Gå til innhold

Erfaringer med online coach?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken er best? Og har det effekt? Er jo dyrere enn senter🤔

Anonymkode: eaedb...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har god erfaring med online coach. Jeg har en coach for å lære meg spesifikke ferdigheter, ikke generell trening. Var i utgangspunktet skeptisk til om det var mulig å lære seg å for eksempel å stå på henda via en online coach, men det er det altså. Betaler ca 1000 kroner i måneden, dette kommer i tillegg til medlemskap på treningssenter. 

Anonymkode: 1e9da...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har online coach som bare bestod av kostplan og treningsplan via e-post og noen generiske e-poster. Bomkjøp!

Anonymkode: 76efe...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Kommer aldri til å investere i online coach.  Ville heller ha brukt pengene på en pt som viser meg riktig treningsøvelser og teknikk fysisk. Da   kan pt komme med tilbakemelding på øvelsene jeg gjør. I tillegg kan de komme med forslag til variasjon.  En online coach kan ikke gi deg slike tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en online coach som lager treningsplan til meg hver 4. uke, tilpasset mine mål. Betaler i overkant av 500 kr i måneden. Alt foregår via app. Har også kommunikasjon  veiing  måling og bilder i appen. Har hatt veldig god progresjon av treningen, for meg fungerer det veldig bra. 

I begynnelsen hadde jeg også lostholdsplan, men det fungerte ikke for meg. Hun holder til i et annet kontingent  så forskjellene på mat og kosthold ble for stor for meg.

Anonymkode: ce9d8...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...