AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Del Skrevet 9. oktober 2024 Har ikke opplevd støtsmerte før når jeg har sex med mannen min, men i går opplevde jeg dette ved dyp penetrering… Jeg googler og leser at dette kan skyldes at han er borti livmortappen… men jeg har hatt konisering av livmortappen for mange år siden, så dette kan vel da ikke være årsaken… Men kan en oppleve støtsmerte ved graviditet? Anonymkode: 69399...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Del Skrevet 9. oktober 2024 Kan jo ha med syklusen å gjøre? Anonymkode: ede2b...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Del Skrevet 9. oktober 2024 Kanskje.. bare lurte litt nå… Anonymkode: 69399...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #4 Del Skrevet 9. oktober 2024 Kan flytte spørsmålet til annen tråd. Anonymkode: 69399...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #5 Del Skrevet 9. oktober 2024 Du kan selvsagt få vondt i livmoren selv om du er konisert. Anonymkode: 5010b...172 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #6 Del Skrevet 9. oktober 2024 Spørs hvor langt skaftet er. Anonymkode: ecc20...489 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #7 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg har bakovervendt livmor, og får lett støtsmerter hvis jeg har sex med en mann med lang penis. Anonymkode: 2adcb...4a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #8 Del Skrevet 9. oktober 2024 Ville sjekket for celleforandringer dersom du ikke er a jour med programmet. Min erfaring er at det henger sammen. Har ikke opplevd det under graviditet. Anonymkode: b38db...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #9 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan selvsagt få vondt i livmoren selv om du er konisert. Anonymkode: 5010b...172 Hvis jeg ikke har livmortapp, da kan han jo ikke komme borti denne under sex.. derfor spør jeg. Anonymkode: 69399...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #10 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har bakovervendt livmor, og får lett støtsmerter hvis jeg har sex med en mann med lang penis. Anonymkode: 2adcb...4a6 Jeg har ikke bakovervendt livmor Anonymkode: 69399...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #11 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ville sjekket for celleforandringer dersom du ikke er a jour med programmet. Min erfaring er at det henger sammen. Har ikke opplevd det under graviditet. Anonymkode: b38db...6d2 Dette er sjekket. Ingen forandringer. Anonymkode: 69399...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #12 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville sjekket for celleforandringer dersom du ikke er a jour med programmet. Min erfaring er at det henger sammen. Har ikke opplevd det under graviditet. Anonymkode: b38db...6d2 Helt klart enig i å sjekke om du ikke er a jour, ts. Men vil påpeke at det er helt normalt med støtsmerter når mannen treffer livmortappen, det trenger absolutt ikke være noe skummelt. For du har vel ikke fjernet hele? Jeg liker egentlig at han kommer borti tappen, men på visse steder i syklusen er det mer intenst enn andre ganger, og da synes jeg og det kan bli for mye. Anonymkode: ef879...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #13 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis jeg ikke har livmortapp, da kan han jo ikke komme borti denne under sex.. derfor spør jeg. Anonymkode: 69399...428 Kan fremdeles komme borti livmorhalsen. Hallo. Anonymkode: 5010b...172 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #14 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt klart enig i å sjekke om du ikke er a jour, ts. Men vil påpeke at det er helt normalt med støtsmerter når mannen treffer livmortappen, det trenger absolutt ikke være noe skummelt. For du har vel ikke fjernet hele? Jeg liker egentlig at han kommer borti tappen, men på visse steder i syklusen er det mer intenst enn andre ganger, og da synes jeg og det kan bli for mye. Anonymkode: ef879...3bb Vet ikke helt hvor mye som ble fjernet Anonymkode: 69399...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #15 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan fremdeles komme borti livmorhalsen. Hallo. Anonymkode: 5010b...172 Når jeg googler står det at det skyldes at han kommer borti livmorTAPPEN. Derfor spør jeg. Jeg vet ikke alt rundt dette. Så jeg spør nå. Trenger ikke være spydig. Anonymkode: 69399...428 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #16 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg forteller også at dette er sex med min ektemann. Har ikke opplevd støtsmerte før nå. Så jeg lurer på hvorfor… Anonymkode: 69399...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #17 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vet ikke helt hvor mye som ble fjernet Anonymkode: 69399...428 Du hadde helt sikkert visst om de fjernet hele Det står jo på nett at konisering er å fjerne en liten del av livmortappen. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg forteller også at dette er sex med min ektemann. Har ikke opplevd støtsmerte før nå. Så jeg lurer på hvorfor… Anonymkode: 69399...428 Hvor er du i syklusen da? Anonymkode: ef879...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 9. oktober 2024 #18 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Har ikke opplevd støtsmerte før når jeg har sex med mannen min, men i går opplevde jeg dette ved dyp penetrering… Jeg googler og leser at dette kan skyldes at han er borti livmortappen… men jeg har hatt konisering av livmortappen for mange år siden, så dette kan vel da ikke være årsaken… Men kan en oppleve støtsmerte ved graviditet? Anonymkode: 69399...428 Jeg vet ikke noe om din kropp eller hvor stor penis vi snakker om, men jeg har opplevd det med ei jeg hadde mye sex med over lenger tid. hun er ca. 147 cm slanke bein og lit lubben eller. jeg har en penis på 17 cm så ikke ekstremt lang. Om vi lå i misjonær så var det ubehagelig og lit vondt for henne når jeg kjørte penis helt inn og jeg støtet ikke hardt. Så det ble bare en gang men vi fant mange andre stillinger som fungerte og vi hadde veldig deilig sex sammen. hun elsket å sitte på meg i sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #19 Del Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Når jeg googler står det at det skyldes at han kommer borti livmorTAPPEN. Derfor spør jeg. Jeg vet ikke alt rundt dette. Så jeg spør nå. Trenger ikke være spydig. Anonymkode: 69399...428 Han kom borti livmorhals/livmor. Ikke verre enn det. Anonymkode: 5010b...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #20 Del Skrevet 9. oktober 2024 Underlivet er ikke statisk, så at livmoren kommer lengre ned kan være syklus, eller kanskje et begynnende fremfall? Anonymkode: b793f...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå