Gjest Markus i Oslo Skrevet 28. februar 2006 #21 Skrevet 28. februar 2006 Ok. Avataren er det lille hecuba-monsteret jeg brukte før. ← En av fordelene med denne avataren er vel for eksempel at det blir vanskeligere for oss sexfikserte mannsgriser å få til en naturlig "overgang" til spørsmålet om webcam. Søren også!
Tinken Skrevet 28. februar 2006 #22 Skrevet 28. februar 2006 Jeg skriver bare hvis jeg finner noe som interresserer meg på profilen til vedkommende og da skriver jeg i såfall en kommentar eller noe til det. Klarer jeg ikke finne på noe å skrive så lar jeg bare vær.
Gjest nobilian Skrevet 8. mars 2006 #23 Skrevet 8. mars 2006 Enig med grønnska. Kommenter innhold på profilen. Ellers svarer jeg aldri på poster fra folk som bruker disse i første post: sexy, , deilig, webcam, msn, fin Gir veldig feil inntrykk, og man får altfor mange slike poster til å ta dem seriøst. ← *** Hm, det der hørtes ikke oppløftende ut for min del.. Det hender seg nemlig at jeg avslutter med å ønske en FIN dag. Nå skal det sies at jeg relativt ofte opplevde at jenter tok kontakt, da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå