mine etter en dags bruk er det mer enn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare en jeg. Skal kjøpe en til når jeg har gått ned en 5 kg til. Slanker meg nå og har gått ned 12 kg og har like mange igjen. Så jeg har ikke så mye klær som passer nå. Gleder meg til jeg er ferdig jeg, da skal det shoppes klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 5, men alle er for store, så jeg skal vente litt til med å kjøpe nye, slik at jeg unngår å ha skapet med altfor store klær en gang til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25-30 stk... :overrasket: Trodde ikke det var så mange, men da jeg flyttet dukket det jammen meg opp endel bukser...

Bruker 4-5 av dem jevnlig, og resten bare ligger der. Burde vel egentlig gå gjennom den en dag snart, noen av dem kan jeg helt sikkert kvitte meg med. Har fortsatt en hvit 501 bukse liggende - den kan jeg aldri tenke meg at jeg kommer til å gå med igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke jeans, og skal ikke ha det heller. Jubler den dagen jeans blir umoderne.

Sorry, det blir det aldri. Vi som vokste opp med 501 kommer til å gå med jeans på aldershjemmet med rulator. Personlig gleder jeg meg stort over ay levis er tilbake. Det er som å bli ung og lovende igjen når jeg kan ikle meg en "slitt" levis 518 med lavt liv. (og militærbelte) Da er plutselig ikke 80-tallet 20 år unnna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...