Gjest Markus i Oslo Skrevet 28. februar 2006 #21 Del Skrevet 28. februar 2006 Ok. Avataren er det lille hecuba-monsteret jeg brukte før. ← En av fordelene med denne avataren er vel for eksempel at det blir vanskeligere for oss sexfikserte mannsgriser å få til en naturlig "overgang" til spørsmålet om webcam. Søren også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinken Skrevet 28. februar 2006 #22 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg skriver bare hvis jeg finner noe som interresserer meg på profilen til vedkommende og da skriver jeg i såfall en kommentar eller noe til det. Klarer jeg ikke finne på noe å skrive så lar jeg bare vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 8. mars 2006 #23 Del Skrevet 8. mars 2006 Enig med grønnska. Kommenter innhold på profilen. Ellers svarer jeg aldri på poster fra folk som bruker disse i første post: sexy, , deilig, webcam, msn, fin Gir veldig feil inntrykk, og man får altfor mange slike poster til å ta dem seriøst. ← *** Hm, det der hørtes ikke oppløftende ut for min del.. Det hender seg nemlig at jeg avslutter med å ønske en FIN dag. Nå skal det sies at jeg relativt ofte opplevde at jenter tok kontakt, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå